Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Unreal Tournament server

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Voor de clan laat ik mijn computer wel eens draaien als server...

Maar nu heb ik een paar vraagjes... Wat is de upload per persoon.. Ik heb een 16KB/sec upload...

Welke commando's kan ik in de deditcated server console gebruiken... Ik heb tot nu toe 1 kunnen vinden: 'say'

Maar nu wil ik weten hoe ik scores, pings en andere dingen kan opvragen en hoe ik level kan herstarten of switchen..

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

volgens mij heb je als ISDN'er ongeveer zo'n 5KB/sec nodig om fatsoenlijk te UT'en, dus je kunt zo'n man of 4 a 5 hosten denk ik.

Maar ik kan er ook volledig naast zitten

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb zelf 30 KB/s max upload en kan net 5 mensen met 4500 KB/s hosten, extreem vaag maar waar. Met die snelheid heb je een ISDN like connectie dus prima om mee te ut'en. Jij zou met je 16 KB/s dus 3 mensen kunnen hosten, anders gaat het erg laggy. Als je cpu het toelaat zou je de clienttickrate iets kunnen verhogen, dat verlaagt de ping weer.

Paar commando's.
admin servertravel [mapnaap.unr] (nieuwe map)
admin serverravel [mapnaap.unr]?game=[gametype]?mutator=[mod naam] (start je bijv CTF mappie met instagib terwijl het standaard bijv deathmatch is).
Ook handig:
admin kick [playername]

Je moet wel een dedicated server hebben anders moet je admin switchlevel gebruiken, maar die heeft minder mogelijkheden, en verbreekt de connectie.

offtopic:
Hoe kan Scimitar nou later gepost hebben?

Verwijderd

[offtopic]
Kijk eens naar de datum :)
[\offtopic]

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik zie dezelfde datum!!

posted 23-04-2000 12:39 CET (Amsterdam)

posted 23-04-2000 11:56 CET (Amsterdam)

Tja, en toen.............. :) :)

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Ik ben er nog steeds niet helemaal achter wat de trafic van UT is.... Als je tijdens het spelen op F6 ramt zie je de server statistics. Daarin staat ook hoeveel er verzonden wordt... eigenlijken vindt ik die waarde die daar vermeld wordt nogal weinig. maar ja.... :P

Verwijderd

Strange...
Pagina: 1