Toon posts:

Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Best Tweakers. :)

Ik heb een Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe. Ik heb die kabels er niet bij gekregen dus gekocht. Nu heb ik aleen zwart wit beeld en ik heb geen geluid. + Heel veel FPS verlies. :( Ik weet niets van TV capaturen dus wil ik dit even weten. :) Het beeld trilt heel erg en vindt het zo niet leuk. :( Wie kan mij ff helpen?

BvD. :)

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:34
Ga naar http://come.to/tvout en download TVCC 2000. Met die tool kun je makkelijk switchen tussen je tv en de monitor (anders wordt het een crime). Sluit je tv-out aan middels een verloop stekker op een scartuitgang van je tv. Zorg ervoor dat antennesignaal het beeld niet verstoort (krijg je zwart/wit beeld van met slecht geluid.
Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg nu aleen wel weer gewoon beeld. :) Maar nog steeds geen geluid. :(

Verwijderd

moved SA >> V&B

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Op maandag 01 oktober 2001 15:28 schreef ExiRana het volgende:
Ik krijg nu aleen wel weer gewoon beeld. :) Maar nog steeds geen geluid. :(
die TV uit stuurt dus geen geluid me he, daar moet je je geluidskaart voor gebruiken. Daar kun je gewoon een splitter opzetten ofzo.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 18:48 schreef Acid_Burn het volgende:

[..]

die TV uit stuurt dus geen geluid me he, daar moet je je geluidskaart voor gebruiken. Daar kun je gewoon een splitter opzetten ofzo.
Die zit erop. Ik heb een SB Life 1024 Value en hij zit geplugt in het blauwe gaatje. :) Maar niets hoor! :(
Pagina: 1