Hotmail, Waardeloos!!

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 21:56

active2

Google is your friend

Topicstarter
Waardeloos :(

Ik kan onder linux met mijn favoriete browser (Opera). Niet eens de mail van mijn hotmail adres meer deleten.

Je zou ze daar in REDMOND :(:(:(

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

Verwijderd

Stuur ze een mailtje, waarin je kenbaar maakt dat er ook mensen zijn die geen internet explorer gebruiken.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dan maak je even een *echt* email adres ofzo. Of je gebruikt Mozilla.

• active2

active2

Google is your friend

Topicstarter
Het wordt wel tijd dat er wat aangedaan gaat worden. Ik zal ze weleens mailen.

• RG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

RG

Lambda

Wie heeft er dan ook hotmail?? Ja sorrie hoor maar dat is echt voor huisvrouwen bedoeld. Ik heb wel een hotmail adresje en bij elke vage site vul ik die in, dus heb ik per week 100 e-mails >:)

[deze advertentieruimte is te koop]

• active2

active2

Google is your friend

Topicstarter
Ik heb drie *echte* mailadressen.

Maar die ene is voor spam en dergelijke om het eens duidelijk te zeggen voor de rotzooi! >:)

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
kan wel: ga via opera naar het betreffende mailtje, open dit. vervolgens kun bovenin delete kiezen.
Het kan dus alleen per stuk en niet met een selectie van meerdere mails.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:56
Je kan in Opera ook al niet die pulldown menu's op www.microsoft.com bekijken. Die van T.net en die van ComputerTotaal doen ut wel.

Das gewoon typisch weer zown actie van M$ om alleen hun "standaarden" te gebruiken en geen rekening te houden met andere platformen e.d. :(

• odysseus
  • Laatst online: 19-08 14:36

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Konqueror kan het sinds enige tijd ook niet meer. Ik ben teruggevallen op Galeon/Mozilla om mijn hotmail te bekijken, want het is geen doen als je meer dan een paar mailtjes per dag krijgt. Meest opvallend vind ik nog wel dat het vroeger wel werkte...

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Volgens mij doet de Postbank ook mee :(

Dat Girotellen gaat ook al niet meer lekker met netscape. Alleen IE bakt er nog iets van.....

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nou, lekker terug naar Windows met IE dan toch? Linux op een desktop is sowieso niet echt een aanrader ...

* kenneth is blij dat zijn post niet gemodereerd wordt, want dit is natuurlijk een keiharde (-1, Troll) :9

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Ik kan ook al met mozilla niet meer mn inbox bekijken, met opera en konqeuror ook al niet meer, alleen in windows lukt het wel (met mozilla)...MS zal wel gewoon alle requests vanaf een linux bak negeren.
Linux op een desktop is sowieso niet echt een aanrader ...
Idd jammer dat ik je niet naar beneden kan modden ;)
maar ff serieus, omdat jij het niet snapt of er mee om kan gaan is dat voor de rest van de wereld een reden om het niet te gebruiken??

Als we vroeger altijd de zwakste schakel als uitangspunt hadden genomen dan zaten we nog steeds in grotten elkaar de hersens in te slaan...

gelukkig is de domste gebruiker voor veel mensen niet degene waar ze zich door laten beinvloeden/leiden

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op maandag 01 oktober 2001 16:16 schreef blouweKip het volgende:

Idd jammer dat ik je niet naar beneden kan modden ;)
maar ff serieus, omdat jij het niet snapt of er mee om kan gaan is dat voor de rest van de wereld een reden om het niet te gebruiken??
Ik kan er wel degelijk mee omgaan. Vandaar ook mijn opmerking.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Ben ik dan de enigste die hier geen last van heeft :?

Het is alleen maar als spam-adres & voor msn gebruik ( dus om spam op m'n gewone account te ontwijken ).
Maar bij mij werkt het gewoon hoor. Althans voor zover ik het snel heb kunnen beoordelen

Wks;
Mozilla 0.9.4 kernel 2.4.10 Slackware 8.0 + veel zut zelf gecompiled als bijv. lm_sensors & teveel om op te noemen.

