Toon posts:

tekentablet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb mezelf zo'n tekentablet aangeschaft, omdat ik veel photoshop, flash, enz.
Ik krijg het ding wel aan de praat, maar hij doet het wat schokkerig......(alsof het veel geheugen kost??) Kan het liggen aan "langzame" USB verbindingen?? Er werdt mijn beloofd dat USB zo snel was!!

Weet iemand me wat meer te vertellen??

thankzz

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
usb roelt, daar ligt het iig niet aan

Verwijderd

Topicstarter
heb je enig idee waaraan wel??

Geheugen??
Conflict?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verplaatst vanuit W&G > HA.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Oefening
  • Niet online
nou, ben niet zo'n hardware-expert eerlijk gezegd maar het kan volgens mij van alles zijn:

-te slome videokaart
-te weinig ram + een te lage processorsnelheid
-hardware-probleem (stekkertje kapot, contrastekkertje kapot, breuk in kabel, enz)
-software-probleem (installeer de drivers opnieuw, desnoods installeer je windows opnieuw)

maar nogmaals, heb er weinig verstand van maar aan usb op zichzelf ligt het zoiezo niet, ik geloof wel dat trage compu's niet goed met usb overweg kunnen

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik vind het wel iets schokkeriger dan een ps/2 muis met de rate op 200, maar nog steed soepel. Maar een tablet eet wel wat meer resources. Wat zijn je PC spec's?

specs

Verwijderd

Topicstarter
specs:

400 Mhz
128 MB intern
32 MB TNT2 video...

Moet het toch op draaien???....toch?

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
wat voor tekentablet? wij hebben een wacom a4+ en die gebruikt maar een paar procent van de processor.

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen Wacom, heb een aiptek(?) overgenomen..
Is er een manier om erachter te komen hoeveel zo'n ding nodig heeft?

Verwijderd

Op die machine hoort ie t gewoon te doen, of is t een P1 compatible? Die hebben iets minder rekencapaciteit... en nog troublez met de floating komma.
Aiptek hoort wel goed te zijn hoor... Zit er geen instel-menuutje bij de driver? Dat heeft mijn antieke seriële Wacom wel... en die doet t prima op een iP166 MMX!!!

Verwijderd

Wat heb je trouwens nog allemaal op de achtergrond draaien? Desktop themes? Virus-killer? MP3'z? en andere shit??? Dan kun je beter wat extra geheugen bij prikken... 128 M kost niet zo gek veel meer tegenwoordig!

Verwijderd

Topicstarter
Niks geen rare achtergrond geheugen eters! Ik werk echt heel zakelijk met grafische programma's..en mijn systeem heeft het altijd vlekkeloos en stabiel gedaan!

Gewoon zonder applicatie geladen presteert het ding nog te stotteren....???!!!

Ga nog eens opnieuw installeren...wellicht dat het helpt!

thankzz
tiezz
fragile creations
fragile.ontheweb.nl
Pagina: 1