ik heb zo'n pinnacle TV kaart en prak een svideo scrat converter achterop de mr-zap en prop die in de tv kaart input, perfect beeld, ned 1-2-3, de rest SBS6 enzo zitten op een te hoge frequentie waardoor het beeld diagornaal gaat strepen en ruisen, ik heb net mijn usb kabel van de scanner ff in de zap-box gestopt maar windows vind niets, ook in apparaatbeheer van de pc zegt 'ie dat alle poorten vrij zijn,
hmm ik had graag een beetje willen zotzooien met die zap-box :-)) achterop de box zit een gewone analoge doorvoer net zoals je videorecorder, hij kan echter maar 1 zender tegelijk weergeven, dus al lus je hem door via coax, kan je mr zap kijken in je eigen kamer maar kan je uiteraard niet zappen en moeten je ouders beneden hetzelfde kijken, hij gooit alle kanalen gewoon door de kabel, en zet er 1 mrzap kanaal bij, vette dubbelpost maar dan anders uitgelegd hahaha. euh ja, nou... succes.. misschien zijn er tv kaartjes die MRzap kunnen decoden , net zoals Canal+, aleen is canal+ maar 4 kanalen geloof ik, oh BTW. de hercules tv kaart (net uit) heeft een digitale tuner en kan canal+ decoden, er is zelfs een utility te krijgen waarmee hij zelfs het geluid (dat op een andere frequentie zit) kan decoderen en perfect synchroom kan laten lopen met het beeld.. Kewl!!!!
maargoed, dat zeiden ze ook van die brakke WinTV-GO... bwuuh...
Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer