[IE] rechtermuis-klik extreem traag

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-09 23:06
Er staat een slot op dit topic in Windows OS terwijl ik er nog steeds niet uit ben. Er wordt mij verteld te zoeken. Ik heb gezocht (voordat me dat werd verteld) op

muis
knop
recht
ie
explo

en al die vormen door elkaar en nóg vind ik niet de oplossing. Nogmaals dus, en het spijt me VRESELIJK als ik in het verkeerde forum post, maar IE is integrated in Windows, IE = Windows wat mij betreft, maar als het hier moet, okay...

Waar het om gaat is, als ik in IE op mijn rechter-muisknop druk om bijv. "view source" te kiezen, duurt het +/- 2 seconden voordat het menu op popped... Ik heb SP2 geïnstalleerd en begint pas nadat ik weet ik 't hoeveel software heb geïnstalleerd. Daar zal 't dus aan liggen, maar waaraan is me een raadsel.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:46
Op maandag 01 oktober 2001 11:21 schreef dvdstelt het volgende:

...

Waar het om gaat is, als ik in IE op mijn rechter-muisknop druk om bijv. "view source" te kiezen, duurt het +/- 2 seconden voordat het menu op popped... Ik heb SP2 geïnstalleerd en begint pas nadat ik weet ik 't hoeveel software heb geïnstalleerd. Daar zal 't dus aan liggen, maar waaraan is me een raadsel.
Bij mij is het ook 1-2 secs. Volgens mij normale functionaliteit.

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Uit de search gehaald:
[topic=163637]

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• Dennis van der Stelt
Waarop hebbie gezocht dan?

• Maurits van Baerle
  • Niet online
'rechtermuisknop traag'

Dan vindt je een topic waar UTFS wordt geroepen. :)
Daar stond verder ook een linkje naar het door mij genoemde topic.

• SigmundFreud
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Kijk maar bij www.bluestarsoftware.de -- daar staat het speedup-programmaatje. En het werkt perfect inderdaad, ook bij IE 6 :).

...maar ik heb een bel op mijn fiets

• avdg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

avdg

AVDG

Het schijnt inderdaad (op de PC's die ik heb gezien) McAfee te zijn. In het forum van McAfee was er ook een oplossing voor te vinden:

"If anyone is having problems with their right-click menu taking several seconds to pop up withing IE 5.5, etc. then McAfee gave me the following workaround. They said that this is a known problem and will be fixed in a future update.

Open Regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE
SOFTWARE
NETWORK ASSOCIATES
TVD
SHARED COMPONENTS
ON ACCESS SCANNER
McSHIELD
CONFIGURATION

Double-click on the ScannerThreadTimeout and change the value to eight f 's (ffffffff)

Close and restart VShield and it is a vast improvement!"

https://www.avdg.nl

• Dennis van der Stelt
maurits: shit, ik zoeken op combinaties... voortaan zal ik ook eens mijn hele query aan elkaar proberen! :)

Als ik zoek naar een tooltje om m'n HD null-format te formatteren, zoek ik eerst:

tooltoformatmydrivenullformatmodeorsomething

kijken wat ik vind! :)

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Je zoekactie naar 'tooltoformatmydrivenullformatmodeorsomething' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen. ;)

Pagina: 1