Toon posts:

Gt3 op ps2..... flikker je pc race games maar weg!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een ps2 gekocht met gt3 ik heb expres gewacht met kijken hoe dat spel eruit ziet en draait anders had ik nooooooooooit zo lang gewacht met kopen.

Echt wat speelt dat spel ongelofelijk lekker!!! abnormaal gewoon!!!! de souplesse hoe alles voorbij komt is gewoon eng.....asociaal machts vertoon van sony >:) koleere ik heb nu nog een brok in m'n keel (ik word hier zonder dolle bijna emotioneel van) wat een eenzame absolute klasse is dit zeg tering de tering (sorry maar dit moet er ff uit)

ik zit hier echt niet te overdrijven...als je dit spel gezien en gespeeld hebt snap je wat ik bedoel *D zo niet houd je niet van (race)games !!!!
zo dit moest ik ff kwijt :)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
* Blue-eagle O+ the game too O+ O+

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
VC gaat spel over een weekje kopen, dat wordt dus de dagen op de kalender afstrepen.

vc

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Vertel er eens meer over? :)
Graphix etc.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
bah GT3 SUX, IK WIL DAMAGE! :P :) :9 :7 :+

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 15:55 schreef Mastermind het volgende:
Vertel er eens meer over? :)
Graphix etc.
Alle grafische pracht waar nvidia over op zit te scheppen zijn hier echt eens toegepast in een heuse game! (inplaats van een demo) en wat voor een! nee echt je moet het gewoon voor je eigen kijkers zien voltrekken en de gameplay beleven dan pas weet je dat je pc op dit moment alleen voor fps games is :)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alleen een beetje dure game (F 800,--) voor als je nog geen PS2 hebt... :P

Zoiets zou je in de (verre?) toekomst misschien wel op de PC kunnen emuleren net als Bleem bij PSX games :). (Hoe zo'n PC zou daarvoor nodig zijn :?)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Jaa GT3 zit erg echt wel mooi uit, vooral dat natte baan :9~
Heb je eigenlijk ook een stuur erbij gekocht? Dan moet je is een rally baan gaan spelen, wow dat voelt echt aan! :)

Alleen ik vind het gauw vervelen :(

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Graphics zijn dus zwaar hoekerig...wou der zelf ook 1 halen met GT3..totdat ik hem dus in de winkel ff kon spelen...man man man heb nog nooit zoveel hoekerige dingen gezien (oke op de ps1 dan) En zeker als je door de bocht gaat is het 1 en al hoekerige spoilers ect ect
Realisme ondanks de geen schade was wel goed =|

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 16:17 schreef LaptopDude het volgende:
Heb je eigenlijk ook een stuur erbij gekocht?
Nee morgen *D welk stuur heb jij? is dat forcefeedback stuur van logitech een aan rader?

Verwijderd

Je moet een special GT3 stuur kopen, en dat GT3 vet is wist ik al hoor. :P

Verwijderd

Issie beter dan de pc-variant dan :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 16:19 schreef SCaffa het volgende:
Graphics zijn dus zwaar hoekerig...
Gelul van een dronken aardbei |:(

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:29
Graphics zijn best poep (sorry, heb net 5 min op een Cube gespeeld :9), maar het spel roeleert idd zwaar, dit is weer zo'n spel waar je je uren mee kan vermaken. Veel auto's die je ook nog is kan opfokken, echt perfect :9

Flickr | Lego collectie

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mensen hou nou op over GT3!! Straks kan ik mezelf niet meer bedwingen en koop ik een PS2, dat willen we natuurlijk niet! :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Creepy
  • Laatst online: 10-02 22:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 01 oktober 2001 16:19 schreef SCaffa het volgende:
Graphics zijn dus zwaar hoekerig...wou der zelf ook 1 halen met GT3..totdat ik hem dus in de winkel ff kon spelen...man man man heb nog nooit zoveel hoekerige dingen gezien (oke op de ps1 dan) En zeker als je door de bocht gaat is het 1 en al hoekerige spoilers ect ect
Realisme ondanks de geen schade was wel goed =|
GT3 op de PS1????? GT3 is er alleen voor de PS2.... toch?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Speedy
Yip, hij was zeker dronken :P

Flickr | Lego collectie

• skullsplitter
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op maandag 01 oktober 2001 16:40 schreef TAG_Speedy het volgende:
Graphics zijn best poep (sorry, heb net 5 min op een Cube gespeeld :9), maar het spel roeleert idd zwaar, dit is weer zo'n spel waar je je uren mee kan vermaken. Veel auto's die je ook nog is kan opfokken, echt perfect :9
GC vs PS2 scheelt maar een 3/4 jaar in techniek, al heeft de cube ook mijn stem. Al wil ik best wel eens GT3 spelen op die "ouwe" PS2....

www.avpnews.com

Verwijderd

*SolidTron is a proud owner of GT* :9

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op maandag 01 oktober 2001 16:30 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Issie beter dan de pc-variant dan :?
Welke?

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Racen op PC's is zoiezo triest :P lijkt me dus sterk dat er een betere is eh? :)

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 16:24 schreef loekos het volgende:

[..]

Nee morgen *D welk stuur heb jij? is dat forcefeedback stuur van logitech een aan rader?
Yep, ik heb die FFB stuur van logitech, en die raad ik je echt wel aan :) Want je kan die stuur ook gewoon op je pc aansluiten >:)

Waarom heb je niet gewoon eigenlijk GT3+die stuur pakket gekocht?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 17:16 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Waarom heb je niet gewoon eigenlijk GT3+die stuur pakket gekocht?
heh ja dat vraag ik me zelf ook eigenlijk af |:(

maarehhh moet het speciaal dat gt3 stuur zijn? of werkt dat logitech ffb stuur voor pc ook met gt3?

