harde schijf stoort op geluidskaart

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 19:38
Hallo,

ik heb al sinds lange tijd problemen met me geluidskaart. Telkens als ik geluidsbestanden van me harde schijf afspeelt komt er geen muziek uit, maar gewoon een pieptoon. Nu heb ik zelf zitten kutten, ben ik er niet uitgekomen, dus ff weggebracht naar de computerboer, die hebben iets meer spullen die ze kunnen vervangen om te kijken wat de oorzaak ik. Nu heb die zo goed als alles geprobeerd, behavle de harde schijf nog niet.
Ik heb een IBM 60GXP laatst gekocht, en ben dus bang dat die is gaan storen. Iemand suggesties hoe ik er toch voor kan zorgen dat ik normaal geluid krijg?
Andere hd is wel optie, welke zal ik nemen?

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Laat me raden: je hebt een Soundblaster 128 PCI ???
Die storen inderdaad als de knetter als je harddisk activiteit gaat vertonen of als je cd-rom lekker gaat laseren :9

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:53

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Wat voor speakers gebruik je? Mijn FPS 1000 setje (ook van creative) stoorde moeilijk. Wat bleek? Bug in de versterker. Ik kreeg een nieuwe van ze.

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 14:38 schreef Eymey het volgende:
Laat me raden: je hebt een Soundblaster 128 PCI ???
Die storen inderdaad als de knetter als je harddisk activiteit gaat vertonen of als je cd-rom lekker gaat laseren :9
Dit probleem treedt echt niet alleen op bij een SB128 hoor, stel je voor. Ik heb het ook met mijn Philips Acoustic Edge. Maar weer alleen onder Win2k... en nog steeds geen oplossing voor. Ja, veel geheugen prikken helpt (minder swapwerk) :)

• Scapa Flow
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
HMMMz

Mijn geluidskaart ging storen wanneer ik vanaf de CD-ROM aan het kopiëren was.

Heb een SB Live! Player 1024 en een DTT2200

Nadat ik de pc had geherassembleert (vanwege crash), was het probleem weg.
Waarschijnlijk doordat de kabels invloed op elkaar hebben
oid.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:46

Hoicks

Techno!

Ik heb het met mijn yamaha opl3 sa2 ook gehad. In mijn 486 bak, stond tie direct naast de videokaart en ide controller.

Misschien effe in een anders slot proppen die kaart van je.

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 19:38
ligt zeker weten aan de geluidskaart. heb er nl 3 geluidskaarten in gehad, een andere mobo, ander netwerkkaart, andere videokaart, andere cdromspelers, andere proc. en ander mobo.
En nog steeds zelfde probleem, andere hd aan gehangen, en probleem opgelost :)
Hd was alleen niet van mij

Vince

Verwijderd

Je hebt zeker niet een andere voeding geprobeerd? Dat is namelijk vaak het probleem, teveel spul op een 200w voeding.
Pagina: 1