Euh zoals duuh topic al zegt. Hoe zit dat nu met Topix. Want ik zag dat het ook door Fok! wordt gebruikt. Is het te koop. Door Tweakers.net geprogged?
©1998-2001 GoT
powered by topix v1.3.0b - android dynamic sites
0.4723 sec.
(zie onderaan.. stuur een mailtje zou ik zeggen)
powered by topix v1.3.0b - android dynamic sites
0.4723 sec.
(zie onderaan.. stuur een mailtje zou ik zeggen)
Dit soort vragen hoort in LA.
Vandaar de move erheen.
Topix is geprogged door een tweetal moderators op Fok! en GoT (Arjen en Jorma, ondertussen geen mods meer hier, op Fok! weet ik het niet).
Het is te koop, mail arjen/jorma of info@android.nl oid maar.
En in principe is het dus niet echt door t.net geprogged, maar door 2 mensen die daar veel mee te maken hadden (als mod, maar ze kregen er wel geld voor)
Vandaar de move erheen.
Topix is geprogged door een tweetal moderators op Fok! en GoT (Arjen en Jorma, ondertussen geen mods meer hier, op Fok! weet ik het niet).
Het is te koop, mail arjen/jorma of info@android.nl oid maar.
En in principe is het dus niet echt door t.net geprogged, maar door 2 mensen die daar veel mee te maken hadden (als mod, maar ze kregen er wel geld voor)
Hmmm, als het te koop is, welke fora maken dan nog meer gebruik van Topix? Of is het nog in een betastadium?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
fok iig..
(btw android.nl redirect naar fok frontpage)
(btw android.nl redirect naar fok frontpage)
Alleen Fok!forum en GoT zover ik weet. Het product is op zich niet echt te koop......je leased het met onderhoud erbij....de kracht van Topix is dat je het helemaal naar eigen wens kan laten aanpassen.......soort van onderhoudscontract dus.Op maandag 01 oktober 2001 15:53 schreef Captain Pervert het volgende:
Hmmm, als het te koop is, welke fora maken dan nog meer gebruik van Topix? Of is het nog in een betastadium?
Geen flames aub.
't Is net alsof je zelf weet, dat wat je zegt.. betwistbaar isOp maandag 01 oktober 2001 16:15 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Geen flames aub.
Pagina: 1