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 17:44 schreef loekos het volgende:

[..]

heh ja dat vraag ik me zelf ook eigenlijk af |:(

maarehhh moet het speciaal dat gt3 stuur zijn? of werkt dat logitech ffb stuur voor pc ook met gt3?
Ik weet niet of het die speciale GT3 stuur moet zijn, je kan proberen of die Logitech Pc stuur het ook doet voor de ps2, het is denk ik dezelfde alleen bij de PS2 versie staat GT3.

• Speedy
Op maandag 01 oktober 2001 16:48 schreef skullsplitter het volgende:

[..]

GC vs PS2 scheelt maar een 3/4 jaar in techniek, al heeft de cube ook mijn stem. Al wil ik best wel eens GT3 spelen op die "ouwe" PS2....
Duh, was ook maar (grappige) reactie op diegene die zei dat het de beste graphics waren enzo :)
Ben zelf ook nog donders tevreden met mijn oude PS2 en GT3 hoor :o

Flickr | Lego collectie

• IceStorm
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als de reclames de BESTE kant van het spel/graphics laten zien valt het me zwaar tegen.
Ok, ik heb heb het dus nog nooit 'live' gezien maar ik loop er niet echt warm voor.

Verwijderd

echt top game ja..

• Steffie
  • Laatst online: 10:42

Steffie

Opaque

Op maandag 01 oktober 2001 18:55 schreef IceStorm het volgende:
Als de reclames de BESTE kant van het spel/graphics laten zien valt het me zwaar tegen.
Ok, ik heb heb het dus nog nooit 'live' gezien maar ik loop er niet echt warm voor.
Is je dat topic over favoriete auto's niet opgevallen? Ga daar maar eens gauw mijn filmpjes downloaden ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Ik heb PS2+GT3 sinds gisteren en het is alles wat er gezegd wordt en meer :)

Betere racegame bestaat niet en zal er niet komen voor GT4 denk ik :)

Tja als je de graphics van GT3 slecht vind, dan ben je toch een zeer kritisch persoon en vraag ik me af met welk ander racespel je GT3 dan vergelijkt?

De car models zijn gewoon super, ook qua details, die waas van de uitlaatgassen, prachtig. En die replays zijn zoo gaaf, helemaal als je die speciale mode aanzet waardoor je die andere kleuren krijgt en die special fx... SWEET!!!

Was die 800 piek wel waard vind ik, helemaal met MGS2, Silent Hill 2 en FFX in het vooruitzicht. En een prima DVD speler :)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op maandag 01 oktober 2001 16:48 schreef skullsplitter het volgende:

Welnee man, PS2 is net 1.5 jaar uit in de VS, hier nog niet eens 1 jaar (eind november 2000). In Japan zal het wel 2 jaar zijn bijna maar zeker geen 3 tot 4 jaar.

PC Specs

Verwijderd

Hmm...ze hebben hier bij de intertoys een PS2 staan waar je op kan spelen, met GT3 erop... het ziet er wel grappig uit enzo maar het rijdt voor geen meter, en grafisch is het nou ook weer niet zo heel geweldig hoor.

Doe mij maar Colin Mcrae 2.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 11:20

seninha

god's right foot

Heeft iemand al geprobeerd om een USB stuur voor je PC op een PS2 aan de praat te krijgen??
Een maat van me heeft net een PS2 gekocht en wilt graag een Thrustmaster gebruiken.

iRacing Profile Flickr

• Speedy
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:54 schreef Techwarrior het volgende:
Hmm...ze hebben hier bij de intertoys een PS2 staan waar je op kan spelen, met GT3 erop... het ziet er wel grappig uit enzo maar het rijdt voor geen meter, en grafisch is het nou ook weer niet zo heel geweldig hoor.

Zeker beginnermode gestart in zo'n prutskar, wacht maar tot je de F1's krijgt :+

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:54 schreef Techwarrior het volgende:

Tsja sommige mensen herkennen top kwaliteit gewoon niet als ze het zien :z

Ik vond colin2 ook leuk maar als je de rally mode van gt3 gespeeld hebt zet je onmiddelijk hele grote vraagtekens bij de manier hoe de auto's bewegen en sturen in colin2.... veel te hobbelig en schokkerig alsof die karretjes niets wegen.

gt3 geeft je perfect het gevoel dat die auto's bloot staan aan de aantrekkings kracht van moeder aarde :)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 15:24
Op dinsdag 02 oktober 2001 13:31 schreef loekos het volgende:

[..]

veel te hobbelig en schokkerig alsof die karretjes niets wegen.
Denk jij dat die rallywagens comfortabel rijden of zo? Heb je wel eens een TV-beeld gezien vanaf het dashboard naar de rijders toe? Die worden helemaal door elkaar geschud tot hun kop er zowat afvalt :)

Wegens overigens 1200-1300 kg afhankelijk van model en setup enzo

CMR2 is zelfs nog veel te soepel. Je rijdt niet op versgelegd asfalt maar over grind en rotzooi, maar ja, dat zou niet echt speelbaar meer zijn als het erger werd, after all 't is maar een spelletje. Ze zijn al bezig met een vervolg overigens ... :9
Op dinsdag 02 oktober 2001 13:03 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

Zeker beginnermode gestart in zo'n prutskar, wacht maar tot je de F1's krijgt :+
F1? Ach ja, 300 rijden op een 20 meter breed circuit met 20 meter gras links en rechts, da's heftig :O

200 rijden op een bospad van 4 meter breed met links en rechts dikke vette bomen en nauwelijks grip in blubber, sneeuw, stof en asfalt. DAT is pas heftig (imo) 8-)

En nee, niks beginnersmode, ik speel iig altijd direct ophet moeilijkste level, anders is er niks aan ;)

Desondanks zou ik GT3 wel willen proberen, maar ja, geen PS2 he :)

Verwijderd

CMR2 is best leuk, maar ik vind toch dat het Rally gedeelte van GT3 alleen al beter is (en mooier), ook qua besturing. En dan heb je ook nog eens dat GT3 in z'n totaliteit veel uitgebreider is

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:48
wanneer kwam de PC versie ook alweer uit ? 1 helft 2002 ?

