Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik wil er ook een kopen, en wat ik dan van (veeeeeeeeeel) reviews heb begrepen, is dat je die firm-ware alleen op een rw/cdr knalt, die in de speler stopt en dan aanzetten. Krijg je in beeld te zien dat ie opstart, en dan geeft ie aan UPDATE, daarna sluit ie zichzelf af.
www.avpnews.com
Da van dat upgraden hoe dat ongeveer gaat weet ik wel.
Ik wel voornamelijk weten of er straks als de SP250 uit is, er nog steeds firmware upgrades gemaakt worden voor de SP100.
Ik wel voornamelijk weten of er straks als de SP250 uit is, er nog steeds firmware upgrades gemaakt worden voor de SP100.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Sorry, te snel gedacht
maar gok erop dat je die firms ook ken gebruiken....
www.avpnews.com
Hmz, geloof eerlijk gezegt van niet, omdat de SP100 geen mp3pro ondersteund, en SP250 wel, en zo zijn er meer opties. Iemand nog andere suggesties?
Xbox
Niemand?
Xbox
niemand???? Hoop het wel, wil hem eigenlijk vandaag bestellen, maar wil wel meer info hebben over die firmware. Als ik RioVolt mail hoe snel zou ik dan antwoord hebben?
Xbox
Heb hem nu besteld, krijg hem als het goed is morgen binnen. Ik heb de gok maar genomen:)
Had eigenlijk ged8 dat ie vandaag zou komen, maar hij is vandaag pas verstuurd, kijk er nu al naar uit
Had eigenlijk ged8 dat ie vandaag zou komen, maar hij is vandaag pas verstuurd, kijk er nu al naar uit
Xbox
Pagina: 1