Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
YES . maar dan meer naar AoE toe .. want hij ziet er echt heel goed uit ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
vind jij dat er goed uit zien? ik nie.. een SW spel met earth 2150 graphics zou een stuk beter zijn.. maar ja.. das mijn mening
Nee want dan krijg je zo iets als force commander en dat is een grote flop geworden .Op maandag 01 oktober 2001 17:44 schreef MaXiMizE het volgende:
vind jij dat er goed uit zien? ik nie.. een SW spel met earth 2150 graphics zou een stuk beter zijn.. maar ja.. das mijn mening
Want zelf dat spel heb ik ook gekocht helaas
heb alleen maar de eerste misie gedaan .
en nooit meer daarna gespeeld
Ik vind het er een beetje EGA-achtig uit zien, maar zal de helft hiero wel niets zeggenOp maandag 01 oktober 2001 17:22 schreef Blackhole het volgende:
YES . maar dan meer naar AoE toe .. want hij ziet er echt heel goed uit ..
Sound zijn kewl, maar graphics vind ik hooguit redelijk...
Gameplay is beetje saai, maar is maar 1 level en MP nog niet gedaan, misschien dat wel ok.
zal wel weer aan mij liggen maar hoe ik krijg ik de single player gestart ?
...
Verwijderd
Ik vindt het een leuk spel. Single level valt wat tegen want je kunt niet bouwen. Maar de muli level is wel erg gaaf.
Maar mijn geluid stoort heel erg in het spel, heeft iemand anders daar ook last van?
Maar mijn geluid stoort heel erg in het spel, heeft iemand anders daar ook last van?
NU nog niet het is ook nog maar een demo hoor .Op maandag 01 oktober 2001 23:18 schreef thekillerbean het volgende:
Ik vindt het een leuk spel. Single level valt wat tegen want je kunt niet bouwen. Maar de muli level is wel erg gaaf.
Maar in het org spel kan je zeker bouwen ..
Verwijderd
Kies bij single-player (weet even niet meer of het ook singel player heette) de missie met Darth Vader!Op maandag 01 oktober 2001 20:53 schreef dtjiang het volgende:
zal wel weer aan mij liggen maar hoe ik krijg ik de single player gestart ?
Ik vindt de demo niet echt super. Hopelijk verandert dat een beetje als de de resolutie verder kan opschroeven (kon n.l. niet in de demo).
Verder was de AI van de eigen forces eigenwijs; ze gingen achter iedereen aan (ook in hun eentje).
En de muis controle ging niet lekker, vage configuratie aan de kant van LucasArts.
Ik weet in ieder geval zeker dat ik hem eerst zal huren of downloaden voor ik hem zal kopen. Ik mag dan wel Star Wars fan zijn, maar na Force Commander kijk ik wel uit met strategie games van Lucas Arts.
tss ik vind het maar een matig spel
op zich is het idee van een SW game met de engine van Age of Empires kewl maar vind de Grafix toch nog aardig tegenvallen.
Engine van C&C beter idee????
die is ook 2D en vind ik persoonlijk mooier/beter speelbaar
maar wie ben ik
op zich is het idee van een SW game met de engine van Age of Empires kewl maar vind de Grafix toch nog aardig tegenvallen.
Engine van C&C beter idee????
die is ook 2D en vind ik persoonlijk mooier/beter speelbaar
maar wie ben ik
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Op maandag 01 oktober 2001 18:09 schreef Jake het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje EGA-achtig uit zien, maar zal de helft hiero wel niets zeggen
maar dat is wel heel oud hoor ..
286 tijd ... weer ..
Maar dat is ook niet helemaal weeer ik kan hem draien in 1024 .
Dat was toen ook niet echt haal baar in de EGA < VGA
Maar ik vind het er best uit zien hoor want hetvaldt best wel mee het gaat om de G<AME play ..
Het is idd wel een geinig spel. Maar ik wil hem toch eerst nog wat verder proberen.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Pagina: 1