Toon posts:

competitiemanager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een tijdje geleden iets gevraagd over hoe een competititie manager te maken. Werd mij gezegd alles eerst zelf maar een beetje te leren voordat ik iets ging vragen. Ik heb nou al een deel af (de spelers) maar nou moet ik deelnemers nog maken. Dus dat deelnemers 11 spelers kunnen kiezen en dat ik de punten van hun kan bijhouden. op www.brianp.f2s.com staat wat ik tot nu toe heb. Kan iemand me (op weg) helpen met de deelnemers?

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 14:44

Jaspertje

Max & Milo.. lief

kijk eens op deze site:

http://www.competitiemanager.nl/

misschien kan je hier iets mee. Wat ik iig (in ieder geval) zou doen is alle plekken in het veld een eigen id geven... en alle spelers koppelen aan die id's zodra een user spelers wil kiezen kan ie kiezen uit de spelers met die id's die van toepassing zijn..

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

* drm Kun je niet even heel gauw wat aan het ontwerp doen?!! No offense, maar dit vind ik echt :r

Anyhow, laat eens zien wat je database ontwerp nu is?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• drm

drm

f0pc0dert

Warning: Too many connections in /web/sites/171/brianp/www.brianp.f2s.com/html/frameclub.php on line 52

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /web/sites/171/brianp/www.brianp.f2s.com/html/frameclub.php on line 52

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /web/sites/171/brianp/www.brianp.f2s.com/html/frameclub.php on line 54

Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /web/sites/171/brianp/www.brianp.f2s.com/html/frameclub.php on line 64

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /web/sites/171/brianp/www.brianp.f2s.com/html/frameclub.php on line 64

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /web/sites/171/brianp/www.brianp.f2s.com/html/frameclub.php on line 64

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /web/sites/171/brianp/www.brianp.f2s.com/html/frameclub.php on line 66

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /web/sites/171/brianp/www.brianp.f2s.com/html/frameclub.php on line 71
:?

Misschien ook slim als je wat source post.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

misschien handig om in het frame waar alle links staan ook een scrollbar te maken...ik had een kleiner scherm en kon de laatste dingen niet zien....

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 08:48
misschien handig om in het frame waar alle links staan ook een scrollbar te maken...ik had een kleiner scherm en kon de laatste dingen niet zien....
Moet je ook niet op 640x480x16 kleuren inloggen... :P

Nee, dat is indeed een beetje lastig menu opties vinden hoor...

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

stil eens art... :P

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

mm, heb je ondertussen php geleerd?
dan kun je verder naar de volgende stap: databases ontwerpen!

Verwijderd

Topicstarter
Nou is me database weer niet goed in elkaar gezet natuurlijk. Ik heb 1 database met de spelers en positie en club. en een met de punten

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Je bent nu al een tijdje aan het "klooien"
op zich niets mis mee.

Maar verwacht niet dat je PHP binnen 2 weken geleerd hebt..
en verwacht niet dat je databases binnen een week onder de knie hebt. Terwijl anderen daar 4 jaar over doen en dan nog niks kunnen.

Mensen bij wie het makkelijk lijkt te gaan (dusty etc) die zitten al ruim 10 jaar in het vak.. verkijk je daar niet op..

begin gewoon eens rustig met PHP te spelen.. Lees zo veel mogelijk en prog zoveel mogelijk.. Doe ervaring op! en begin dan aan iets als een competitiemanager...

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Op maandag 01 oktober 2001 16:56 schreef brianpepejeans het volgende:
Nou is me database weer niet goed in elkaar gezet natuurlijk. Ik heb 1 database met de spelers en positie en club. en een met de punten
Je zal nog wel meer tegenkomen dat je database niet snel genoeg is, wen er maar aan moest ik ook :P

nu ff serieus de tabellen zullen wel kloppen, nu de velden nog.. Laat eens zien wat er in de tabellen zit

Verwijderd

Topicstarter

ID | Ron1 | ron2 | ron3 | enz.

• drm

drm

f0pc0dert

Ik begrijp er niet zo veel van.

Laat even een tabelbeschrijving en wat voorbeeldjes zien?

~ Gottfried Leibniz

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

wat is ron 1 ron2 ron 3??? zijn dat de plekken op het veld???, en ik zie nergens je punten

Verwijderd

Topicstarter
die bovenste is wel duidelijk denk ik
ron 1 en ron2 en zo bedoel ik de rondes mee. Daar wil ik dus de punten per ronde in zetten. Want ik moet per ronde en totaal kunnen bijhouden

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

dus je houdt per ronde het aantal punten per user bij? dan ben je een veld vergeten... Je moet ook nog een tabel waar het aantal punten staat per speler, of doe je daar niet aan???..Misschien om de benaming als volgt te doen:

tbl_naamvandetabel
naamvandetabel_kolom1
naamvandetabel_kolom2
.....
enz

wat duidelijker

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar zet ik punten per speler in daar staat ID van de speler en aantal punten per ronde. Maar nou moet ik dus nog deelnemer doen maar weet niet precies hoe

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Wat je moet bedenken is wat je wilt weten, en wat erin moet.

Je wilt een naam, een achternaam, een login (dat zou ik appart doen), een id nummer(of je kan alle spelers die ie kiest bij hem inzetten), en bedenk er zelf nog wat

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek iemand die me hier bij wil helpen want weet niet helemaal hoe ik dit moet aanpakken

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Er zit een foutje in je database. ( zie ook hier )

Jij niet willen leren, jij geen hulp willen krijgen!

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:44 schreef brianpepejeans het volgende:
ik zoek iemand die me hier bij wil helpen want weet niet helemaal hoe ik dit moet aanpakken
We proberen je te helpen, we gaan het alleen niet voor je maken..... Je moet eens op papier zetten wat je allemaal wilt van de personen en daarna eens een db model opzetten...

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op woensdag 03 oktober 2001 09:20 schreef Jaspertje het volgende:
[..]
We [...]en daarna eens een db model opzetten...
Daarna eens een JUIST db model :+

offtopic:
[quote]
Heeft u ook weleens het idee dat u niet begrepen wordt...
[/quote]

Wat bedoel je?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Op woensdag 03 oktober 2001 09:36 schreef dusty het volgende:

Daarna eens een JUIST db model :+
Okee, jij je zin.. :P een juist db model