Op dinsdag 02 oktober 2001 16:50 schreef loekos het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het allemaal super realistisch is ofwel? ik zeg wat nog niet kan moet je ook nog niet proberen te programmeren in een spel, echt totaal realistische crashes heeft nog geen enkel race spel. er mankeert altijd wel wat aan hier of daar...nou ik zeg dan laat het liever nog een poosje weg en concentreer je wat meer op die dingen waar gt3 in uitblinkt als de reken power of de programmeer kunde er nog niet klaar voor is.
hoe oud ben jij hey?
tsjeez, op je pik getrapt ofzow?
Ok dan, Het is zoals je zegt niet super realistisch nee, sterker nog.. als jij met 300km/u een crash maakt en je ziet in de replay hoe verrot dat er uit ziet, is voor mij al het realistische eraf.
En wie zegt dat crashes nog niet geprogrammeerd kunnen worden? Ik niet want ik weet dat dat wel kan... heel aardig zelfs.!!
Maar als jij beweert dat je al je pc race games weg kan flikkeren krijg je natuurlijk de wind van voren he? Moet je ook niet gaan lopen zeuren.
trouwens de meeste mensen bekijken een racegame met schade zo.... zo wat hebben we hier....aha dit spel schijnt goede schade te hebben, da's mooi.... ff alle schade op max en dan ff tegen het verkeer in... en bats kledder crunch woooaaaaahhhhh wat een wrede schade zeg! die zetten we nog maar effe uit...om het vervolgens nooit meer aan te zetten

Ik kan me best voorstellen dat je blij bent met je playstation 2 spelcomputer.. maar wordt niet overdadig he?
ooh ja verder gelden nog steeds de punten die ik in mijn eerste post opnoemde.. Dat zijn gewoon dingen die nooit geevenaard kunnen worden door een spelcomputer, jammer
tip: Gebruik de enter toets een keer
Ex_Inferis1,
Ik trek niet gelijk mijn oordeel, als je had gelezen dan was je te weten gekomen dat ik het spel zelf ook heb en vele uur gespeeld heb.
Maar als iemand van de toren roept dat GT3 spuerieur is aan al het andere, dan blijkt dat diegene er geen verstand van heeft.
dat van die schade en die craches vind ik echt een gemis.. Of de game nou goed is of niet heeft er geen reet mee te maken..
Het was gewoon een rectie op iemand die vond dat GT3 superieur is aan al het andere..