Heej mensjes ... ik ben begonnen met Lightwave, en heb al een paar dingetjes gemaakt .. maar weet iemand nog een paar site's met Tutorials tnxxx
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Verwijderd
De tweede is eigenlijk alles wat je nodig hebt. Wil je echt aan de slag dan kan ik je zeker de boeken 'Inside lightwave 6.5 & 7' en 'lightwave 7 Applied' aanraden. Zijn een soort bijbels voor Lightwave gebruikers. Niet goedkoop maar 100% de moeite waard (zeker nu de dollar vrij laag staat).
Zou jij niet met een site komenOp dinsdag 02 oktober 2001 09:23 schreef TheLightwaver het volgende:
De tweede is eigenlijk alles wat je nodig hebt.
correct me if I'm wrong
Verwijderd
Yup maar helaas hebben we een aantal zware tegenslagen gehad. Zitten nu op een nieuwe server en Kier is volop bezig (hebben het allemaal erg druk) om de laatste dingen op orde te zetten.Op dinsdag 02 oktober 2001 09:24 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Zou jij niet met een site komen
correct me if I'm wrong
de url is er al: www.3dfrontier.com maar de site is nog niet open voor publiek.
Ik zeg geen datum meer of hoelang het nog duurt want we weten het zelf niet. We willen wel zsm de deuren open gooien
XL: het heeft niet echt veel zin om met zo'n opmerking een topic van dik een half jaar oud te kicken..
* Pelle er een slotje aan
* Pelle er een slotje aan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()