Toon posts:

Monkey Island 4

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand de officiële aankondiging van Monkey Island 4 al gezien op de Lucasarts website? Met screenshots!
Zo te zien lukt het Lucasarts aardig goed om 3d te combineren met de typische cartoon-stijl van MI. Dat wordt weer genieten!

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:34

wiho

Certified Nerd

Yes! Yes! Yes! Monkey Island is de enige spellenreeks waarbij ik tijdens het spelen echt hardop moet lachen. Release in fall 2000. Kan niet wachten...

Hoop dat Murray er weer bij is. :)

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb alle voorgaanden ook gespeeld op oa de amiga :) kan niet wachten op 4

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik heb alleen MI 3 gespeeld en dat is echt een van de grappigste/beste spellen ooit (naar mijn mening dan).
Dat wordt dus zeker weer lachuh!!!

Verwijderd

ik ben erg benieuwd hoe deze gaat worden! monkey island 1&2 waren briljant, maar 3 vond ik qua verhaal toch net iets minder...

* ikke wacht in spanning af!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-02 09:45
Vond ze alle 3 prachtig, kan niet wachten op MI4!!!!! :) :) :)

• apyss
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Ziet er idd grafisch super goed uit. Hoop dat ze nog anti-aliasing gaan ondersteunen.

MI3 vond ik tov MI1&2 een beetje tegenvallen; de eerste twee waren qua verhaal errug goed. Ik hoop dat MI4 weer van dat niveau is. :)

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Nu Sierra met adventures gestopt is, is onze enige hoop nog LucasArts :(
Go LucasArts!!! :P

Echt _elk_ adventure van LucasArts was goed opgezet, met als hoogtepunten de MI serie en Grim Fandango..

Verwijderd

Ik zit ook te wachten op MI4 en verwacht er veel van. Alleen moeten ze nog aan de kop van guybrush sleutelen wat dat ziet er niet uit. :( Hopelijk wordt 't superspel waar je weer weken of maanden mee bezig bent :)

SJR> De grappigste is abzoluut Day of the Tentacle (hamster is vriezer met een in de wasmachine gekrompen trui aan. Hoe verzinnen ze 't... :) En anderd zam & max met wack-a-rat ofzoiets :)

Wachten dus of MI4, en hopelijk zal lucas arts doorgaan met dit bijna dooie gamegenre :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Zekers, de meeste adventures die LucasArts inelkaar heeft geflanst zijn zwaar hilarisch! Ik ben eigenlijk niet zo'n adventure typje (geef mij maar UT of Q3 ofsow), maar voor een goeie, grappige als Sam 'n Max, Monkey Island, etc, kun je mij 's nachts wakker maken!

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Ik kan ook nauwlijks wachten. Naar mijn mening zijn de beste adventures door LucasArts gemaakt...

Verwijderd

BDW, iemand van jullie "Indy and the Infernal Machine" gespeeld? Heb 'm nu bijna uit (denk ik), maar ik moet zeggen dat dit toch wel een spel is dat LucasArts werkelijk totaal vern**kt heeft. Nog nooit zo'n onstabiel, simpel en slecht getekend spel gehad van LucasArts. Valt me ZWAAR tegen. 'k Heb, totnogtoe, ALLE adventures van hun origineel gekocht, van Maniac Mansion tot Loom tot Grim Fandango tot Indy. Allemaal uitzonderlijk goed. Maar TIM is werkelijk slecht.

Aangezien LucasArts bij MI-4 het geweldige idee heeft om alles in 3D te gaan doen, houd ik dus mijn hart vast. Zou dit de eerste MI worden die niet aan de verwachtingen voldoet? :(

Het lijkt er gelukkig wel op dat de engine van GF gebruikt wordt, en niet die van TIM.

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

TIM is best knudde, maar het is een meer Tombraider achtige game dan een adventure a Grim Fandango...

Ik zie het nog wel zitten met MI4...

Verwijderd

Ik vond hem wel goed hoor Indy alleen de besturing was een beetje lastig. Ik heb MI 4 nog niet gezien. Komt zo wel. Ik moest bij deel 3 ook erg lachuh, net zo hard als bij LS Larry 7. :d

Verwijderd

ehm.. dit is niet de eerste adventure in 3d.. grim fandago (ook lucasarts) was ook 3d en dat was toch wel erg leuk gedaan hoor!

alleen ik zou er absoluut geen probleem mee hebben als het niet in 3d zou zijn.. adventure vind ik niet geschikt voor 3d eigenlijk.

Verwijderd

Ben ik mee eens maar Grim Fandango was toch wel erg goed. Maar wat ik nu van MI 4 heb gezien, is niet zo best.
Pagina: 1