"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Wat voor schijven heb je er aan hangen?
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
sorry was onder een andere naam maar
de schijven zijn
Quantum Atlas_V__9.WLS SCSI-3
Quantum QM 39100TD-SW SCSI-2
Quantum Viking II 4.5 WLS SCSI-2
en allemaal op 16-bit
mijn sblive en de USB staan op dezelfde IRQ 9
als je meer moet weten hoor ik het wel
afz: een echtte
FAN
de schijven zijn
Quantum Atlas_V__9.WLS SCSI-3
Quantum QM 39100TD-SW SCSI-2
Quantum Viking II 4.5 WLS SCSI-2
en allemaal op 16-bit
mijn sblive en de USB staan op dezelfde IRQ 9
als je meer moet weten hoor ik het wel
afz: een echtte
Hoe heb je die transfer gemeten: Sisoft, Winbench, HDtach, kan allemaal veel uitmaken??
Misschien kun je wat grafiekjes laten zien van alle schijven met HDtach??
Misschien kun je wat grafiekjes laten zien van alle schijven met HDtach??
Verwijderd

moet erbij zeggen dat het een gewogen gemiddelde is
en bij het blad c't was hij zo snel als ik hem hier heb staan dus ik denk dat het niks meer uitmaakt hij is niet sneller
toch bedankt mensen
Tja, het zijn al wat oudere schijven dus het kan heel goed dat ze langzamer zijn dan een moderne ATA66 HD.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
in die c't test waren de u66 en de u100 zonder raid ook niet zo nsle dat is volgens mij en te hoge gemiddelde die ze bij sisoft gebruiken
maar ja het draait en lekker
3dmark 2000 4800 default
3dmark 2001 3500 default
Pevede loves
maar ja het draait en lekker
3dmark 2000 4800 default
3dmark 2001 3500 default
Pevede loves
dus je hebt alle devices op 1 kabel? zo ja: dan lopen ze allemaal even snel als de traagste device...
de divices zitten dus op ID (geen kanaal!!!) 1 tm 7... dat duidt erop dat alles op 1 kabel zit. tijd om je SCSI FAQ eens te lezen, dit is stervenstraag.
de divices zitten dus op ID (geen kanaal!!!) 1 tm 7... dat duidt erop dat alles op 1 kabel zit. tijd om je SCSI FAQ eens te lezen, dit is stervenstraag.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Hahhaaha
ik weet dus helemaal niks van SCSI
dus ik de bedoeling is dat ik het een beetje ga begrijpen. komt er dus op neer dat ik de U2W en de CD-R op 1 device en de U160 op een ander moet hebben
dus dat betekend dat ik een andere connector kabel moet hebben ???????c af zonderlijk van de ander twee naar de controller
Wat is een Ultra-2 lvd/se terminator
die zit aan een een aansluiting vast.een blokje,daar kan je dus nog iets op zetten en werkt dat vertragend
Groeten Pevede loves
ik weet dus helemaal niks van SCSI
dus ik de bedoeling is dat ik het een beetje ga begrijpen. komt er dus op neer dat ik de U2W en de CD-R op 1 device en de U160 op een ander moet hebben
dus dat betekend dat ik een andere connector kabel moet hebben ???????c af zonderlijk van de ander twee naar de controller
Wat is een Ultra-2 lvd/se terminator
die zit aan een een aansluiting vast.een blokje,daar kan je dus nog iets op zetten en werkt dat vertragend
Groeten Pevede loves
Verwijderd
links boven in is een soort terminator zit aan de uiteinde
daarvoor zijn dus drie hardeschijven aangesloten
links beneden komt het erop neer dat ik de nog een losse had onafhankelijk van de rest kan aansluiten
waarom is de cd-r weer met een grijse SCSI kabel en waarom is die breder als die gekleurde kabel of hoe je dat ook noemt????
van de rest hij is stoerder als mijn ouwe celly
Pevede loves
daarvoor zijn dus drie hardeschijven aangesloten
links beneden komt het erop neer dat ik de nog een losse had onafhankelijk van de rest kan aansluiten
waarom is de cd-r weer met een grijse SCSI kabel en waarom is die breder als die gekleurde kabel of hoe je dat ook noemt????
van de rest hij is stoerder als mijn ouwe celly
Pevede loves
als je UW2 devices samen op het u160 kanaal en de rest op het UW kanaal.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
snelheid van de traagste is bepalend, dus in dit geval de Plex waarschijnlijk, U2W betekent 80Mb/s dus in principe haalt een combo van 2 schijven dat in de praktijk niet eens dus de HDD's zijn waarschijnlijk niet het probleem.
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
Verwijderd
De Plextor cd_r die zit op een aparte kabel (SCSI-2)
de 3 schijven op 1 kabel
eerste twee zijn U2W (SCSI-2)
en de laatste U-160 (SCSI-3)
en heb ieder geval nog ruimte voor een kabel voor nog 4 hardeschijven, omdat op de ene kabel op het uiteinde een terminator zit die denk ik voor de laatste opening van een laatste mogelijke HD kan worden gebruikt.
Wie denkt dat het verstandig is om die snelle HD op een onafhankelijke kabel te zetten en waarom?
Sorry ben niet goed in uitleggen, maar alvast bedankt
Pevede loves
de 3 schijven op 1 kabel
eerste twee zijn U2W (SCSI-2)
en de laatste U-160 (SCSI-3)
en heb ieder geval nog ruimte voor een kabel voor nog 4 hardeschijven, omdat op de ene kabel op het uiteinde een terminator zit die denk ik voor de laatste opening van een laatste mogelijke HD kan worden gebruikt.
Wie denkt dat het verstandig is om die snelle HD op een onafhankelijke kabel te zetten en waarom?
Sorry ben niet goed in uitleggen, maar alvast bedankt
Pevede loves
Pagina: 1