Server;Squid 2.4/stable2, Junkbuster 2.0.2 ( ofzo ) kernel 2.2.19
Slackware 7.1 zelf gecompiled sendmail 8.12.0, named 8.2.4, squid 2.4/stable2, proftpd 1.2.2 etc.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op maandag 01 oktober 2001 14:00 schreef Groot-Moefti het volgende:
Wie heeft er dan ook hotmail?? Ja sorrie hoor maar dat is echt voor huisvrouwen bedoeld. Ik heb wel een hotmail adresje en bij elke vage site vul ik die in, dus heb ik per week 100 e-mails >:)
Wel, het is nog altijd het meest eenvoudig te krijgen adres dat er is. Ik heb uiteindelijk ook een adres bij mailcircuit.com kunnen krijgen nadat ik een scriptje voor iemand geschreven had, anders had ik nu nog steeds alleen maar hotmail gehad. En Sonera is al helemaal niet aan het verstand te brengen dat we meer dan een mailadres willen gebruiken (we hebben er vier, maar alleen de hoofdaccount is in gebruik). Het was echt niet uit liefde voor Microsoft dat ik zo lang alleen een hotmail-account heb gehad...

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• blouweKip
Ik kan er wel degelijk mee omgaan. Vandaar ook mijn opmerking.
Des te erger zelfs...

Ik ben al een flinke tijd over op linux wat betreft desktop gebruik en ik zie geen redenen waarom linux niet geschikt zou zijn om een fatsoenlijke desktop omgeving te bieden, dat sommige desktop-enviroments nog niet ideaal werken of dat de support door derden nog lang niet perfect is doet daar weinig aan af, maar dat hoor je al wel te weten als je er mee kan omgaan

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:48

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Mailen naar Hotmail haalt echt NIETS uit dus. Je krijgt niet eens een automated response of zo. Ik heb laatst een mailtje naar Hotmail gestuurd vanwege een bug (voor geinteresseerden: hotmail voegt bij het inladen van het tekstvenster alvast je signature toe bovenaan het bericht. Als je bij het versturen van een mailtje een attachment toevoegt en je keert terug naar je bericht, plaatst Hotmail automatisch NOG een keer je signature, erg dubbel). In plaats van een bedankje helemaal niks :( :r :( :r. Ik zal nog eens aardig zijn...

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

Verwijderd

Ik heb een idee, als je nou es outlook express gaat porten :D en dan hotmail kijken via outlook dan kan het wel via linux :D

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op maandag 01 oktober 2001 17:13 schreef blouweKip het volgende:

[..]

Des te erger zelfs...

Ik ben al een flinke tijd over op linux wat betreft desktop gebruik en ik zie geen redenen waarom linux niet geschikt zou zijn om een fatsoenlijke desktop omgeving te bieden, dat sommige desktop-enviroments nog niet ideaal werken of dat de support door derden nog lang niet perfect is doet daar weinig aan af, maar dat hoor je al wel te weten als je er mee kan omgaan
Daar zit 't 'm nou in: dat is tegen het concept van een desktop in. Aanzetten, installeren, gebruiken, klaar! XFce, Gnome, ja zelfs KDE, en in 't algemeen Linux vereisen teveel getweak om er een simpele desktop van te maken.
Heb je net alles naar wens, ontdek je dat iets weer niet werkt, en dat je daar weer een speciale patch ofzo voor nodig hebt...

Hoewel je het meer naar je eigen wensen kan aanpassen, ga ik dan toch liever voor de minder flexibele maar superieure GUI van Windows(2k).

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op maandag 01 oktober 2001 17:34 schreef mithalph het volgende:

[..]

Daar zit 't 'm nou in: dat is tegen het concept van een desktop in. Aanzetten, installeren, gebruiken, klaar! XFce, Gnome, ja zelfs KDE, en in 't algemeen Linux vereisen teveel getweak om er een simpele desktop van te maken.
Heb je net alles naar wens, ontdek je dat iets weer niet werkt, en dat je daar weer een speciale patch ofzo voor nodig hebt...

