Verwijderd
Skieten Skieten Skieten en vee lopen om die onderzeeboot, moet lukken voor al met die zware machineguns enzo.
Ik had hem in een keer neer, En nee niet met de Moeilijkheids graad op easy.
Succes
Ik had hem in een keer neer, En nee niet met de Moeilijkheids graad op easy.
Succes
Ik kreeg hem niet met die heavy machinegun, maar heel makkelijk met die MPG... Gewoon dat hele ding op hem leegschieten en klaar... Op Medium that is.. Succes!
Verwijderd
Ik ben ThA MaStEr ik heb hem neergeknald met de heavy machinegun.....
Medium, nu bezig met hard...
gewoon goed bewegen, die belachelijke gun is makkelijk te ontwijken.
SUCCES
Medium, nu bezig met hard...
gewoon goed bewegen, die belachelijke gun is makkelijk te ontwijken.
SUCCES
Verwijderd
Heb hem ook neergekregen met de heavy gun en een paar headshots met de sniper-rifle en met de rocket-launcher (had niet echt het gevoel dat dat veel hielp). Gewoon lang blijven schieten, is IMO niet echt een moeilijk, je moet alleen ff opletten dat je niet het water inloopt als je achteruit loopt en strafe't
Verwijderd
Ik heb hem neergehaald met Heavy Machine Gun...Slug-gun en wat granaten... Maaruh ik vond Dekker niet zo moeilijk...maar als die machinegeweren gaan schieten dan ben je zo dood...
Verwijderd
Dekker?? Oh....
Mijn frans-lerares (nee, geen lekker ding [img]c:\daan\smile.gif[/img] ) heet Decker...
Zeg, dwalen we niet een beetje af?
Mijn frans-lerares (nee, geen lekker ding [img]c:\daan\smile.gif[/img] ) heet Decker...
Zeg, dwalen we niet een beetje af?
Hey mafferik!
OOk ooit les gehad van dekker [geschiedenis]¿
OOk ooit les gehad van dekker [geschiedenis]¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1