Toon posts:

Top 30 van 45 verwijzende pagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van Webalizer, en wil natuurlijk oook graag mijn Referrers zien.

Nu is het probleem dat ik daar nu alleen Referrers zie die vanaf mijn eigen page komen dus

www.mijn-domein.nl/link.php
www.mijn-domein.nl/member.php
enz enz

ik wil juist graag zien WELKE ANDERE pages naar mij linken en niet vanaf mijn eigen site...

Wat zou ik hier aan kunnen doen ?

Verwijderd

misschie nverwijzen wel geen andere sites naar je :)

je kan in webalizer aangeven welke pagina's vanejzelf zijn en welke hij niet moet plaatsen in de referer lijst, lees de documentatie erbij maar is

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 23:31
idd... staat duidelijk in de docs.

Daarnaast is het misschien slim om als je op je eigen site je url noemt deze niet linkable te maken. Dan kunnen ze er niet op klikken. Scheelt al heel was refferers.

En als je top # enkel gevuld is met links vanaf je eigen site dan is dat een teken dat je meer vanaf je eigensite wordt gelinkt als vanaf een externe site (duh).

Misschien ook eens slim om je logfiles (die bewaar je toch wel he :) ) eens door een logfile analyzer te halen (zoals Webtrends = goed, maar duur). Dan kun je ERG veel gegevens uit je logfiles halen.

Verwijderd

Koetjuh ookal op GoT!! :?

Je bent toch niet stiekem alle dignen voor Rulez hier aan het leren heh !? >:)

GrTz. J (-=-GoHaN-=-) :Y)

Verwijderd

Topicstarter
ZIt al vanaf het begin op GOT alleen nooit echt AKTIEF bezig geweest... maar sinds 10 maanden of zo wel...

en ja. zonder lezen/ proberen / vragen kom je nergens
en gelukkig hebben we ook " sproggletjuh en peerke... die zo af en toe best wel vaak even helpen :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2001 @ 14:02:
misschie nverwijzen wel geen andere sites naar je :)

je kan in webalizer aangeven welke pagina's vanejzelf zijn en welke hij niet moet plaatsen in de referer lijst, lees de documentatie erbij maar is
Ik heb hetzelfde probleem (veel eigen pagina's in mijn referers-lijst) , maar kan in de docs niets vinden. Kan iemand mij wat op weg helpen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 11:53 . Reden: probleem ff beschreven ]

Verwijderd

Ik hoorde nu van iemand dat het niet kan in Webalizer....
Weet iemand hier meer van?

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 11:02
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 17:19:
Ik hoorde nu van iemand dat het niet kan in Webalizer....
Weet iemand hier meer van?
Het kan wel in Webalizer..je moet gewoon de docs ff lezen....
Pagina: 1