moederbord stuk/montana computers

Pagina: 1
Acties:

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Ik heb hier dus een defect moederbord een k7t pro2 a van msi gekocht op 28-8-2001 bij montana computers. Nu is dit bedrijf niet meer bereikbaar, niet telefonisch/fax/email en hun site is dood. Volgens de kamer van koophandel zijn ze niet failiet, dus heb ik nu een probleem :(
Dossiernummer: 39071174 Blad 00001

Uittreksel uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken
voor Flevoland

Deze gegevens zijn bijgewerkt tot 01-10-2001 07:13:19
Adres :Wold 1920, 8225AP Lelystad
Telefoonnummer :0320-284404
Faxnummer :0320-284405
Domeinnaam :www.montanacomputers.nl
E-mailadres :info@montanacomputers.nl
Datum vestiging :01-11-1999
Bedrijfsomschrijving :Groothandel in computers en computercomponenten
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
De onderneming wordt gedreven voor rekening van:

Naam :Berlijn, Tony / 1
Geboortedatum en -plaats :26-11-1980, Amsterdam
Adres :Wold 1920, 8225AP Lelystad
Ik heb al contact gehad met msi zelf, maar dan moet ik het bord opsturen en dan ben ik hem wel zeker een paar weken kwijt, + dan nog es de verzendkosten voor mijn rekening. Dit is voor het eerst dat ik iets heb dat stuk is :( Kan ik nog iets doen met dat montana computers of moet ik hem gewoon opsturen naar msi ?? pleasse help :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Je kan 3 dingen doen.

-Zelf langsgaan bij MSI
-Zelf langsgaan bij Montana
-Mobo opsturen naar MSI

Ik zou 'm opsturen en mezelf of een paar weken bezighouden met wat anders, of een nieuw/2e hands bord kopen.

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Misschien heb je ergens een vriendje bij een bedrijf dat msi-bordjes verkoopt? Dan sturen zij hem voor je terug, en krijg je meteen een nieuwe mee naar huis. ('t zal de meeste bedrijven echt een rotzorg zijn of zij je dat bordje wel of niet verkocht hebben, ze krijgen toch ook meteen een nieuwe van msi)

• barrel
Ik stuur hem wel terug naar msi :(
Dit is wel weer een goeie les om je spullen bij gereomeerde bedrijven of bij bedrijven in de buurt te halen :)

Maar ik weet niet of 1 van jullie een msi kt7 pro a heeft maar als foutmelding geeft ie assigning irq's to pci devices. Dan loopt ie vast. ik heb al alles geprobeerd :( mischien 1 van jullie nog optie's ??

• barrel
Heeft voor de rest eigenlijk niemand slechte ervaringen met montana computers ?? ik vond toen ik de search gebruikt maar 2 topics >:)