Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
Verwijderd
Verwijderd
Maar beschadig ik het toetsenbord niet nog meer door er nog meer vocht tegenaan te gooien? Zit er sowieso iets in dit toetsenbord wat kan roesten?
totdat je bij et toetsenbord gedeelte kan komen
kan je niet de toetsen 1 voor 1 los maken (zoals bij een normale keyboard):?
Ik heb het wereldrecord laptopuitelkaarschroeven verbeterd toen ik klaar was met vloeken en tieren.
Maar het gaat om het vocht dat tussen de twee metalen platen zit. Tussen deze twee platen zit ook nog een dikke laag plastic.
En dan een aantal dagen laten drogen of een spuitbus kopen met perslucht.
Ik heb mijn eigen draadloze toetsbord ook al een keer moeten schoonmaken (koffie, cola, bier, chips, as, etc).
Batterijen eruit en in de vaatwasser gelegd. 3 Dagen laten drogen en hij was weer zgan.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
In de vaatwasserOp maandag 01 oktober 2001 13:22 schreef thedolf het volgende:
Ik heb mijn eigen draadloze toetsbord ook al een keer moeten schoonmaken (koffie, cola, bier, chips, as, etc).
Batterijen eruit en in de vaatwasser gelegd. 3 Dagen laten drogen en hij was weer zgan.
Verwijderd
Leuk zo'n keyboard zonder letters!
verder doet ie 't prima
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
dacht het toch niet he !Op vrijdag 09 november 2001 18:35 schreef laupro het volgende:
In de vaatwasser kan makkelijk, als je het maar niet op 60 graden ofzo doet! Voor muizen enzo kan je trouwens prima de wasmachine gebruiken.
in zo'n muis zit, ook al verwacht je het niet, bestwel veel eletronica !
dat kan echt niet zogoed tegen al die zeepresten tussen ze printbaan sporen
(zeep geleid = kortsluiting)
Hoho, je moet natuurlijk de eventuele batterijen eruit halen. En bovendien heb ik dat al een aantal keer gedaan en het werkt perfect (nog steeds)Op vrijdag 09 november 2001 18:40 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
dacht het toch niet he !
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Je moet 'm ook wel spoelen en natuurlijk centrifugerenOp vrijdag 09 november 2001 18:40 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
dacht het toch niet he !
WWW.DELL.COM!!! JE MOET NIET BOREN!! HET KAN OOK MET SCHROEFJES VAN ONDER AFOp maandag 01 oktober 2001 11:29 schreef Reut het volgende:
Gisteren pleurt er een glas bier over mijn laptop.
Gelukkig werkt het apparaat nog wel ok, alleen het toetsenbord is nogal aan het plakken.
Nu wil ik het ding gaan schoonmaken.
Dan moet ik de klinknagels op het toetsenbord gaan uitboren (het bier zit ertussen). Op zich is dit geen probleem, ware het niet dat ik niet weet hoe ik de hele handel na het schoonmaken weer in elkaar kan zetten.
Nu mijn vraag; weet iemand waar ik kleine klinknagels kan kopen of hoe ik dit anders kan oplossen?
Het gaat om een Dell Latitude CPi laptop
Voor je de boel sloopt..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.