Toon posts:

Wanadoo naait ISDN'ers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om de kwaliteit van Hometime te kunnen garanderen, is bovendien besloten Hometime vooralsnog uitsluitend aan analoge gebruikers aan te bieden. Onderzocht wordt hoe we in de toekomst ook ISDN-gebruikers van een dergelijk aantrekkelijk product kunnen laten profiteren. De ISDN-gebruikers die zich voor eind september al hadden aangemeld, stellen wij uiteraard, met dank voor hun vertrouwen in ons product, in staat tot die tijd van het huidige Hometime gebruik te maken.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Op maandag 01 oktober 2001 16:27 schreef the_undertaker het volgende:
Om de kwaliteit van Hometime te kunnen garanderen, is bovendien besloten Hometime vooralsnog uitsluitend aan analoge gebruikers aan te bieden. Onderzocht wordt hoe we in de toekomst ook ISDN-gebruikers van een dergelijk aantrekkelijk product kunnen laten profiteren. De ISDN-gebruikers die zich voor eind september al hadden aangemeld, stellen wij uiteraard, met dank voor hun vertrouwen in ons product, in staat tot die tijd van het huidige Hometime gebruik te maken.
Dit geldt dan alleen voor nieuwe abbonee's ofzo?
Ik kan prima internetten met mijn ISDN lijntje...

Maaruh, das rot voor je man. :'(

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 16:57 schreef StratoFarmer het volgende:

[..]

Dit geldt dan alleen voor nieuwe abbonee's ofzo?
Ik kan prima internetten met mijn ISDN lijntje...

Maaruh, das rot voor je man. :'(
ik zit ook al met ISDN op hometime... maar het zal niet lang duren voordat wanadoo ook de al actieve ISDN'ers dumpt :{

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:30

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Zie URL: http://web.wanadoo.nl/wanadoo_2001/wanadoo_chp-20495-1.html
En ja hoor, ook Wanadoo weer precies hetzelfde verhaaltje als alle voorgaande flat-fee achtige ISP's.

Ik geloof er gewoon niet echt meer in in flat-fee ISDN internet toegang, technisch gezien zijn er gewoon teveel beperkingen om het aan zoveel mensen aan te kunnen bieden.
De enige echte goeie alternatieven voor een vaste verbinding oid zijn echt kabel of DSL of een huurlijn.

Helaas woon ik ook nog steeds in een gat met al1 ISDN toegang, maar UPC schijnt iig bezig te zijn met moderniseren van kabelnet hier-o, en in 2002 verwacht ik chello internet hier in mijn dorp, eindelijk dan mag ik hopen :D.

Tot die tijd nog ff KPN flink blijven spekken maar :(

En ik snap heel goed dat ze geen ISDN gebruikers meer toelaten, in 1e instantie omdat er *weer* van die superdialer-abonnee's zijn, die veel willen leechen en veel online willen zijn (ik was er in de Superweb tijd ook zo 1tje, nu ja, veel online zijn voor ICQ en surfen, niet voor leechen).
Door al1 modemgebruikers toe te laten, kun je iig niet zovaak per minuut redialen, dat scheelt een hoop inbelbelasting voor Wanadoo, dunkt me.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Een 56k modem kost ook niet zoveel meer tegenwoordig toch?

En je blijft toch profeit behouden van je 2e lijn.

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 17:59 schreef T het volgende:
Een 56k modem kost ook niet zoveel meer tegenwoordig toch?

En je blijft toch profeit behouden van je 2e lijn.
ja maar retetraag ;)

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:30

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Hmmz...fuck-e-duck, ik heb mijn 33K6 Externe modem ooit 1s verkocht omdat ik dacht nooit meer achteruit te gaan en da'k altijd ISDN of beter zou hebben/krijgen :+.

Mocht dat Wanadoo toch wel interessant blijven voorlopig, dan moe'k toch m'n interne oude 56K modem maar uit de schroothoop van printplaten zien te vissen :).

Maarre, ik dacht dat je met v90 of v92?bis toch wel tegen de 6 kb/s kon halen met een analoge modem? Komt iig wel aardig in de buurt van ISDN, alleen de ping is wel wat baggerder met een modem.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Op maandag 01 oktober 2001 16:27 schreef the_undertaker het volgende:
tot die tijd? en tot wanneer is dat dan?
Dus ze hebben hometime aageboden, opeens komen ze erachter dat ze te weinig capaciteit/teveel aanmeldingen hebben, en dan gooien ze het er maar uit voor de nieuwen..om meer lijnen te leggen hoop ik dan toch..
Ik wil zelfs 100 piek betalen,als het maar een beetje fatsoenlijk werkt met 8kb/sec..
Ik hoop dat het blijft werken nu...

edit:

editje, had de tekst niet goed begrepen,beetje vage Wanadoo taal :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij is het zo dat de huidige Hometimers mét ISDN die al erop kunnen er ook niet vanaf gekicked worden, alleen nieuwe mensen met ISDN kunnen voorlopig niet meer lid worden. Zo lees ik tenminste dat laatste zinnetje...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Dit is dus echt verrot! Ik heb onderhand bewust 'n ISDN abo genomen, om dit soort flatfee diensten te gebruiken, zodat m'n lijn niet continu bezet is & ik met 'n lekkere snelheid kan internetten. Gelukkig had ik me gelijk aangemeld, dus heb ik hier (tot nu toe) nog geen last van. Ik hoop in ieder geval dat ze snel hun capaciteit uitbreiden!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Dat zou ze wat tijd geven om meer lijnen te leggen..hmm.
Het is nu ook al aardig druk, deed er lang over om online te komen. We'll be watchin' Wanadoo :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nou ik vind dat ze het eigenlijk heel goed doen.

