Ok ik heb nu het volgende thuis staan. Marantz DV7010 versterker en een marantz 4100 dvd speler. Is het het geld waard om een aparte cd speler er bij te kopen voor +/- 500 piek of loont dit de moeite niet. Ik heb er een stel bose boxen bij maar die wil ik wel gaan vervangen door een paar andere speakers.
Zou ik niet doen. Ik denk niet dat een cd spelert van zo'n 500 piek beter geluid maakt dan een DVD-speler.
Siditamentis astuentis pactum.
Wel is het zo dat die standalone CD-speler waarschijnlijk meer gebruiksgemakt heeft en meer features voor het afspelen van CD's. (programm/shuffle-achtige functies)
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Als je nou 1000 hebt zou ik zeggen regel een Arcam Alpha 7 se of een NAD, maar ik denk dat het voor f 500 de moeite niet loont.
Stop dat geld liever in je spiekerts.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Agreed. Een echt "betere" speler zou zeker kunnen helpen (voor de echte critici overigens, cd-spelers halen IMHO niet echt schokkend veel uit op normale sets van << 6000 piek (AC3)).Op maandag 01 oktober 2001 16:55 schreef victorvo het volgende:
Als je nou 1000 hebt zou ik zeggen regel een Arcam Alpha 7 se of een NAD, maar ik denk dat het voor f 500 de moeite niet loont.
Ik heb zelf ook een Sony CDP-xa2ES naast m'n DvD515 van pioneer. Maar dat vooral omdat ik de cd-speler eerst had.
Ik ben nu wel blij dat ik die speler ernaast heb, want die pioneer is t r a a g
<wie gaat mij quoten?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp