Toon posts:

Mensen die nog fanatiek SNES'en ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar mijn mening is de SNES nog steeds de beste console ooit en zijn de spellen beter dan welk 3d spel dan ook. Ik ben zojuist in het bezit gekomen van de Japanse Final Fantasy 4 en ga weer heerlijk aan de slag (Heb mijn copybox aan mijn pc gelinkt, dus lekker ouderwets met mijn joypadje achter de tv :) )

Zijn er nog meer mensen met deze verlaving ?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb alleen mario allstars op de SNES. Dus Mario 1,2 en 3 + Lost Levels. Blijft wel leuk. Alleen Duck Hunt op de NES is leuker :)

They made me do it.

Verwijderd

Mario Cart vond ik zo geweldig!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-02 20:43
Zelda blijft toch 1 van mijn favorieten! Dat is echt zo'n lekker spel, dat je een paar dagen kan spelen!

O-)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 13:48 schreef leGionellz het volgende:
Naar mijn mening is de SNES nog steeds de beste console ooit en zijn de spellen beter dan welk 3d spel dan ook. Ik ben zojuist in het bezit gekomen van de Japanse Final Fantasy 4 en ga weer heerlijk aan de slag (Heb mijn copybox aan mijn pc gelinkt, dus lekker ouderwets met mijn joypadje achter de tv :) )

Zijn er nog meer mensen met deze verlaving ?
Ben er HELEMAAL mee eens! Word up m8te! *D

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb mn snes niet meer dus het blijft bij de EMU. Voor mij inderdaad de beste console ooit!

EDIT: Starfox / Starwing fans moeten dit horen! Theme van het Starfox level in Super Smash Bros Melee voor de Cube. Nostalgische klanken :9

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Zekersteweten! Heb laatst zelfs nog een aantal SNES spellen aangeschaft. (Waaronder Mario All Stars, hoef ik daarvoor de NES in elk geval niet meer uit de kast te trekken.. :))

edit:

Oh ja, de theme herken ik hoor

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12
Fanatiek niet meer (heb Mario Kart op GBA nu ;)) maar hij ligt nog steeds onder de TV hoor! Super apparaat.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Goh.. ik heb weer zin om Starwing te spelen.... ga ik vanavond doen :D

Verwijderd

ZEKER, SNES is een van de beste consoles die ik de laatste tijd gespeeld heb, en nog steeds.
Zelda, Mario Donkey, Etc. allemaal, in een woord, GEWELDIG!

/me is momenteel bezig zijn SNES weer aan te sluiten gezien zijn TV opeens zwart-wit werd(ik weet het ook niet).

Verwijderd

Ik speel af en toe nog weleens een potje mariokart.
Blijft leuk.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op maandag 01 oktober 2001 13:48 schreef leGionellz het volgende:
...(Heb mijn copybox aan mijn pc gelinkt, dus lekker ouderwets met mijn joypadje achter de tv :) ) ...
Is er zoon copybox voor de snes ??? ik heb zoon beetje het hele web afgezocht maar niets gevonden :'(
Ik wil(moet) gewoon chrono trigger en final fantasy 4/5/6 spelen op de echte snes. alleen deze spellen heb ik gezien voor 300 ballen per stuk :(

Verwijderd

Ik speel nu veel DRIVER :Y)
Begint al aardig lastig te worden!!!

Verwijderd

SUPER NINTENDO RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry... moest ff kwijt ;)
Pagina: 1