Toon posts:

Nou moe, ik snap het niet meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu zijn er ineens weer een aantal main topics verdwenen, zoals laatst ook al "nieuws, sport etc..." en nog een paar. Hebben jullie dat gedaan ,ik zie nergens een aankondiging en zie er ook niemand over klagen, dus ga bijna denken dat het aan hier ligt. Zie bij "general chat" alleen nog maar "levensbeschouwing..." en "Amerika onder vuur" de rest is weg....

p/s/: wanner kan je weer icons posten trouwens?? Ook webicons werken niet...

Verwijderd

Ik zou opnieuw inloggen :) !

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoi! :)

Meer info wat betreft het 'verdwijnen' van een aantal 'main' forums vindt je hier:
  • [topic=192344]
Wat betreft je 2e vraag...
Op woensdag 12 september 2001 01:03 schreef Tom het volgende:
Vanwege de serverload zijn tevens de usericons op GoT tijdelijk uitgeschakeld.

Het is wel mogelijk een icon te nemen door deze zelf onder te brengen op een server en de URL in te voeren bij het profiel onder 'webicon'.

Let op! Om webicons te zien moet je overigens onder 'prefs' de optie 'Alleen geuploade iconen laten zien.' uitschakelen! Mensen die deze optie aan hebben staan zullen helemaal geen icons zien.

Zodra de problemen met de server voorbij zijn zullen de icons weer ingeschakeld worden.
Ennuh.. de usericons blijven denk ik nog wel 'even' uit, helaas ;(.

• Bulldog
  • Niet online
Op maandag 01 oktober 2001 17:03 schreef DaJaN het volgende:
Ik zou opnieuw inloggen :) !
Owhja, iz ook wel verstandig >:) :P.

Want volgens _mijn gegevens mag 'eelcoz' gewoon [SG], [NSTM] en zelfs de [HK] in *D ;).

Je moet dus ingelogd zijn om deze 'extra' forums te kunnen zien.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, ze verdwenen plotseling, maar ik was blikkbaar uitgelogd zonder het te merken... ik ben eruit nu ook vwb die web-icons, had ik overheen gelezen (prefs), dom, dom, dom, bedank voor de info evenzogoed... :)

• Bulldog
  • Niet online
Op maandag 01 oktober 2001 17:23 schreef eelcoz het volgende:
Ah, ze verdwenen plotseling, maar ik was blikkbaar uitgelogd zonder het te merken... ik ben eruit nu ook vwb die web-icons, had ik overheen gelezen (prefs), dom, dom, dom, bedank voor de info evenzogoed... :)
Owkie, kan gebeuren :+ ;).
Pagina: 1