• Bomberman
Op dinsdag 02 oktober 2001 14:31 schreef sverzijl het volgende:
Nooit toch ..

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 14:31 schreef sverzijl het volgende:
Ik mag het hopen :) die mot ik ook hebbe !!!!!!

Maar dat zal dan wel weer draaien als dikke stront :r dat heb je gezien met sega gt wat op de dreamcast ook een juweeltje is, dat spel is 300% verkracht voor pc.. echt daar blijft geen spaan meer van heel....niet te hopen dat dat met gt3 ook zo gaat.

Echt jammer maar een game zo optimaliseren voor de pc als voor een console lukt gewoonweg niet...al die verschillende configuraties waar ze rekening mee moeten houden vergallen de echte fun.

• cappie
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Ik wil niet vervelend zijn, maareh:

a) ik zie hier geen screenshots (ook geen captures of photo's van TV's met daarop beelden)

b) een spel mag dan nog zo grafisch gelikt d'r uitzien, maar als de gameplay zuigt, zuigt 't spel..

c) dit spel roeleert overigens wel hard, want de physics zijn heel erg goed uitgewerkt..

Ik denk dat als de coders van de huidige games hun games succesvol willen maken, ze alle aandacht op de physics moeten gooien, en niet op de graphics..

Die zijn ook wel belangrijk, maar een fijne gameplay maakt meer goed dan coole graphics.

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 15:24 schreef cappie het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn, maareh:

a) ik zie hier geen screenshots (ook geen captures of photo's van TV's met daarop beelden)

b) een spel mag dan nog zo grafisch gelikt d'r uitzien, maar als de gameplay zuigt, zuigt 't spel..

c) dit spel roeleert overigens wel hard, want de physics zijn heel erg goed uitgewerkt..

Ik denk dat als de coders van de huidige games hun games succesvol willen maken, ze alle aandacht op de physics moeten gooien, en niet op de graphics..

Die zijn ook wel belangrijk, maar een fijne gameplay maakt meer goed dan coole graphics.
Ok ik zal proberen een paar plaatjes te schieten maar ik ban bang dat dat er niet uit ziet,ik heb eigenlijk nog nergens mooie plaatjes gezien van gt3 in actie.

maar wat je zegt is waar ja gameplay is heel erg belangrijk, daar loopt gt3 dan ook van over! ik kan amper het toffe gevoel beschrijven als ik snoei hard door de corkschrew op laguna seca dender... echt man ik kom zowat klaar :9~ maar daarbij komt ook nog dat de graphics zo idioot mooi zijn :9 een immens sterk punt is ook de framerate....kijk hoge framerate is leuk maar als hij niet constant is heb je nog nix in gt3 is de framerate onder alle omstandigheden constant !! geen enkel schokje of haperingetje het loopt altijd alsof je een spiegel voor je houd en je reflectie van jezelf en je achtergrond in heen en weer laat bewegen, zo kan ik gt3 het best omschrijven dat spel loop net zo vloeiend als een bewegend spiegelbeeld. *D

Verwijderd

Je ziet weinig screenshots omdat die zo lastig te maken zijn met een PS2 :)

Je kunt een complete review met tonnen screens en filmpjes vinden op http://ps2.ign.com/reviews/13846.html

En GT3 is niet alleen grafisch maar dus ook qua physics en besturing top :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 15:53 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Je ziet weinig screenshots omdat die zo lastig te maken zijn met een PS2 :)

Je kunt een complete review met tonnen screens en filmpjes vinden op http://ps2.ign.com/reviews/13846.html

En GT3 is niet alleen grafisch maar dus ook qua physics en besturing top :)
Met jouw ken ik lulle broeder ;)

tnx voor de link btw.

• procyon
  • Laatst online: 07-02 15:57
Op maandag 01 oktober 2001 15:24 schreef loekos het volgende:
Ik heb net een ps2 gekocht met gt3 ik heb expres gewacht met kijken hoe dat spel eruit ziet en draait anders had ik nooooooooooit zo lang gewacht met kopen.

Echt wat speelt dat spel ongelofelijk lekker!!! abnormaal gewoon!!!! de souplesse hoe alles voorbij komt is gewoon eng.....asociaal machts vertoon van sony >:) koleere ik heb nu nog een brok in m'n keel (ik word hier zonder dolle bijna emotioneel van) wat een eenzame absolute klasse is dit zeg tering de tering (sorry maar dit moet er ff uit)

ik zit hier echt niet te overdrijven...als je dit spel gezien en gespeeld hebt snap je wat ik bedoel *D zo niet houd je niet van (race)games !!!!
zo dit moest ik ff kwijt :)
Hoe kan je nou je pc vergelijken met een spelcomputer?, nou goed als jij begint maak ik het wel af :D

Wordt eens wakker jongen, Ten eerste loopt het zo soepel omdat de playstation niet genoeg videogeheugen heeft om het op een fatsoenlijke res te spelen, bovendien je tv kan geloof ik niet hoger dan 640*480.. kijk en dan haal ik ook wel 200fp/s + op mijn pc( met tv-out).

En ja het ziet er strak uit, maar je ziet gelijk de beperkingen van zo'n spelcomputer..
voorbeeld?

Heb je wel eens gezien hoe onrealistisch de crashes zijn?
Heb je wel eens gezien hoe onrealistisch de auto's heel blijven.
Deuken, en erafvliegende spiolers kosten nou eenmaal wat meer geheugen..

Laat we een ding voorop stellen, ik weet waar ik over praat, ik heb het vaak gespeeld (op het eind had ik die vette porche met 869PK)

Bovendien, de maker van GT3 was HEEL ERG onder de indruk van GP 2001 voor de pc..

