-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
help me!!!
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
ik zal er morgen es naar kijken, vanavond veel te druk
ik hoop niet dat jij hetzelfde probleem heb,
let me know.
until then I'll just
pcies 1,3 mb
maar k denk niet dat bij de volgende firmware upgrade er weeer 1,3 mb afgaat...
de nomad IIc gebruikt het FAT12 bestandssysteem, en die neemt die 1,3 MB in...
logisch, toen ik da ding kreeg had ik 32 mb van de 32 mb vrij, toen ik hem 1 keer had beschreven en weer leeggemaakt had, ging die 1,3 MB nie meer weg... daar staat dus de FAT op
klein *kick*'je
In europa is ie NIEt te bestellen, is alleen voor de amerikaanse markt...Op zaterdag 06 oktober 2001 20:22 schreef Martijn het volgende:
Weet iemand trouwens of de Nomad II ZONDER C ook in NL te krijgen is? Kan hem nergens vinden, die heeft tenminste 64MB, een koptelefoon EN FM radio, en das wel relaxed... Mocht ie niet in NL verkijgbaar zijn, is het dan verstandig om zoiets online in USA te bestellen? ZOu je van Creative Europe dan support krijgen als er iets mis zou zijn?
ook niet via creative europe...
firmware upgrade geen last hiervan had.
ik heb hem leeg gegooid en er opnieuw dingen opgezet.
pas na die firmware upgrade kreeg ik da gezeik!
marble, heb jij die upgrade dan al gebruikt?
Jemig, gaat hier lopen zeveren over 1,3MB...Op dinsdag 09 oktober 2001 12:16 schreef mr._Anderson het volgende:
ik vind 't wel een beetje raar dat ik zonder die
firmware upgrade geen last hiervan had.
ik heb hem leeg gegooid en er opnieuw dingen opgezet.
pas na die firmware upgrade kreeg ik da gezeik!
marble, heb jij die upgrade dan al gebruikt?
Koop gewoon een extra 64MB kaartje man...
tis gewoon feit dat zogauw jij mp3'tjes op da ding zet er een soort inhoudsopgave wordt aangemaakt, net als met CD, en dat die 1,3 mb in beslag neemt...
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
maarja, ik koop er wel een keer 128 smartmedia bij
aangezien jij het ook hebt is ie inieder geval nie kapot
ik ga maar eens lekker genieten van mijn compacte, schokvrije, lange batterijduur en vooral mooie spelertje
mr._Anderson
Het dockingstation is wel weer erg cool
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)