Toon posts:

vraagje firestorm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als er nu nog iemand zeurt over een onnodige topic (is het niet!) dan..ja.
maare de vraag, hoe speel je GDI level 3 uit in firestorm. ik kan maar 2 riot leaders vinden

Verwijderd

Kwestie van goed zoeken, trouwens level 3 is nog relatief makkelijk...

Verwijderd

bovenaan de map zitten er 2, onderaan zitten er ook 2 (of 1, weet niet meer hoeveel je er eigenlijk moest hebben).

En dat is inderdaad nog een makkelijk veld, het laatste veld rult echt, met the uberrobot....

Verwijderd

Topicstarter
ja het vinden zal wel makkelijk zijn, maar al die andere units schieten op burgers. als je ze niet op tijd hebt gevonden dan staat er dat er teveel burgers dood zijn. falen en balen dus :(

Verwijderd

ik heb altijd met spellen als ik tijdje bezig zijn crasht het spel en ben ik natuurlijk vergeten te bewaren.
Mag ik level helemaal opnieuw doen.

Verwijderd

ZIe nu wel.. GDI-Dinges kannet wel..

;)

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Ga gewoon een level hack downloaden bij www.tiberian.com of surf naar www.gamefaqs.com en download een TS FS walktrough...

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb liever gewoon ff een oplossing van dit level want walk troughs, dan kan je het spel uitspelen zonder zelfs iets gedaan te hebben :( maar ik kan wel de walk van dat level downen :)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Ik vond ze allemaal vrij gemakkelijk, die superrobot hoef je helemaal niet mee te knokken stuur gewoon 20-30 vliegtuigjes op de core af en einde firestorm.

Die levels alla riot leader snapte ik al helemaal geen zak van, rondje lopen en tada gewonnen.

One of the animals has left its cage today.

Pagina: 1