Procyon

Verwijderd

lijkt me wel een cool spel!
>:) *D

• komaki
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

pfff beetje duur om een PS2 te kopen omdat er 1 spel goed is... :o

PS2 is verreweg de minste van de "next-gen" consoles (dan heb ik het over de specs he)
En wat ik een beetje jammer vind van Sony (dus zowel PSone als PS2) is dat er op de consoles een paar goeie spellen komen die dan ook echt heel erg goed zijn maar er komen tonnen spellen uit die allemaal maar matig zijn.
dus meer kwantiteit dan kwaliteit
(zorry ben nou eenmaal geen PS-fan >:))

Bij Nintendo weten ze tenminste wat kwaliteit is.
Meer dan de helft van de spellen die op de verschillende consoles van nintendo uitkomen hebben een dikke voldoende in de verschillende reviews :7
het is alleen jammer dat daar wat minder spellen van uitkomen.
Ik heb btw een filmpje gezien van de nieuwe mario voor de Gamecube en die is :9~
alleen is dat geen vergelijking met GT3 want daz een heel ander spel.
wou het alleen ff kwijt >:)

De Xbox kan ik dan nog niet over oordelen maar laten we hopen dat die een combinatie van het goeie van beide wordt. :D

btw Rally Championship 2000 is nog altijd de allerbeste racegame die ik ooit heb gespeeld!!! :z
als we het dan toch over "langs bomen scheuren over 4 meter brede weggetjez" hebben :)

maar heb GT3 nog niet gespeeld dus dat wil ik er nog ff bij zeggen.... ;)

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:10 schreef Procyon for life het volgende:

[..]

Hoe kan je nou je pc vergelijken met een spelcomputer?, nou goed als jij begint maak ik het wel af :D

Wordt eens wakker jongen, Ten eerste loopt het zo soepel omdat de playstation niet genoeg videogeheugen heeft om het op een fatsoenlijke res te spelen, bovendien je tv kan geloof ik niet hoger dan 640*480.. kijk en dan haal ik ook wel 200fp/s + op mijn pc( met tv-out).

En ja het ziet er strak uit, maar je ziet gelijk de beperkingen van zo'n spelcomputer..
voorbeeld?

Laat we een ding voorop stellen, ik weet waar ik over praat, ik heb het vaak gespeeld (op het eind had ik die vette porche met 869PK)

Bovendien, de maker van GT3 was HEEL ERG onder de indruk van GP 2001 voor de pc..

Procyon
Je hoort mij niet zeggen dat het allemaal super realistisch is ofwel? ik zeg wat nog niet kan moet je ook nog niet proberen te programmeren in een spel, echt totaal realistische crashes heeft nog geen enkel race spel. er mankeert altijd wel wat aan hier of daar...nou ik zeg dan laat het liever nog een poosje weg en concentreer je wat meer op die dingen waar gt3 in uitblinkt als de reken power of de programmeer kunde er nog niet klaar voor is. trouwens de meeste mensen bekijken een racegame met schade zo.... zo wat hebben we hier....aha dit spel schijnt goede schade te hebben, da's mooi.... ff alle schade op max en dan ff tegen het verkeer in... en bats kledder crunch woooaaaaahhhhh wat een wrede schade zeg! die zetten we nog maar effe uit...om het vervolgens nooit meer aan te zetten :)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 15:24
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:35 schreef komaki het volgende:

btw Rally Championship 2000 is nog altijd de allerbeste racegame die ik ooit heb gespeeld!!! :z
als we het dan toch over "langs bomen scheuren over 4 meter brede weggetjez" hebben :)

maar heb GT3 nog niet gespeeld dus dat wil ik er nog ff bij zeggen.... ;)
RC2000 was goed, alleen die besturing was veel te gevoelig en de wieluitslag niet groot genoeg. Ik heb m nog steeds staan, zeker voor de leeftijd nog altijd erg goed

Verwijderd

Ik ben ook verwoed PC gamer en ik kon de NES, SNES, PSX, N64 en dadelijk ook de GC echt heel goed waarderen. Wat ik alleen jammer vind is dat mensen al gelijk hun oordeel trekken: die game kan niet goed zijn want die is er alleen voor die inferieure PS2. Of dat is niks want ik heb geen PS2 (of wil er geen). Let nou eens op de game en niet op het systeem/console wat erachter zit. Er zijn toch ook nog steeds MSX/NES/SNES spellen die nog super gaaf zijn?

En dan gaan zitten zeuren over schade... Zoals hierboven aangegeven is het 1 keer leuk, maar het is helemaal niet nodig. Ga dan destruction derby spelen ofzo :)

• procyon
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:50 schreef loekos het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat het allemaal super realistisch is ofwel? ik zeg wat nog niet kan moet je ook nog niet proberen te programmeren in een spel, echt totaal realistische crashes heeft nog geen enkel race spel. er mankeert altijd wel wat aan hier of daar...nou ik zeg dan laat het liever nog een poosje weg en concentreer je wat meer op die dingen waar gt3 in uitblinkt als de reken power of de programmeer kunde er nog niet klaar voor is.
hoe oud ben jij hey?
tsjeez, op je pik getrapt ofzow?

Ok dan, Het is zoals je zegt niet super realistisch nee, sterker nog.. als jij met 300km/u een crash maakt en je ziet in de replay hoe verrot dat er uit ziet, is voor mij al het realistische eraf.

En wie zegt dat crashes nog niet geprogrammeerd kunnen worden? Ik niet want ik weet dat dat wel kan... heel aardig zelfs.!!

