Hallo,
Ik heb als zovelen ook een netwerkprobleem.
Wil graag internet verbinding op de 2de computer zetten.
Heb dit eerder al een x probleemloos gedaan (wel met andere computers)
In de ene computer (de mijne) daar moet dus een 2de netwerkkaart bij (Sitecom) en in de computer van mn pa zit al een netwerkkaart (Ook sitecom).
Bij mn pa zorgt hij niet voor problemen maar bij mij geeft hij steeds een error aan dat ie de hd niet kan vinden en dat je een diskette met systeembronnen ofzo moet plaatsen.
Het maakt verder ook niks uit in welk slot ik hem stop (Maar das logisch omdat netwerkkaart standaard IRQ 10 toegewezen krijgt toch
)
Bij de search las ik veel netwerkproblemen met de ABIT-KT7 MoBo`s.
Nou wil het toevallig zijn dat ik deze dus ook heb
Verder heb ik gekeken waar al mn apparaten opstaan.
op IRQ 10 staan de NVIDIA GEFORCE 2MX en IRQ HOLDER VOOR PCI BESTURING.
Verder staan er nog wel veel dingen die hetzelfde IRQ maar dit lijkt geen probleem te zijn.
Iemand ideeen ? Liefst geen Windows 2000 of BIOS update (Of het moet perce)
Ik heb als zovelen ook een netwerkprobleem.
Wil graag internet verbinding op de 2de computer zetten.
Heb dit eerder al een x probleemloos gedaan (wel met andere computers)
In de ene computer (de mijne) daar moet dus een 2de netwerkkaart bij (Sitecom) en in de computer van mn pa zit al een netwerkkaart (Ook sitecom).
Bij mn pa zorgt hij niet voor problemen maar bij mij geeft hij steeds een error aan dat ie de hd niet kan vinden en dat je een diskette met systeembronnen ofzo moet plaatsen.
Het maakt verder ook niks uit in welk slot ik hem stop (Maar das logisch omdat netwerkkaart standaard IRQ 10 toegewezen krijgt toch
Bij de search las ik veel netwerkproblemen met de ABIT-KT7 MoBo`s.
Nou wil het toevallig zijn dat ik deze dus ook heb
Verder heb ik gekeken waar al mn apparaten opstaan.
op IRQ 10 staan de NVIDIA GEFORCE 2MX en IRQ HOLDER VOOR PCI BESTURING.
Verder staan er nog wel veel dingen die hetzelfde IRQ maar dit lijkt geen probleem te zijn.
Iemand ideeen ? Liefst geen Windows 2000 of BIOS update (Of het moet perce)