Topics kicken kan niet meer?

Pagina: 1
Acties:

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als ik een topic omhoog wil schoppen, pikt ie het niet? Het betreffende topic blijft gewoon 'laag' in het overzicht zitten. Buiten beeld zelfs, waardoor er weer geen antwoord op m`n vraag komt :(

Oja, ook erg veel 'server not found' berichten. Waarom is dat eigenlijk?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Dat komt omdat hij wel het bericht post, maar dan is de server brak en post hij niet in de topics tabel de tijd van de laatste post.

Het ligt niet aan jou, zie LA.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Das geen bug, das een feature :P
Kicken mag toch niet :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 11:47 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Als een topic interessant is hoef je hem niet te kicken! ;)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 01 oktober 2001 11:47 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Waarom niet? Als ik een aanvulling geef op iets, of ik heb een vraag in dezelfde cat. Wil je dan dat ik een nieuwe thread begin?

Nja, leuke feature in ieder geval. Een WeDoNotLikeThirtyThousendUsersSoGetRidOfThemFastByAnnoyingThem(IntUserId) functie ofzo?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 01 oktober 2001 14:39 schreef Blue-eagle het volgende:
Waarom niet? Als ik een aanvulling geef op iets, of ik heb een vraag in dezelfde cat. Wil je dan dat ik een nieuwe thread begin?
ofzo?
Over welke topic gaat het? In principe moet een topic bovenaan in de index van het betreffende forum belanden als je 'm omhoog schopt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op maandag 01 oktober 2001 14:39 schreef Blue-eagle het volgende:
Als je een aanvulling geeft dan is er natuurlijk nix aan de hand, tenzij
a) de aanvulling compleet nutteloos is
b) het topic al 3 eeuwen oud is

Onder kicken wordt meestal verstaan: een user die in een (zn eigen) topic een reply plaatst met alleen ^KICK^ ofzow erin. Dit met als doel het (zn) topic opnieuw onder de aandacht te brengen omdat deze volgens hem te weinig aandacht kreeg. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1