Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Verwijderd
Verwijderd
De eerste keer dat ik hem opstart meteen een totale systeem-crash.
Tip dus aan Edward: downloaden=tijdverspilling!
Mzzl
Verder leek het erg op unreal (deel 1 bedoel ik dan).
Het is gewoon niet bijzonder, misschien alleen dan de experience points gedoe dan....
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Enkele leuke stukjes eruit:
"We waited four years for this?"
"Daikatana sucks the sweat off of dogs balls"
"Move along... nothing to see here."
Verwijderd
Het loopt zelfs nog niet eens vloeiend op 1280x1024, daar waar q3 als een zonnteje loopt (GeForceDDR).
De AI is hetzelfde als die uit wolfenstein, de vijnanden maken een geluid wat het midden houd tussen een kermis en een atractiepark.
Valt zwaar tegen.
Update, het level van het oude Griekenland is redelijk maar ook niet meer dan dat...
Verwijderd
tja het spel is nu gewoon zwaar verouderd en het speelt nou ook niet echt bijzonder
Daikatana word de flop van het jaar denk ik
Verwijderd
Nou nog Decay, Evolva, Enclave en Halo en we zij weer helemaal in het nieuwe millennium
Verwijderd
Verwijderd
En bij de PU hebben ze het altijd over spellen die pas over 4 jaar uitkomen en dat al een 10 plus, herstel <h3>10+!!</h3> krijgen.
PU zuigt enorm......
En dat er Counterstrike-achtige MOD's voor UT komen, das oud niews, die zijn er zelfs al.
Verwijderd
Verwijderd
Het klopt wel dat de PU al (p)reviews van games schrijven die pas een (paar) jaar later in de winkel te koop zijn... (bijv. Earth 2150 meer dan een jaar geleden)
Verwijderd
Verwijderd
Beter 1 jaar te vroeg dan 1 maand te laat
Ik ben nu die demo aan het downloaden van Daikatana. Heel de dag al bezig, met een slakkegangetje van amper 10 kb/s.
En nu maar hopen (niets goeds aan de reacties te zien) dat het meevalt.
Verwijderd
Dit werkte goed bij mij, en alles is tenminste goed zichtbaar, maarja niet dat dat wat veranderd aan dit zwaar verouderd spel, en dan te bedenken dat ik hier dus twee jaar op heb gewacht, en dan is het een flop.
Nouja that life i guess
hoi
Verwijderd