Creative Cambridge Soundworks.... kapot!

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Mijn Creative Cambridge Soundworks Subwoofer doet errug vreemd... hij stopt de hele tijd met geluid geven... De gewone boxjes doen het wel perfect, maar de subwoofer kapt de hele tijd..

Trouwens niet ALTIJD, maar wel heel vaak. Dan valt ie weg, en als ik dan het volume ff uit doe en dan weer aan is het weer terug... Waar ligt het probleem? iig niet softwarematig, ik denk dat er iets kapot is aan de subwoofer.. Voeding ofzo?? :?

Verwijderd

Bij mij is mn volume-knop kapot gegaan van de subwoofer van mn FPS-setje. Als je 'em verder draaide dan 50% (voor die SoundWorks® ultra-boink-sound© :P) dan viel het gewoon stil.

Als je nog garantie hebt, kun je ermee terug gaan naar de winkel en krijg je een nieuwe of repareren ze 'em. Anders kun je 'em even openmaken en kijken wat of je iets ziet wat niet klopt (haal er anders een technische vriend bij ofzo). En anders zit er denk ik weinig anders op dan een nieuwe subwoofer te zoeken :{

Veel suc6

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Yes!

Creative heeft beveiliging voor overbelasting, als je hem flink hard zet gaat hij soms weleens een heel stuk zachter een signaal weergeven.

Een van de weinigen die die beveiligen heeft. Mocht hij gewoon kut zijn. Kun je meteen een goeie set aanschaffen!

HAWw blaat.

Verwijderd

*oeps, op quote gedrukt ipv edit |:(*

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Hmmz, heb wel garantie, ik heb de hele pc nog maar 3 maand... Maar het is via mijn vader's werk (PC prive) gegaan.. gewoon iemand van het werk ff melden dan maar? :)

Want die begrenzer is het iig niet, want hij doet het ook als ie gewoon zachtjes aanstaat...

Verwijderd

Ja idd, gewoon ff bij de technische dienst van je vaders bedrijf vragen hoe dat geregeld wordt. Via welk bedrijf ging dat PC Privé project? Anders kun je ook direct contact met hun opnemen (bij mn vader ging het bijvoorbeeld via Dell, dus dan kun je gewoon Dell opbellen en die helpen je dan).

Verwijderd

Probeer anders eens die basknop achterop eens wat terug te schroeven. Dat wil ook nog werl eens helpen!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 16:58 schreef DaJaN het volgende:
Probeer anders eens die basknop achterop eens wat terug te schroeven. Dat wil ook nog werl eens helpen!
Nah that's not it... heb alles al geprobeerd :) Heb nog wel een beetje "tweaker-spirit" maar niet het lef om dat ding los te schroeven en mijn garantie te verneuken :)

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 16:54 schreef DeepFreezer het volgende:
Ja idd, gewoon ff bij de technische dienst van je vaders bedrijf vragen hoe dat geregeld wordt. Via welk bedrijf ging dat PC Privé project? Anders kun je ook direct contact met hun opnemen (bij mn vader ging het bijvoorbeeld via Dell, dus dan kun je gewoon Dell opbellen en die helpen je dan).
Yup, dat ken ik ook wel ff navragen dan :) Thanks.
Pagina: 1