Hoewel je het meer naar je eigen wensen kan aanpassen, ga ik dan toch liever voor de minder flexibele maar superieure GUI van Windows(2k).
Alhoewel ik het wel deels met je eens ben, denk ik dat het installeren van een gewone desktop met de nieuwe Mandrake en RedHat-distro's niet zo'n probleem meer is. Het probleem komt pas zodra je een probleem hebt :) : in Windows kun je dan gewoon weinig doen behalve wat dll's installeren en in het register kijken, in linux kun je nog veel meer doen. Daar is de gewone thuisgebruiker niet op berekend en dus doet hij het af als 'lastig' of 'gebruiksonvriendelijk'. Dit gaat echter niet op zolang alles gewoon werkt. Want zeg nu zelf, is KDE met Konqueror en dergelijke nu echt zo veel lastiger dan Windows met IE? Voor iemand *zonder* computerervaring is dat zeker niet zo, iemand met windows-ervaring zal even moeten overstappen maar meer niet.

[*VER* OT]

A Elbereth Gilthoniel, silivren penna míriel o menel aglar elenath! Na-chaered palan-díriel o galadhremmin ennorath, Fanuilos, le linnathon nef aear, sí nef aearon!

Prachtige signature overigens! Teveel Tolkien gelezen zeker. Mijn Hoog-Elfs is niet zo goed dat ik het kan vertalen, maar op het eerste gezicht komt het me voor dat het over Varda (=Elbereth) gaat, of meer specifiek over de sterren (zij is een van de Valier en staat in veel geschriften voor de sterren. Is het eerste stuk niet hetzelfde als in In de ban van de Ring? 'Mogen de sterren uw pad verlichten' of zoiets, geloof ik...
[edit] Nee, toch niet. Dit lijkt me meer een lofuiting op Elbereth of de sterren. Silivren komt van de stam 'sil', wat 'schijnen' betekent. Aglar betekent 'glorie' en 'elenath' komt van 'ster'. 'Miriel' zou een naam kunnen zijn als het met een hoofdletter was, maar zonder hoofdletter betekent het iets als 'juweel'...
Ik heb even mijn Lord of the Rings niet liggen en die uitspraak staat niet in de Silmarillion, voor zover ik me kan herinneren. Iemand die wel kan naslaan wat het betekent?

* odysseus is een duidelijke Tolkien-fan >:)

[/*VER* OT]

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op maandag 01 oktober 2001 17:56 schreef odysseus heel veel:

A Elbereth Gilthoniel, silivren penna míriel o menel aglar elenath! Na-chaered palan-díriel o galadhremmin ennorath, Fanuilos, le linnathon nef aear, sí nef aearon!

kan herinneren. Iemand die wel kan naslaan wat het betekent?

* odysseus is een duidelijke Tolkien-fan >:)

[/*VER* OT]
[mega-off-topic-mode]
Even kort dan, omdat het hopeloos OT is :Y)
Ja, veel Tolkien gelezen, maar teveel? Kan niet ;)

Een paar hints:
el = ster
menel = hemel
palan = veraf
fanuilos = {ui = altijd; los(së) = wit}
galadh = boom
aear = zee, oceaan

Hier op Ardalambion staat een complete uitleg met vertaling voor de geinteresseerden.

BTW: Elen sila lumenn' omentielvo = Een ster daalt neer op het uur van onze ontmoeting.

BTW2: weet je wat mijn nick betekent? (m'n webicon is een goeie hint)

[/mega-off-topic-mode]

Okay. Uhhhh .... Hotmail is waardeloos ja! >:)

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op maandag 01 oktober 2001 17:30 schreef SickBastard het volgende:
Ik heb een idee, als je nou es outlook express gaat porten :D en dan hotmail kijken via outlook dan kan het wel via linux :D
Daar is wel een betere oplossing voor ;) : HTTPMail. Daarmee kan je je Hotmail checken in elke mail-client. URL: http://httpmail.sourceforge.net/

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Verwijderd

Zelf gebruik ik zowel op m'n linuxbak,
als windhoos-werkstation (crashstation?) Mozilla.

Ik heb een on-line account bij Dolfijn (ilse).

Als ik deze onder linux benader, nix aan de hand,
met de windows-versie van mozilla crasht'ie meteen.

Beiden zijn 0.94

Met opera is het nog triester....

Ik vind opera een geweldige browser,
mede dankzij de verschillende tabs. (iets dat bij mozilla nog in het alpha-stadium zit.)

