Toon posts:

FUCK Westwood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat een stelletje neukfouten daar bij Westwood, omdat die server niet fatsoenlijk liep en omdat ik dus uit een online spel wegviel zeg ik in die chat tegen mijn maat daar iets met het woord fuck erin, wordt ik GVD gebanned!!! :( :( :( :(
stelletje slappe klote amerikanen, moet ik dan perse in het nederlands gaan schelden?
:( :( :( :(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

hehhehe :D

sorry

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-02 16:45
Amerikanen zijn gewoon geschift ... kunnen nooit een tussenweg vinden ... altijd moet zoiets weer doorslaan naar iets radicaals. :(

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
LOL! :D

Die Amerikanen :r 'en gewoon.... :(

Verwijderd

oeps......
altijd uitkijken he, bij die leipe Amerikanen

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

moet ik dan perse in het nederlands gaan schelden
... wat dacht je van niet schelden >:)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Hoezo niet?

Computers zijn per definitie dom, dus die mag je lekker uitschelden, want uiteraard ben je nooit zelf fout, het is altijd die comp.
Enne nu met Roger Wilco moet ik me tijdens wars echt inhouden om niet te schelden.

Schelden lucht gewoon enorm op, en in een chat benadrukt het gewoon dat je pissig bent, in een chat kunnen ze moeilijk aan je gezicht zien dat je boos bent he?

Verwijderd

ik vind dat ze helemaal geen bannings woorden hadden moeten instellen. gewoon wat je ook zegt, je word niet gebanned. ik was me ook een keer aan het vervelen, maakte ik een game, kwam er een gast met een metershoge ping, bande ik hem uit mijn game, maar hij wist mijn login naam dus begon hij te schelden met pagen. daar werd ik dus hardstkke pissig van (zelfs in mijn game was ie nog bezig) ik zei toen (....) met het woord fuck er in, en gebanned. :( :( :( :( :( :(
Pagina: 1