heb nu vorige weer een gf3 gekocht en nu komt deze uit is het nu echt indruk wekkend beter weet iemand hier op een zinnig antwoord ??? anders voel ik me wel genept want de prijs van de gf3 v8200 zal wel flink zakken toch
Ehhh ja, ik denk dat iedereen zich dan na aanschaf van een nieuw systeem genept vind...
JA ALS IK DA LEES ?? SNAP IK GEEN ZAK VAN.. HET SCHEELT ALLEMAAL MAAR NET BIETJES IK VRAAG AAN DE MENSEN HIER OF HET ECHT ZOVEEL SCHEELT DIE GETALLEN INTRESEREN ME NIET..
WEL DE GULDENS !!! HEB ER NAMELIJK 1399 VOOR BETAAL GRRR.|:(
wat zeg je? ik kan je niet verstaan.
Ik zal je helemaal even uit de droom helpen...
het maakt geen zak uit wat je koopt, het kost morgen toch altijd veel minder.....je moet het incalculeren...
het maakt geen zak uit wat je koopt, het kost morgen toch altijd veel minder.....je moet het incalculeren...
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Verwijderd
SCHREEUW NIET ZOOp maandag 01 oktober 2001 17:09 schreef Vision_Master_Pro het volgende:
JA ALS IK DA LEES ?? SNAP IK GEEN ZAK VAN.. HET SCHEELT ALLEMAAL MAAR NET BIETJES IK VRAAG AAN DE MENSEN HIER OF HET ECHT ZOVEEL SCHEELT DIE GETALLEN INTRESEREN ME NIET..
ja maar als ik nu mijn kaartje ruil krijg ik alle centjes weer terug..
snap ik werk in winkel en als daar de prijz zakt zakt mijn prijs ook
Verwijderd
Juist ik ga strax ook een Geforce III halen ASUS DeLuxeOp maandag 01 oktober 2001 17:15 schreef Masselink het volgende:
Ik zal je helemaal even uit de droom helpen...
ja die heb ik dus ook gekocht maar zal ik hem nu terug brengen en mijn oude tnt2 er in stoppen en dan w88 tot de gf3ti500 er is of gewoon v8200 deluxe houden en over clokken net als de gf3ti500
Verwijderd
Die 8200 is gewoon goed hoor en kan je bovendien prima overklokken. Qua snelheid maakt het niks uit had ik reeds begrepen ,dus maak je niet druk. (al heb je wel iets teveel betaald)
het begint al, allemaal Ti en R8500 topics.
wees blij met je G3, het heeft totaal geen nut om te upgraden naar de Ti-500.
,de prijzen dalen, tuurlijk. het is niet zo dat de g3 over een week 500 piek gaat kosten.
je bent helemaal niet genept met die deal.
wees blij met je G3, het heeft totaal geen nut om te upgraden naar de Ti-500.
,de prijzen dalen, tuurlijk. het is niet zo dat de g3 over een week 500 piek gaat kosten.
je bent helemaal niet genept met die deal.
De Ti500 is nix meer dan een iets verbeterd ontwerp, wat amper 10% scheelt, hou het netjes bij de V8200 (deze is trouwens goed te overklokken)en ga mooie games spelen
Niet op voorraad.
super thnx ik kan weer adem halen en weer rustig slapen en overklokken thnx you all 
LLT = Lang Leve Tweakers
LLT = Lang Leve Tweakers
ik zou 'm inruilen. Wel 3% verschil!! 
Nee, ik blijf voorlopig ook lekker bij m'n Elsa GF3 (de komende 2 jaar)
Nee, ik blijf voorlopig ook lekker bij m'n Elsa GF3 (de komende 2 jaar)
zijn er echt mensen die meteen zo'n ding van 1500 piek kopen dan? ik hoop het toch niet!
ik ben nog ff 2 a 3 jaar blij met mn GTS en koop dan wel een Geforce4 voor 300 piek
ik ben nog ff 2 a 3 jaar blij met mn GTS en koop dan wel een Geforce4 voor 300 piek
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Je vader bedoel jeOp maandag 01 oktober 2001 17:18 schreef Qorne het volgende:
[..]
Juist ik ga strax ook een Geforce III halen ASUS DeLuxe
uhh ja dat was die na 2 uurtjes UT en het begeeft he ?Op maandag 01 oktober 2001 17:18 schreef Qorne het volgende:
[..]
Juist ik ga strax ook een Geforce III halen ASUS DeLuxe
ook ASUS maakt wel eens rotzooi
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Asus V8200 is een slecht ding, OK hij is snel maar ook zo stuk als je hem tever overklokt. De mijn gaf opeens vreemde dingen in het beeld
ik heb hem of full speed gezet de balkjes zover mogelijk naar rechts
hmmmm 500 en 220 MHz werkt goed (wel flink pasta gesmeerd asus docter zit nu op hete kolen
dat WEET je toch gewoon als je de nieuwste kaart wil hebben?? jeezOp maandag 01 oktober 2001 17:09 schreef Vision_Master_Pro het volgende:
V8200 slechtOp dinsdag 02 oktober 2001 17:16 schreef Tadango het volgende:
Asus V8200 is een slecht ding, OK hij is snel maar ook zo stuk als je hem tever overklokt. De mijn gaf opeens vreemde dingen in het beeld
ik denk dat je zelf niet weet waar je mee bezig bent
Verwijderd
hum hum nou ik voelde me ook genept na dat ik vorige week een asus 8200 voor 1075 piek heb gekocht
maar ja thats life....
maar ja thats life....
Pagina: 1