Maar als jij beweert dat je al je pc race games weg kan flikkeren krijg je natuurlijk de wind van voren he? Moet je ook niet gaan lopen zeuren.
trouwens de meeste mensen bekijken een racegame met schade zo.... zo wat hebben we hier....aha dit spel schijnt goede schade te hebben, da's mooi.... ff alle schade op max en dan ff tegen het verkeer in... en bats kledder crunch woooaaaaahhhhh wat een wrede schade zeg! die zetten we nog maar effe uit...om het vervolgens nooit meer aan te zetten :)
Ik kan me best voorstellen dat je blij bent met je playstation 2 spelcomputer.. maar wordt niet overdadig he?

ooh ja verder gelden nog steeds de punten die ik in mijn eerste post opnoemde.. Dat zijn gewoon dingen die nooit geevenaard kunnen worden door een spelcomputer, jammer *D

tip: Gebruik de enter toets een keer :+

Ex_Inferis1,
Ik trek niet gelijk mijn oordeel, als je had gelezen dan was je te weten gekomen dat ik het spel zelf ook heb en vele uur gespeeld heb.
Maar als iemand van de toren roept dat GT3 spuerieur is aan al het andere, dan blijkt dat diegene er geen verstand van heeft.

dat van die schade en die craches vind ik echt een gemis.. Of de game nou goed is of niet heeft er geen reet mee te maken..
Het was gewoon een rectie op iemand die vond dat GT3 superieur is aan al het andere..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 17:21 schreef Procyon for life het volgende:

Het was gewoon een rectie op iemand die vond dat GT3 superieur is aan al het andere..
Maar dat is het ook :)

• TheDjasp
  • Laatst online: 08-01 11:17

TheDjasp

het wordt toch niks

* TheDjasp doet ff een overbodige opmerking maar kan het niet laten:
F1? Ach ja, 300 rijden op een 20 meter breed circuit met 20 meter gras links en rechts, da's heftig :O
Ooit wel eens een F1-circuit van dichtbij gezien? 20 meter breed mijn kont.

* TheDjasp stond in Monza precies op de plek waar Hakkinnen tijdens de training een McLaren afschreef.
DAT is pas heftig.

Anyway..on topic... Heb met mijn mastercardje in mijn hand gestaan bij de PS2, maar ga mijn centjes toch uitgeven aan een PC-upgrade zodattie klaar is voor wanneer WSC uitkomt.

Maar wat ik gezien heb van GT3 (heb het nog niet gespeeld) is het inderdaad 1 van de beste racespellen ooit. Maar om daar 900,- (de memorycard niet vergeten) voor neer te tellen... ik weet het niet...

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

Verwijderd

Bestaat er een emulator voor de PS2?? Ik kan GT3 wel krijgen, maar ga geen PS2 kopen! ;)

• Speedy
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:35 schreef komaki het volgende:
pfff beetje duur om een PS2 te kopen omdat er 1 spel goed is... :o

PS2 is verreweg de minste van de "next-gen" consoles (dan heb ik het over de specs he)
En wat ik een beetje jammer vind van Sony (dus zowel PSone als PS2) is dat er op de consoles een paar goeie spellen komen die dan ook echt heel erg goed zijn maar er komen tonnen spellen uit die allemaal maar matig zijn.
dus meer kwantiteit dan kwaliteit
(zorry ben nou eenmaal geen PS-fan >:))
En :)

Je koopt de goeie spellen (GT3, DMC, ICO, GTA3, FFX) en laat de bagger liggen denk ik toch :? Ook al komen er 100000 games uit, er hoeven er voor mij maar een stuk of 10 top te wezen, meer koop ik er echt niet bij een console, voor het massawerk heb ik een pc :7
ps, die Cube is overigens wel een uberconsole hoor :9

Flickr | Lego collectie

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09
ALs er toch alleen maar over games vergelijking wordt gedaan met de GT3 ..

Dan zal ik een ding zeggen er is op dit moment maar 1 race game die echt tot in de puntjes goed is afgewerkt en dat is Grandprix Legende (van Sierra)

daar kan geen PC en console game meer wat aan doen ...

Misschien binnen kort world sportcar GT ...... :)

Zo dit was ff mijn mening ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• procyon
om alles nog maar even te onderstrepen:

De playstationII heeft maar 4MB video geheugen.. dat is dus echt heel weinig!!

Playstation2
CPU: 128 Bit "Emotion Engine"
System Clock: 300 MHz
System Memory: 32 MB Direct Rambus
Memory Bus Bandwidth: 3.2 GB per second
Co-Processor: FPU (FPMA x 1, FPD x 1)
Vector Units: VU0 and VU1 (FPA x 9, FPD x 1)
Floating Point Performance: 6.2 GFLOPS
3D CG GT: 66 million Polygons Per Second
Compressed Image Decoder: MPEG2
Graphics: "Graphics Synthesizer"

XBOX:

CPU: P3 733MHz with SSE
Graphics Processor: 250Mhz nVIDIA X-Chip
Total Memory: 64MB
Memory Bandwidth: 6.4Gb/sec
Polygon Performance: 125million/sec
Audio: 3D Audio Processor
Network: 10/100Mbps Ethernet
Media: 2-5x DVD, Hard disk 10GB

gamecube:

CPU: IBM PowerPC Gekko, 128bit, 405MHz
Graphic Processor: Flipper 128bit, 202.5MHz
Main RAM: 24Mb
Graphic RAM: 16Mb
Memory bandwith: 3.2Gb/sec
Theoretical performance: 12million polygons/second
Estimated Real performance: 6-12million polygons/second

Zo, zie je dat de X-box 2x zoveel bandbreeddte heeft als de PlaystationII en de Gamecube.

En de X-box kan bijna 2x zoveel polyglonen uitspugen als de PSII en 10 tot 20 keer zoveel als de Gamecube..

• Bomberman
Op woensdag 03 oktober 2001 10:40 schreef Procyon for life het volgende:

De 4MB van de PS2 is niet te vergelijken met een PC videokaart met 4MB. Die 4MB kan ook als texture cache gebruikt worden waarbij textures dan opgeslagen worden in het hoofdgeheugen van 32MB. Het betekent dus NIET dat de PS2 maar 4MB aan textures kan gebruiken in een 3D-scene!

PC Specs

• Bomberman

En de X-box kan bijna 2x zoveel polyglonen uitspugen als de PSII en 10 tot 20 keer zoveel als de Gamecube..
Sorry maar dat is dus echt BS in mijn ogen (bah, poep in me oog ;) ). Misschien ziet het er zo uit in de specsheets maar in de praktijk is het verschil een heel stuk minder ..

