[PERL] /14 && JAPH

Pagina: 1
Acties:

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nu vraag ik me heel erg af of er hier perlers zijn die ook een japh hebben ... zo jah .. laat es zien :P

(voor de mensen die niet weten wat het is ... Google op japh en pak de eerste 3 posts (eerst 3 dan 2 dan 1 :P )

Arien / jaapf .. nu verwacht ik natuurlijk wel iets cools ;)

ps. dit is na aanleiding van [topic=221760/8/25] waar mijn eerste post behoorlijk wat weg had van een japh (tis alleen een japa :+ )

1tje die ik in elkaar heb geklust in een uurtje (niet zo cool omdat ik binnen de 4x80 wilde blijven)
code:
1
2
3
4
sub _{return split//,$_[$[];}$_='Jikes, ahudns';$;=join'',(split//,<DATA>)[2..26
,34];print+((_$_)[0,9,4],(_$;)[0,21],(_$_)[7,11],(_$;)[10,0],(_$_)[8],(_$;)[12,
13,21,9,12,13,25,21],(_$_)[8,7],(_$;)[18],(_$_)[2],(_$;)[12,13,8]);__DATA__
http://www.PowerDNS.com    Versatile DNS Software & Services

Verwijderd

Grum_: Nu vraag ik me heel erg af of er hier perlers zijn die ook een japh hebben ... zo jah .. laat es zien :P
Ehmm... niet. :o Ik vrees dat ik daar dus maar even over moet denken. ;) Ik heb wel een JAPH verbouwd voor Pelle geloof ik, maar hij heeft die sig niet meer, misschien kan ik hem nog vinden...
1tje die ik in elkaar heb geklust in een uurtje (niet zo cool omdat ik binnen de 4x80 wilde blijven) [perl]
Hij's leuk. 8-)

Verwijderd

Kan hem niet meer vinden... :'(

Verwijderd

Trouwens wat die DATA filehandle die je gebruikt kun je ook gebruiken om een programma te maken dat zijn eigen source weergeeft (beetje open deur eigenlijk maar wel geinig :7): Code (en output dus):
code:
1
2
3
4
5
#!/usr/bin/perl

seek DATA, 0, 0;
print while <DATA>;
__DATA__

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik had een leuke japh die het woord 'perl' omrekende met een sinus naar het woord 'japh' maar ben 'm kwijt :(

Ach ja... er zijn al zat leuke he?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.