Evo T20 thinclient hotkey werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:23
Op mijn stagebedrijf werken we met Compaq Thin Clients, door een tekort hebben we er nu eentje (Evo T20) gekregen met win NT ipv het gebruikelijke CE. Nu moet ik de hele boel configureren, maar dat lukt niet :'( Ik probeer dmv de hotkey [F2] (volgens de administator guide) in de connection manager in te toesten, maar wat ik doe niets werkt.

Zie ik iets over het hoofd is er andere methode waardoor de instelling gereset worden en ik alles opnieuw kan invoeren.

Ps. we werken niet met DHCP-server en moeten dus alles handmatig invoeren.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Server Based Computing, geinig :) Volgens mij staar er NTe op, een wat gestripte versie van NT. Weet je zeker dat F2 de hotkey is voor toegang tot de connection manager? Heb je genoeg rechten?

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:23
Rechten zat. Inmiddels is het al opgelost. De hotkey was inderdaad fout, alleen wisten ze dat bij Compaq nog niet |:( Fijn hoor zo'n helpdesk.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko