Je kunt hem nu al pre-orderen voor $250 USD, dus hoepel op met je hoge prijzen
idd, je kunt hem pre-orderen voor dezelfde prijs als de gewone gf3, de pre-order prijs zou echter eenmalig zijn, dus de uiteindelijke prijs in nl wordt ff afwachten (natturlijk wordt ie niet zo enorm prijzig als ati's prijs ($389), maar dat geld eveneens voor de ti500)
Zoiets heb ik NVidia iig nog niet zien doen. Het lukt hun gewoon niet om een snelle kaart te maken met Dualhead
ik weet niet wat je nvidia nog niet hebt zien doen (zal wel een reply zijn op iemand anders zn post), maar ik denk zeker wel dat nvidia het kan, maar dat de hoeveelheid mensen die een kaart vanwege dualhead koopt voor hun gewoon niet groot genoeg is om de extra investeringen per gpu te rechtvaardigen
Bijna alle, en bijna alle mensen kopen voorlopig gewoon een kaartje van ATi. Want anders betaal je alleen maar meer. (Merk)
Ati's eigen radeon 2's zullen echt wel duurder zijn dan die van andere fabrikanten
Zeker wel. Smoothvision en TRUFORM kun je echt in heel veel spellen gebruiken. Smoothvision in ALLE. Het is gewoon een soort van AA.
Net als dat quinicx (of welke naam ze daarvoor verzonnen hebben bij nvidia) ook in "alle" spellen werkt, trueform mag dan makkelijker te implementeren te zijn dan npatches, het werkt voor zover ik weet alleen nog in cs 1.3
ATi driver zijn zo slecht nog niet. En de enige detonators die het goed doen zijn 6.50, 7.52, 10.80 en 21.81 de rest is allemaal GELEKT en een hoop GEKUT
De performance winst bij nvidia drivers is echter wel substantieel groter dan bij de radeon 1 drivers...en de feature ondersteuning was ook beter, natuurlijk zegt dat niets over de toekomst maar ati moet het eerst wel ff waarmaken, bij nvidia heb je met die gelekte drivers tenminste wel keuze, de ene driver die bij jouw niet lekker werkt werkt bij iemand anders weer prima en omgekeerd, daardoor is de driver support van nvidia feitelijk iig beter dan diue van ati (ik heb liever gelekte drivers dan sporadische een driver update)
De Radeon 7500 is veel sneller dan een GeForce2 Pro 64MB en kost maar iets van 400 piek.
Tuurlijk, het scheelt echt niet zo veel, tis tenslotte slechts een opgeleukte radeon 1, daarnaast kost ie meer dan 400 piek (in de pricewatch 749 gulden, de geforce pro 64 mb minder dan 400) en is ie in dollars ook nog een duurder dan de gf2 pro, sterker nog, hij kost ongeveer evenveel als de gf3 ti200 en die laaste presteert flink veel beter...