Beter als supernep op qol

ze nemen tenminste geen nieuwe gebruikers aan terwijl er geen plaats voor is.

en ik geloof dat die mensen die er nu lang over doen om intebellen toch echt iets verkeerd doen

want ik heb zaterdag avond het langst ingebeld ooit en dat was wel 2 minuten en 55 seconden

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 11:45
Duurde vanavond bijna 20 minuten voor ik online was. Zal me niks verbazen als ze helemaal geen extra poorten voor ISDN hebben en ons langzaam willen dumpen :(
DAMN!

• Attilla
Op maandag 01 oktober 2001 20:41 schreef Atteman het volgende:
Duurde vanavond bijna 20 minuten voor ik online was. Zal me niks verbazen als ze helemaal geen extra poorten voor ISDN hebben en ons langzaam willen dumpen :(
DAMN!
Dan doe jij toch echt iets verkeerd.

Nou over 20 min is mijn 2 uur om
als jij msn heb of icq zal ik je laten zien hoe snel ik weer online ben goed ?

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 11:45
Op maandag 01 oktober 2001 20:44 schreef Attilla het volgende:

[..]

Dan doe jij toch echt iets verkeerd.

Nou over 20 min is mijn 2 uur om
als jij msn heb of icq zal ik je laten zien hoe snel ik weer online ben goed ?
Dat kan... van het weekend namelijk ook nergens last van gehad, iedere keer in 1 keer online alleen vanavond was het (zwaar) klote.

• Attilla
nou wat is je icq nummer
of msn ??

dan kan ik je adde

mijn msn is attilla@attilla.nl

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

het verschilt idd nogal tussen personen over de tijd die je erover doet om in te bellen. Zou dat misschien te maken kunnen hebben in welk gebied je woont, en de staat van het ISDN netwerk of zo?..en de drukte natuurlijk.. >:)

• Attilla
nou ik heb een jaar supernep gehad

misschien dat mijn nt1 al een beetje getrained is :P

• Attilla
nou ik ben nu 1:58:45 verbonden
dat betekent dat zo mijn verbinding verbreekt

ik zal mijn volgende post doen als ik weer online ben.

• Attilla
tada ben er weer nu 0:1:45 verbonden

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 01 oktober 2001 21:07 schreef Attilla het volgende:
tada ben er weer nu 0:1:45 verbonden
ach, ik ben ook altijd snel terug hoor :) 1 minuut meestal ofzo

• Attilla
Op maandag 01 oktober 2001 21:24 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ach, ik ben ook altijd snel terug hoor :) 1 minuut meestal ofzo
daarom ik weet ook niet waarom mensen altijd lopen te zeiken.

wees blij dat het eris.

tjah tis kut dat ze nu ff geen isdn meer aannemen

maar wat willen ze dan het account krijgen en ala superweb ingaan bellen.
nou sorry maar ik wil niet nog een keer mun nt1 eruit blazen

• thebill
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Kan ik Wanadoo Hometime gebruiken als ik een ISDN abonnemnt heb van KPN maar met een 56k modem in m'n computer internet? :?

• Xof
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ja, doe ik ook :)

• Attilla
Op maandag 21 januari 2002 21:16 schreef thebill het volgende:
Kan ik Wanadoo Hometime gebruiken als ik een ISDN abonnemnt heb van KPN maar met een 56k modem in m'n computer internet? :?
ja kan wel

alleen een beetje een oud topic he

Verwijderd

Ik schrok al toen ik de naam las, bleek dus om een oud topic te gaan :D

• thebill
Op dinsdag 22 januari 2002 10:03 schreef Attilla het volgende:

[..]

ja kan wel

alleen een beetje een oud topic he
Ik bel net de Wanadoo Helpdesk: "Nee, dit kan niet. Wij krijgen het als een ISDN signaal binnen dus dat gaat niet. Aan het begin, zo'n drie maanden geleden, kon het wel. Maar dit hebben we stop gezet omdat een goede service dan niet meer te garanderen is." :? :? :? Wat moet ik nu geloven? Hoe zit dit?

• thebill
Op dinsdag 29 januari 2002 19:38 schreef thebill het volgende:

[..]

Ik bel net de Wanadoo Helpdesk: "Nee, dit kan niet. Wij krijgen het als een ISDN signaal binnen dus dat gaat niet. Aan het begin, zo'n drie maanden geleden, kon het wel. Maar dit hebben we stop gezet omdat een goede service dan niet meer te garanderen is." :? :? :? Wat moet ik nu geloven? Hoe zit dit?
geen reactie? ik vind het vaag, jullie zeggen dat het wel kan, maar zij (die de service aan biedt) zegt van niet..
wie moet ik geloven?

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 14:43
Dit kan wel.. je moet alleen met je 56k modempje op je analoge lijn inbellen (dus via je duovox/quartrovox) enzovoorts
Pagina: 1