Daikatana

Pagina: 1
Acties:

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Iemand die Daikatana demo al gespeeld ?

Ik heb het even zitten spelen, maar het is niet veel soeps.
Het ziet eruit als een mix tussen Q2 en Unreal (het donkere van Unreal en de blokkerige randen van Q2)

De gameplay is ook niet echt super omdat het ontzettend donker is, moest aardig bijstellen voor het een beetje te zien was, maar toen nog bleef het spel moeilijk te spelen....

Ben er dus niet echt lovend over, iemand anders andere ervaringen ?

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

M'n prehistorische uit het stenentijdperk gebikte modem zwoegt op volle toeren met de snelheid van dikke stroop mb voor mb naar binnen, zodat ik waarschijnlijk vanavond commentaar kan geven :)

Verwijderd

Ik vind hem dus echt zwaar ZUIGEN!!!
De eerste keer dat ik hem opstart meteen een totale systeem-crash.
Tip dus aan Edward: downloaden=tijdverspilling!

Mzzl

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Viel erg tegen, heb maar ff gespeeld maar ook ik heb de brightness vol mgezet want ik zag niks

Verder leek het erg op unreal (deel 1 bedoel ik dan).

Het is gewoon niet bijzonder, misschien alleen dan de experience points gedoe dan....

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Er is zelfs al een review van. Review

Enkele leuke stukjes eruit:

"We waited four years for this?"
"Daikatana sucks the sweat off of dogs balls"
"Move along... nothing to see here."

Verwijderd

Ja, ik kan er ook niet warm van worden, zuigen is het juiste woord.
Het loopt zelfs nog niet eens vloeiend op 1280x1024, daar waar q3 als een zonnteje loopt (GeForceDDR).
De AI is hetzelfde als die uit wolfenstein, de vijnanden maken een geluid wat het midden houd tussen een kermis en een atractiepark.
Valt zwaar tegen.
Update, het level van het oude Griekenland is redelijk maar ook niet meer dan dat...

Verwijderd

Ik heb Daikatana al een half jaar geleden gespeeld, was een multiplayer betademo ofzo
tja het spel is nu gewoon zwaar verouderd en het speelt nou ook niet echt bijzonder
Daikatana word de flop van het jaar denk ik
:)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:19

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm Daikatana... das gewoon een vaag spel.. daar zijn al meerdere 'final demos' van geweest ennuh al ZEKER 10000 reviews.. :) Ben benieuwd.. volgens mij wordt het niks

Verwijderd

We kunnen het beter over Deus-Ex gaan hebben ipv ons te vermoeien met Daikatana...

Verwijderd

Yep, de betere games komen eraan en Deus Ex past zeker in dat rijtje net als Annachronox trouwens :) kunnen ze toch wat nieuws maken bij ION.
Nou nog Decay, Evolva, Enclave en Halo en we zij weer helemaal in het nieuwe millennium :)

Verwijderd

ik ben wel errug benieuwd hoe (misschien zelfs de krant) de PU of andere gamesbladen over de flop van daikatana gaan reageren. de PU (power unlimited) had dus ook al een hele tijd geleden nieuws over daikatana, maar het komt gewoon niet af. er komt nu zelfs al een soort counterstrike voor UT. daikatana suckt zwaar. :(

Verwijderd

Daikatana is al gold hoor

En bij de PU hebben ze het altijd over spellen die pas over 4 jaar uitkomen en dat al een 10 plus, herstel <h3>10+!!</h3> krijgen.

PU zuigt enorm......

En dat er Counterstrike-achtige MOD's voor UT komen, das oud niews, die zijn er zelfs al.

Verwijderd

Ik heb mijn abonement op de PU net opgezegt...dat ligt niet aan de PU, maar dat ligt aan dat ik geen consoles heb en dus alleen maar een pc...

Verwijderd

iedereen zo zijn eigen smaak, ik vind de PU dus niet zwaar zuigen alleen hebben ze een grote fout gemaakt. ze hebben de power enquete daar kan je stemmen wat de game van het jaar ect word. dan zeggen ze dat je geen games mag uitkiezen (die worden ook niet meegerekent) van een jaar geleden maar van dit jaar. dan staat er dit jaar (april) op nummer 1 van het orgineelste en beste psx spel: metal gear solid. huh? hoe kan dit. metal gear solid ligt dus al een hele tijd in de winkel dus dat zuigt zwaar :( :( :( :(

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

PU? PCGP rulez! :) maarre Daikatana is nu al een teleurstelling, dat wordt straks de grootste flop van het jaar...

Het klopt wel dat de PU al (p)reviews van games schrijven die pas een (paar) jaar later in de winkel te koop zijn... (bijv. Earth 2150 meer dan een jaar geleden)

Verwijderd

Geef mij maar Computer Gaming World. Wordt alleen bijna nergens verkocht in Nederland :(

Verwijderd

PU zuigt ze posten geen cheats van me (ik wil een gratiz spel :) ) en ze hadden mijn advertentie niet geplaatst ( gore kut N64 ,wat was dat een kut ding zeg, nooit geen consoles meer voor mij )

Verwijderd

Eej is dat dan niet goed????
Beter 1 jaar te vroeg dan 1 maand te laat ;)
Ik ben nu die demo aan het downloaden van Daikatana. Heel de dag al bezig, met een slakkegangetje van amper 10 kb/s. :( Sonera :(
En nu maar hopen (niets goeds aan de reacties te zien) dat het meevalt.

Verwijderd

Als je het allemaal lichter wilt hebben dan moet je het eens proebren door het spel op te starten met gl_modulate 5, in het console te typen.
Dit werkte goed bij mij, en alles is tenminste goed zichtbaar, maarja niet dat dat wat veranderd aan dit zwaar verouderd spel, en dan te bedenken dat ik hier dus twee jaar op heb gewacht, en dan is het een flop.
Nouja that life i guess

hoi

Verwijderd

Wie kan ff de link geven naar een ftp of html die de Daikatana demo heeft(niet de multiplayer versie)
Pagina: 1