Toon posts:

Goedkoop vid. kaartje maar ik wil wel kunnen CS-en

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Elsa gladiac ultra is een beetje erg gaar :( en nu ga ik vanmiddag een nieuw kaartje halen waarmee ik het tijdelijk kan uithouden. Ik wel nog wel kunnen counterstriken.
Wat raden jullie me minimaal aan. (Sie sig voor systeem)

Verwijderd

gewoon een GF2MX van een willekeurig merk.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Matrox 450/550.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
of een voodoo3/tnt2 m64 ofzo.. maarja.. dan blijft +/- fl.150 nog wel veel geld vind ik voor iets wat je maar tijdelijk gebruikt.

misschien wat zuiniger zijn op je hardware... 8-)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:46
2e hands tnt2 ofzo?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Hoe krijg je een GF2 ultra verrot??? heb je m dermate lopen modden/slopen dat er geen garantie meer opzit??

Naja, scoor gewoon tijdelijk een GF2 MX.. kan je best mee gamen voorlopig

Die matrox die genoemd werd is ook tof, alleen a. minder voor gamen zoals jij wil, b. stuk duurder...

Verwijderd

voodoo 3dfx 16mb is al ruim voldoende om te kunnen hl-len
dat moet tweedehands geen drol meer kosten

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 12:44 schreef DJSmiley het volgende:
Hoe krijg je een GF2 ultra verrot??? heb je m dermate lopen modden/slopen dat er geen garantie meer opzit??

Naja, scoor gewoon tijdelijk een GF2 MX.. kan je best mee gamen voorlopig

Die matrox die genoemd werd is ook tof, alleen a. minder voor gamen zoals jij wil, b. stuk duurder...
Nou, er zit nog wel garante op. Ik ga hem ook terugsturen. Maar dat kan 3 weken duren en ik heb mijn computer nu nodig voor school. Vandaar. BTW ik heb alleen een keer mijn videokaart cooler veranderd.

Verwijderd

Dus je haalt voor 3 weken ff een nieuwe :?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:09
Op maandag 01 oktober 2001 12:59 schreef Species_8472 het volgende:
jah ik zou dan effe een 4MB kaart van iemand lenen ipv nieuwe kopen. 3 weken niet gamen dan maar jah als jij daar 200 piek voor over hebt...

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 13:01 schreef Kaap het volgende:

[..]

jah ik zou dan effe een 4MB kaart van iemand lenen ipv nieuwe kopen. 3 weken niet gamen dan maar jah als jij daar 200 piek voor over hebt...
beuheuh, ik ben wel voor 3 dagen een nieuw mobo gaan halen.
Is wel een nadeel als je eindelijk geld verdient; je doet het ook effectief op >:)

Verwijderd

Nou ligt er ook een beetje aan wat voor systeempje je hebt. Als je een snelle CPU hebt (gig+) dan kan je er alles in gooien wat je wilt, zelfs een TNT2 gaat dan nog goed. TNT2 kost je 2dehands niet meer dan 100,-. Heb je een wat minder snel systeem, dan zou ik een GF2MXje nemen, die weet nog aardig wat te trekken. Neem geen MX200, maar een normale MX of een MX400. MX'jes zijn nieuw rond de 200,-, 2dehands rond de 150,-.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
weet je toevallig ook niet iemand die nog een voodoo2 over heeft. of je koopt een 2e hands voodoo2, voor 25 a 50 piek ofzo. Kun je perfect mee gamen.

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Koop een TNT2m64 die dingen zijn rond de +- 100,- kan je redelijk mee cs'en, internetten,office etc :)

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 12:59 schreef Species_8472 het volgende:
ik heb voor 2 dagen een nieuwe hd gekocht..tja ik moest iets heel belangrijks afmaken..
Pagina: 1