Toon posts:

drivers videokaart (gf2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een powercolor gfs/gts gekocht en netjes geinstaleerd etc.

Nu mijn vraag. Zijn detonator drivers andere/extra drivers dan degene die standaard meegeleverd worden op het cd-rommetje van powercolor?
En als dat zo is, wat is het nut ervan? extra performance?

Graag normale reacties.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ja kan ff zoeken voordat je het vraagt maar okay:

De standaard drivers voor je kaart zijn meestal wel okay. Echter Nvidia maakt drivers die je kaart meestal beter aansturen (lees: betere performance: FPS etc). Test je huidige drivers met 3dmark2000 of -2001. Ga hierna op zoek naar detonater drivers van Nvidia en installeer deze, test je systeem dan opnieuw etc. Totdat je de fijnst drivers hebt.

G`luck.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Detonators zijn de referencedrivers van nVidia, meestal zijn de detonators een stukje sneller dan de standaarddrivers, oa doordat ze nieuwer zijn.

Verwijderd

He hallow... ja de detonator-drivers zijn meestal beter...en ja inderdaad performance

Je zou es die nieuwste DetonatorXP moeten downloaden...

Hep je 30-50% snelheidswinst...

die van mijn is in ieder geval wel een stukkie sneller erop geworden

groetjez bluppie

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

De drivers op die CD-ROM zijn meestal ouder dan de (beta) drivers van nVidia. Meestal wordt er echter software bij je kaartje geleverd dat alleen met de drivers van de betreffende fabrikant werkt. Deze progjes zijn echter ook (in iets andere vorm) te vinden voor nvidia reference drivers.

Verwijderd

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers, Hier kun je die nieuwe drivers halen, en zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt zijn ze snellen (8> *D 8-)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ook di epowercolr gf2gts.. de drivers op de meegeleverde cdrom waren gewoon oudere detonators.. niet van powercolor zelf ofzo. Je kunt dus het beste meteen van nvidia.com de nieuwste dowloaden.
Pagina: 1