PC Specs

• procyon
Op woensdag 03 oktober 2001 10:50 schreef Bomberman het volgende:

[..]

De 4MB van de PS2 is niet te vergelijken met een PC videokaart met 4MB. Die 4MB kan ook als texture cache gebruikt worden waarbij textures dan opgeslagen worden in het hoofdgeheugen van 32MB. Het betekent dus NIET dat de PS2 maar 4MB aan textures kan gebruiken in een 3D-scene!
Dat heb ik nooit gezegd *D

• procyon
Op woensdag 03 oktober 2001 10:55 schreef Bomberman het volgende:

[..]

Sorry maar dat is dus echt BS in mijn ogen (bah, poep in me oog ;) ). Misschien ziet het er zo uit in de specsheets maar in de praktijk is het verschil een heel stuk minder ..
Dit is voor beide consoles het maximale theoretische aantal.
Dat wordt nooit gehaald in de praktijk.. laten we zeggen dat ze er z'n 80% uitpersen..

Maar dan zijn de verhoudingen toch nog steeds hetzelfde :+

• Bomberman
Op woensdag 03 oktober 2001 11:37 schreef Procyon for life het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd *D
Eh .. o ja :D .

PC Specs

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07-2025

[Een boel technische specifikaties] :z
Al die technische info is niet zo belangrijk. In de praktijk komt het er op neer dat goed geprogrammeerde spellen elkaar qua beeldkwaliteit en features niet zo veel zullen ontlopen.

Bij de consoles zijn de exclusieve games het belangrijkst. PS2 heeft o.a. GT3, Metal Gear Sold en Final Fantasy
Gameqube heeft alle Nintendo games (Zelda, Mario,enz) en Resident Evil.
En de X-box? eeeh eeeh de X-box heeft eeeh Halo en verder? De X-box is een gecastreerde PC zodat er makkelijk spelletjes voor te maken zijn en heeft momenteel bijzonder weinig aandacht van de grote jongens in de Console software wereld. Als een console genoeg unieke goede games heeft (zoals de paar die ik bij name noem) is het ding de aanschaf waard. Die ene game die ik bij X-box noem komt misschien nog op de PC uit ook. waarom zou ik dan een X-box kopen?

'Echte' console games kun je niet vergelijken met PC games. Beiden hebben hun voor en tegens. Ik investeer dus ook in beide kampen. De prijs van een console komt overeen met die van een goede grafische kaart en dat vind ik dus een koopje voor een machine waarbij je de garantie hebt dat alle spellen die je er voor koopt perfect draaien.

• procyon
Ik weet wel dat alle succesvolle pc games makkelijk gepoort kunnen worden naar de xbox...

Het is gewoon een pc.. Maar dan eentje met het gemak van een spelcomputer.. geloof me deze box verplettert de concurentie.. ooh ja wat dacht je van Unreal Championship? dat is exclusief voor de xbox..

Ik spreek jullie over een half jaar weer..

• Bomberman
Op woensdag 03 oktober 2001 13:22 schreef Procyon for life het volgende:

geloof me deze box verplettert de concurentie..
Dat zullen we nog wel zien. Het zou heel goed kunnen dat dat inderdaad gebeurt maar het zou ook kunnen van niet. Moeilijk te voorspellen ..

Ff OT, zit er ook een VGA uitgang op die XBox?

PC Specs

Verwijderd

Precies

Je kunt wel gaan zitten bakkeleijen over de PS2, dat de specs ruk zijn, maar zoals al gezegd wordt, het gaat om de games, hoe deze spelen en hoe ze eruit zien, niet de hardware erachter

• boshar
Op woensdag 03 oktober 2001 13:22 schreef Procyon for life het volgende:
Ik weet wel dat alle succesvolle pc games makkelijk gepoort kunnen worden naar de xbox...

Het is gewoon een pc.. Maar dan eentje met het gemak van een spelcomputer.. geloof me deze box verplettert de concurentie.. ooh ja wat dacht je van Unreal Championship? dat is exclusief voor de xbox..

Ik spreek jullie over een half jaar weer..
Unreal Championship is 1 game uit de serie Unreal games die speciaal voor X-box is. Op de PS-2, de Dreamcast en wie weet straks ook op de gamecube heb je ook games uit de Unreal serie. Wil je echter Zelda of Maria spelen dan kan dat alleen bij Nintendo. Voor zover ik weet zijn GT3 en Metal Gear Solid exclusief voor de PS2 of hebben ze in elk geval gegarandeerd dat die games eerst een hele tijd op de PS2 uit zijn voordat je ze voor de andere consoles uit komen. Resident Evil is voor de komende jaren exclusief voor op de GameCube.

Ik heb zelf vol interesse op de X-box site zitten kijken welke games er voor uit komen. Voor mij is dat alleen Halo en die komt dus misschien ook gewoon op de PC uit.

Geporte PC spellen werken slecht op een console. Je moet de bediening aanpassen aan de controller(Bijvoorbeeld in een FPS speelt nix zo lekker als een muis en een volledig keyboard). Je speelt niet op een monitor maar op een TV dus je hebt niets aan de hogere resoluties waar PC games voor worden ontwikkeld. Op een standaard TV is het gewoon niet zo zinvol om hoger dan 640 x 480 te gaan. Bij de ontwikkeling van pure Console games wordt er direct met dat soort dingen rekening gehouden.

Voor mij als PC en Console gamer zijn de beste PC games stategie spelen (hoge resolutie, veel ruimte voor saves en comfortabele bediening met de muis), serieuze flightsims (hoge resolutie en een toetsenbord vol sneltoetsen) en FPS games (bediening toetsenbord en muis, hoge resolutie, gebruik bestaand kabel internet abo voor online spelen). Deze games worden gewoon minder als je dat port naar X-box. Vergeet ook niet dat je wat verder van je TV af zit dan bij een monitor.

