DB access via webserver

Pagina: 1
Acties:

• Spees
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-04 09:46
Ik ben bezig met een systeempje waarbij ik op een pc een database(Oracle)+webserver heb draaien. Op andere ('client') PCs draait een executable die via een onzichtbare browser wat requests doet aan de webserver. Zoiets als 'http://21.123.4.13/updsample.php4?samplenr=12345'. Nou wil ik eigenlijk geen php gebruiken omdat mijn source dan open en bloot ligt voor diegene die toegang hebben tot de webserver pc. Welke alternatieven zijn er? Ik heb weleens DLLs gezien in een URL, maar waar zijn die in geschreven enzo? ok thanks for info ik ben nog maar een beginner wat dit betreft.

Han

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 11:30
ehrm .. je kan toch zorgen dat alleen jij in de map met php mag, en alle andere users niet ?

even wat chmodden en chgrp'en .. et voila

• Spees
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-04 09:46
Passwds zijn te kraken... De source mag absoluut niet op de server aanwezig zijn.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:47

Basszje

Reisvaap!]

Op maandag 01 oktober 2001 13:23 schreef Spees het volgende:
Passwds zijn te kraken... De source mag absoluut niet op de server aanwezig zijn.
Ik weet niet of PHP zoiets heeft, maar met ASP kan je bv in een DLL bestand gebruiken.

Euh is CGI misschien niet iets ( kweet er ook niet zoveel van af , eerlijk gezegd ) .

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

geobfuscate java classes :) (je moet de src wel erg graag willen, wil je dat de-compilen)