Zowel de win32 als de linux-versie is niet in staat de dolfijn-mail te openen.

Triest, al die win32-geoptimaliseerde pagina's...

(er staat overigens een interessant stuk over browsers in de duitse CT van deze week.)

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 20:06
Op maandag 01 oktober 2001 20:54 schreef SiR_pr0zaQ het volgende:
Ik heb een on-line account bij Dolfijn (ilse).

Als ik deze onder linux benader, nix aan de hand,
met de windows-versie van mozilla crasht'ie meteen.
Ik neem aan dat je meteen een bugreport danwel talkback hebt gesubmit? (Zoniet doe dat dan als de s*dem!@ter ff ;)

Misschien wel leuk ter info: http://hermes.mozdev.org/ . Dit is een project om een sidebar tab voor allerlei webmail services te maken. Wel leuk om ff uit te checken dacht ik zo.
(er staat overigens een interessant stuk over browsers in de duitse CT van deze week.)
tnx voor de tip, zal kijken in de kiosk.

Verwijderd

Vandaag nieuwe opera gedownload en gewoon me hotmail bekeken....

Verwijderd

myrealbox.com werkt ook altijd nog :)

• blouweKip
A Elbereth Gilthoniel, silivren penna míriel o menel aglar elenath! Na-chaered palan-díriel o galadhremmin ennorath, Fanuilos, le linnathon nef aear, sí nef aearon
met zon sig kan ik niet kwaad blijven ;)
Ben net weer de silmarillen aan het herlezen (10e keer oid), blijf steeds weer nieuwe dingen ontdekken

//ontopic:
ik vind win2k absoluut geen superieure GUI, het gebruikgemak ervan komt voor 100% op rekening van de externe support

Verwijderd

Kom nou toch... je gebruikt toch geen hotmail he?

• dreambofh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 20:08
Lukt bij mij met Opera ook hoor.
Geen probleem.

Ik gebruik de laatste tijd vaak:
http://www.myrealbox.com/
om te mailen enzo. Is mischien niet zo uitgebreid enzo als dat hotmail maar ik vind het gewoon lekker/simpel/snel/stabiel werken. blablabla

• Vm1heA
  • Laatst online: 17-08 17:58
Op maandag 01 oktober 2001 14:01 schreef active2 het volgende:
Ik heb drie *echte* mailadressen.

Maar die ene is voor spam en dergelijke om het eens duidelijk te zeggen voor de rotzooi! >:)
ja , eigen schuld, moet je het maar niet als spam adres gebruiken, daarom doen ze er niks aan :+

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op dinsdag 02 oktober 2001 00:27 schreef blouweKip het volgende:

[..]

met zon sig kan ik niet kwaad blijven ;)
Ben net weer de silmarillen aan het herlezen (10e keer oid), blijf steeds weer nieuwe dingen ontdekken
Denk dat ik ondertussen al over de 10 keer heen ben gegaan...je hebt toch ook wel Unfinished Tales (Nagelaten Vertellingen) gelezen? Ik zoek alleen nog de engelstalige versie van dat boek, dan heb ik het meeste wel gelezen (uitgezonder Brieven, maar dat is een geval apart). Nu nog wachten tot de kerst op de film (deel 1)...

En dan nu weer on-topic: ik heb net gemerkt dat mijn Konqueror het wel gewoon doet op hotmail als ik de browser-identificatie niet meer op mozilla zet...hij staat nu op de standaard (Konqueror 2.2) en dan doet hij wel gewoon alles wat hij moet doen. Weet nu niet goed wat ik hiervan moet denken...

Verwijderd

Een veel betere gratis webmail dienst is http://www.myrealbox.com/

Krijg je een POP3/Imap4/Webmail adres zonder enige vorm van reclame. Werkt bovendien nog lekker snel en de webmail functie rendert perfect in Konqueror/Galeon(Mozilla) en NS4.78 :)

Hotmail werkt hier trouwens in Konqueror, maar ik gebruik wel de laatste (stabiele) versie die bij KDE2.2.1 zat. Die browser is trouwens vét beter en sneller dan dat crashend misbaksel van een Mozilla 0.94 IMO :P
Pagina: 1