Toon posts:

level 3 Soldier of Fortune

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gvd alles dood maar ik kan maar niet verder???????

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo volgens mij is iedereen die dit spel heeft er allang voorbij behalve ik! :r

Verwijderd

Is dat dat level in het riool?(lijkt tenminste op een riool :) )

Ik denk(gokje) dat je vastzit op dat punt dat Hawk iets naar je roept... je moest op dat moment een knop omdraaien die links naast je zat... Maar je bent al te vroeg naar beneden gejumpt...ga dus terug naar dat punt en zoek een ladder die aan de muur vastzit ga naar boven en zoek daar de draaiknop/hendel...

als ik het totaal fout heb dan moet je het maar zeggen hoor :)

Verwijderd

Leg ff duidelijk uit waar je vastzit
op Planetsoldier staat trouwens een Walkthrough

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb ook al op die knop gedrukt!
maar dan?? dan weet ik het niet meer :(

Verwijderd

Dan moet je naar die plek lopen waar de muur is wegespoelt door het water...(gewoon naar beneden nadat je de knop hebt ingedrukt) en dan rechtdoor blijven lopen dacht ik...(sorry als ik het een beetje fout heb... maar dat komt omdat het al weer een week geleden is dat ik in dat level zat...

greetings...

Verwijderd

Topicstarter
ja dan zie je het eerst vol lopen met water dan loop je er doorheen, schiet je al die ventjes neer en op het laatst kom ik bij een auto
en toen........???

Alle ventjes zijn dood en kan niet echt een soort of nieuwe gang vinden! :r :r :r

Verwijderd

hoe komen jullie toch aan die bewegende smileys? ;)

Verwijderd

Topicstarter
he GDI-Squad commander moet boven aan naar "faq" gaan daar staan ze allemaal!!

Verwijderd

Level 3 opnieuw doen. En goed uit die doppen kijken. :)

Verwijderd

eindelijk iemand die mijn naam uitspreekt. maare ik weet wel hoe ik smileys moet maken, maa hoe laat je ze bewegen? :( :) o: :P :9 >:) :r who die fuck! hij beweegd nog ook! :) :) :)
Pagina: 1