De andere genres vind ik over het algemeen gewoon beter spelen op de consoles. Sport sims, Race games, Platform games, Japanse RPG's spelen gewoon lekker vanaf de bank met een nu fuzz bediening die is uitgedacht voor je controller.

Volgens mij verplettert de X-box de concurentie niet hoeveel marketing ze ook doen. Misschien vreet de X-box een stuk uit de PC markt als goedkope spelletjes PC of PC voor de kinderen zodat Pa & Ma weer eens kunnen tekst verwerken. Maar voor een console mist de X-box de echte games en daar waar ze de games hebben (b.v. SEGA) missen ze exclusiviteit.

X-Box lijkt daarme een beetje op de 3DO. Die misten ook de boot toen ze geen Japanse game makers mee kregen. Als bijna je complete game catalog bestaat uit producten van bedrijven zonder ervaring en (misschien nog wel belangrijker) goede naam in de console markt dan ga je nat.

• Ace
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op dinsdag 02 oktober 2001 16:10 schreef Procyon for life het volgende:

[..]

voorbeeld?

Procyon
Ik geloof niet dat jij het helemaal snapt. Fabrikanten staan totaal niet te popelen om schade toe te staan als ze wagens voor een game licensen. En zeker niet als de complete concurrentie ook nog eens meedoet.

De makers krijgen het dus gewoon nooit voor elkaar om van elke fabrikant toestemming te krijgen voor een damage model. Dus verwacht maar nooit schade in een GT serie. Ik vond Porsche al erg veel lef hebben om het in NFS5 wel toe te staan.

Je weet dus niet waar je over praat |:(

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09
Op woensdag 03 oktober 2001 19:04 schreef keldon het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij het helemaal snapt. Fabrikanten staan totaal niet te popelen om schade toe te staan als ze wagens voor een game licensen. En zeker niet als de complete concurrentie ook nog eens meedoet.

De makers krijgen het dus gewoon nooit voor elkaar om van elke fabrikant toestemming te krijgen voor een damage model. Dus verwacht maar nooit schade in een GT serie. Ik vond Porsche al erg veel lef hebben om het in NFS5 wel toe te staan.

Je weet dus niet waar je over praat |:(
Dus jij zeg hier dus alles waar het nu eigelijk om gaat ....

Het is dus echt real is het dus niet ....
Waarom zouden de de auto merken het niet aan durven om schade tehebben of telaten zijn ......

Want dat geef voor mij nou echt het gevoel van een arcade game om geen schade terijden ...
DUS hier zeg jij dus hard met worden dat GT een arcade game is .. :P
Bedankt want daar ging het nou over hier in deze topic ...

Kijk naar de spellen zo als Sportcars GT ( geen zichbaar scade maar je kan wel schade oplopen .
Worden ook merken van auto s in gebruikt ..
over GP L en Nascar en bijna alle F 1 sims voor de PC zijn dus wel real.. want hebben bijna allemaal schade ..

Dus het is gewoon nniet echt mogelijk om op een PS 2 schade models telaten zien .
want dat zou tenkosten gaan van het grafiche gedeelte .

Dus is het maar mooi gehouden en niet realistisch .
Dus we zijn er NU eidelijk over uit GT is dus gewoon een arcade racer met simeigenschappen..

en wat ik altijd al zei: ik heb liever een spel wat goed is dan een spel wat mooi is ...
:)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Ace
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op woensdag 03 oktober 2001 19:38 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Waarom zouden de de auto merken het niet aan durven om schade tehebben of telaten zijn ......

Want dat geef voor mij nou echt het gevoel van een arcade game om geen schade terijden ...

Kijk naar de spellen zo als Sportcars GT ( geen zichbaar scade maar je kan wel schade oplopen .
over GP L en Nascar en bijna alle F 1 sims voor de PC zijn dus wel real.. want hebben bijna allemaal schade ..

Dus het is gewoon nniet echt mogelijk om op een PS 2 schade models telaten zien .

Dus we zijn er NU eidelijk over uit GT is dus gewoon een arcade racer met simeigenschappen..

en wat ik altijd al zei: ik heb liever een spel wat goed is dan een spel wat mooi is ...
Dus vind je het erg als ik zeg dat je erg onbegrijplijk schrijft :?

F1, GPL en Nascar games hebben meestal wel damage models. Waarom? Omdat de makers dan een license krijgen van de overkoepelende organisatie (FIA bv) en niet van de individuele merken.

Fabrikanten willen gewoon uit ijdelheid niet dat hun auto's in games total loss gereden worden. De uitzonderingen zijn meestal op 1 hand te tellen (Viper Racing, NFS5, CMR).

Verwijderd

Jezus wat een gepijpzeik hier zeg...

Ik stoor me er absoluut niet aan dat er geen schade in GT3 zit. Ja het zou idd wat meer resources van de PS2 vergen en als dat ten koste zou gaan van de grafische pracht dan hoeft het van mij al niet meer. Tevens is bovenstaand punt ook true, fabrikanten staan dat idd niet toe...

En GT3 met Nascar of GPL of zoiets vergelijken is appels met peren vergelijken...

Dat zijn racegames van 1 klasse, GT(3) is gewoon heel anders, ander soort wagens en ander soort gameplay...

En de besturing (helemaal met tuning en afstelling) is dus echt wel realistisch. Maar ja dat is mijn mening maar...

• JvS
  • Laatst online: 10-02 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 03 oktober 2001 19:38 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ehm sorry, maar wat is nou je doel? GT3 is gewoon een goed spel (PC bezitter hier, zal nooit een ps2 kopen: te duur) ziet er behoorlijk strak uit (nee geen 1600x1200 :O) en speelt erg, erg realistisch.

Fabrikanten willen geen schademodel, dat is een feit. Niet dat een PS2 dat niet kan ofzo.

