Verschil Asus 7700 Deluxe en Asus 7700 tv-out?

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
Tja dat is het eigenlijk; kan iemand mij het verschil vertellen tussen een Asus 7700 32 mb Deluxe en een Asus 7700 tv-out...?

Volgens mij hebben beide dezelfde features, maar zit er bij de Deluxe versie nog gewoon wat extra shit zoals cdrommetjes/brilletje enz enz...

Die spullen interesseren mij niet zo veel, kwil alleen weten of er bij de 'gewone' tv-out ook kabeltjes zitten, want ik heb mij laten vertellen dat die er bij de Deluxe versie welbij zitten....

ohja, SEARCH is al doorlopen... ;)

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07 10:56

mvt

ja ik ja

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

Verwijderd

Op de site van Asus staat het heel goed uitgelegd.

ASUS V7700 Deluxe

En hier nog even een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/agpv7700d/7700pack.jpg

• ezwizard
ik ben ook al op de site van Asus geweest, en JA ik weet hoe een Deluxe eruit ziet... maar ik weet nu juist niet wat het verschil is tussen de Deluxe versie en een 'gewone' 7700 tv-out... dus als iemand de laatste ooit heeft gekocht? :)

Verwijderd

Volgens mij gewoon dat brilleke, maar dat weet ik niet zeker. Stuur anders een mailtje naar memo, daar kunnen ze je vast wel helpen.

Verwijderd

7700 pure = alleen VGA
7700/T = VGA + TVout
7700deluxe + VGA, (S)video in&uit, 3D enz
7700de luxeTV = deluxe & TVtuner in separate box >> video-in

de pro uitvoering schijnt 64 MB
er zijn prijlijsten met een Ultra, maar die vind je niet op de site bij Asus.com

• ezwizard
ok bedankt, dat moest ik ff weten... :)

Verwijderd

ohja, SEARCH is al doorlopen...
Niet goed genoeg dan, al op de Asussite gekeken?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.