Toon posts:

Computerkast gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op m'n werk heb ik een Apple G4. Ideale kast: met één handvat aan de zijkant (waar 't mobo zit) kantel je 'm open en je kunt overal bij. Als je wilt kun je vervolgens met het verschuiven van twee schuifjes, de hele 'bak' (die ook naar buiten meekantelt) met hd, cd etc. nog weer verder kantelen. Ideaal.

Heel wat beter dan mijn huidige pc kast: vier schroeven achterin en dan de hele kap erafhalen (zo'n kap die je vervolgens met moeite weer teruggeplaats krijgt), waarna je alsnog nergens bij kan omdat alles dwars overelkaar zit: die hd/cd/floppy bak zit compleet in de weg. Nu kan je wel je mobo via de achterkant eruit schuiven, maar dat werkt niet echt: je rukt dan alle draden los.

Okay, nu dan eindelijk mijn vraag: binnenkort ga ik een Athlon 1.4 kopen met (o.a.) een mobo met de nieuwe KT266A chipset. Ik heb dan andere (sterkere) voeding nodig en ik dacht, weet je wat, ik koop gelijk een nieuwe kast. Bestaan er van die superhandige à la Apple G4 kasten voor de PC? Want ik ben dat gedonder met schroefjes en dat gepriegel tussen alle draden door meer dan zat. En hij moet dan wel, compleet met voeding en al, Athlon geschikt zijn. Advies, anyone?

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

mijn Aopen HQ08 bestaat uit 4 delen, de kast, het dak en beide schuifdeuren, schroefjes gebruik ik niet eens. Ik hoef dus niet elke keer de hele kap eruit eraf te halen maar gewoon één schuifdeur.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Check mijn topic!
Ik heb pas de ideale kas gevonden!!!
[topic=278329/1/25]

Foto's van het 5"25 klik systeem moet ik nog uppen.

Verwijderd

Ik was niet echt tevreden met mijn AOpen HQ08
toen heb ik een Antec SX1030B gekocht (dezelfde als de Chenming & Chieftec)
nu heb ik een Lian Li PC60, dat is pas een kast!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
iemand had hier in een apple g4 kast een pc gebouwd, moet je alleen ff zoeken

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:11
Op maandag 01 oktober 2001 14:00 schreef NoordGestoord het volgende:
mijn Aopen HQ08 bestaat uit 4 delen, de kast, het dak en beide schuifdeuren, schroefjes gebruik ik niet eens. Ik hoef dus niet elke keer de hele kap eruit eraf te halen maar gewoon één schuifdeur.
ik heb hem ook, hij is NIET handig....
je moet eerst de bovenkant er af halen voordat je de zijkant er uit kan schuiven! niet handig dus als ie tegen een muur staat

Verwijderd

In-Win S500 Miditower

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 22:33 schreef Sigma het volgende:
In-Win S500 Miditower
LOL

Ik heb 'm ff opgezocht. Ik dacht, hé, die kast lijkt ergens op. Ik scroll ff naar beneden en zie de In-Win A500 Miditower. Juist: die heb ik!

Al met al valt het me nogal tegen: al de gesuggereerde kasten zien er allemaal onhandig uit: starre metalen bakken: bestaat er nou echt geen PC kast met het gemak van een Apple G4?!?
Pagina: 1