Er is trouwens al een HEEL wijs topic over dit onderwerp met heel veel echte ingam filmpjes van Steffi: [topic=194283/3/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• procyon
[quote]
Op woensdag 03 oktober 2001 18:40 schreef boshar het volgende:
Unreal Championship is 1 game uit de serie Unreal games die speciaal voor X-box is. Op de PS-2, de Dreamcast en wie weet straks ook op de gamecube heb je ook games uit de Unreal serie.
Ik heb ook alleen maar gezegd dat Unreal championship exclusief voor de Xbox is, dat was een reactie op iemand die zei dat de Xbox geen exclusieve spellen had.
Wil je echter Zelda of Maria spelen dan kan dat alleen bij Nintendo. Voor zover ik weet zijn GT3 en Metal Gear Solid exclusief voor de PS2 of hebben ze in elk geval gegarandeerd dat die games eerst een hele tijd op de PS2 uit zijn voordat je ze voor de andere consoles uit komen. Resident Evil is voor de komende jaren exclusief voor op de GameCube.
Daar zal je wel gelijk in hebben ja :P
Geporte PC spellen werken slecht op een console. Je moet de bediening aanpassen aan de controller(Bijvoorbeeld in een FPS speelt nix zo lekker als een muis en een volledig keyboard). Je speelt niet op een monitor maar op een TV dus je hebt niets aan de hogere resoluties waar PC games voor worden ontwikkeld. Op een standaard TV is het gewoon niet zo zinvol om hoger dan 640 x 480 te gaan. Bij de ontwikkeling van pure Console games wordt er direct met dat soort dingen rekening gehouden.
Luister, Gepoorte spellen werken idd slechter op een console maar dat gaat voor de Xbox niet op...(dit is een pc) Ik weet zeker dat er ook een soort van game-muis voor die console komt.. Weg probleem :)
En dat van die resoluties: Heb je wel eens gehoord van FSAA.? (2x 4x)
Nou ik denk dat FSAA 4x op een res van 640*480 net zo mooi is als 1600*1200.. (je hebt hier natuurlijk wel evenveel rekenkracht voor nodig als het spelen op 1600*1200).
Dag resolutie probleem.
Voor mij als PC en Console gamer zijn de beste PC games stategie spelen (hoge resolutie, veel ruimte voor saves en comfortabele bediening met de muis), serieuze flightsims (hoge resolutie en een toetsenbord vol sneltoetsen) en FPS games (bediening toetsenbord en muis, hoge resolutie, gebruik bestaand kabel internet abo voor online spelen). Deze games worden gewoon minder als je dat port naar X-box. Vergeet ook niet dat je wat verder van je TV af zit dan bij een monitor.
De Xbox kan: (gesimuleerde) hoge resoluties aan, Heeft erg veel ruimte voor saves, en kan dus bestuurd worden met de muis.. je kabel internet aansluiting kan je gewoon met een UTP kabel in je xbox proppen..

Verder ben ik het wel met je eens dat de PC gewoon wel wat beter is op deze vlakken..

• boshar
Op donderdag 04 oktober 2001 11:19 schreef Procyon for life het volgende:

Ik heb ook alleen maar gezegd dat Unreal championship exclusief voor de Xbox is, dat was een reactie op iemand die zei dat de Xbox geen exclusieve spellen had.
Da was ik :) Ging me dus eigenlijk om series/francises. Dat zijn de krenten uit de pap ik moet console X want die games kan ik niet op console Y spelen. 1 exclusief spel uit een serie die ook op mijn console uit is doet me nooit zoveel.
Luister, Gepoorte spellen werken idd slechter op een console maar dat gaat voor de Xbox niet op...(dit is een pc) Ik weet zeker dat er ook een soort van game-muis voor die console komt.. Weg probleem :)
Andere consoles hebben ook accessoires zoals keyboards, muizen en zelfs hengels :). Maar op de console markt moet je van 1 ding uitgaan. Je users hebben allemaal de kale console alle latere accesoires versplinteren je doelgroep. Vraag maar eens aan SEGA hoe slim het is om je standaard console later uit te breiden met een komplete CD drive en een Processor upgrade. Ik weet dat dit een andere denkwijze is dan die van de PC markt maar de X-box wil zo graag een console zijn.
En dat van die resoluties: Heb je wel eens gehoord van FSAA.?

De Xbox kan: (gesimuleerde) hoge resoluties aan, Heeft erg veel ruimte voor saves, en kan dus bestuurd worden met de muis.. je kabel internet aansluiting kan je gewoon met een UTP kabel in je xbox proppen..
Het probleem is niet zozeer dat de X-box geen hoge resoluties aankan maar dat zoiets op een TV scherm niet echt uit de verf komt. Als je naar een Dreamcast spel als Soulblade kijkt dan zie je op de normale speelafstand van de TV er praktisch geen karteltjes of lijntjes meer een TV scherm zorgt als het ware van zichzelf al een beetje voor een anti-aliasing effekt. Misschien dat FSAA ook hier wel iets betere beeldkwaliteit geeft maar een PAL TV is maximaal 625 x 625 lijnen resoluties die daarboven gaan zijn een 'waste of time'.

Trouwens, is die kabel internet aansluiting al zeker, zit die er standaard bij en werkt het standaard bij alle nederlandse providers en heb je er ook iets aan als je ADSL hebt? Als het er niet standaard bij zit krijg je weer het fragmenteren van de markt. Console spelletjes makers richten zich nu eenmaal op de grootst mogelijke doelgroep.

Ik twijfel er niet aan dat de X-box qua techniek mee kan en misschien op sommige punten wel beter is dan de rest van de consoles. Maar consoles verkoop je op basis van de kwaliteit van de spelletjes het missen van exclusieve series nekt je op die markt. Kijk eens hoe Sony haar marktaandeel verovert heeft. Psygnosis opgekocht zodat ze een sterk inhouse team hadden (yep I know, Microsoft heeft Bungie), Final Fantasy exclusief (Square), en Ridge Racer/Tekken exclusief (Namco). Hier mist de X-box naar mijn gevoel iets en dat kun je niet vervangen met gepoorte PC spellen.
Pagina: 1