"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Wees blij!!! eindelijk een goede mod zoals Counterstrike(halflife) voor Unreal Tournament!...Wedden dat deze mod het nog verder zal schoppen dan Counterstrike!...
Verwijderd
Kijk ook eens naar deze Half-Life MOD, ziet er ook zeer goed uit.
De 1e keer dat het is gelukt om vrij bewegende voertuigen in de Half-Life Engine te verwerken ZONDER extra lag te veroorzaken.
Link
De 1e keer dat het is gelukt om vrij bewegende voertuigen in de Half-Life Engine te verwerken ZONDER extra lag te veroorzaken.
Link
klopt, wel een beetje gejat, maar er zijn wel tig van dit soort mods maar deze steekt er toch met kop en schouder bovenuit.
En je moet toegeven dat de UT engine net wat beter is dan de half-life engine.
Nadeel voor de tweakers die in een gat wonen en nog geen kabel kunnen krijgen, de eerste release wordt iets van 85MB.
En je moet toegeven dat de UT engine net wat beter is dan de half-life engine.
Nadeel voor de tweakers die in een gat wonen en nog geen kabel kunnen krijgen, de eerste release wordt iets van 85MB.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
1: hou eens op met dat gezeur over "dit is gejat van dat". het is toch tof als een goede mod ook overgezet wordt op een andere engine. het zou helemaal mooi zijn als het niet eens uit zou maken welke engine je gebruikte, maar dat wordt een beetje lastig om te maken 
2: over dat downloaden en hoe lang het duurt, ik zie dat jullie (bijna allemaal dan) alleen rekening gehouden hebben met de maximale snelheid. Raikane: ik weet niet zeker of het echt zo snel zal gaan als je het wil dl'en van ftp.cdrom.com als strikeforce net uit is.
2: over dat downloaden en hoe lang het duurt, ik zie dat jullie (bijna allemaal dan) alleen rekening gehouden hebben met de maximale snelheid. Raikane: ik weet niet zeker of het echt zo snel zal gaan als je het wil dl'en van ftp.cdrom.com als strikeforce net uit is.
Een woord: Infiltration ( www.planetunreal.com/infiltration )
Verwijderd
Releasedate = 26 April!
Yes it is finally time to announce the release of the first Strike Force beta. We have tested internally and we are going to finish up a few things in some of the maps. Once this is done we will do one last build and it will be released on the date below at 11:00 PM EST. The official date for the first release is - Wednesday, April 26th
Read More
Yes it is finally time to announce the release of the first Strike Force beta. We have tested internally and we are going to finish up a few things in some of the maps. Once this is done we will do one last build and it will be released on the date below at 11:00 PM EST. The official date for the first release is - Wednesday, April 26th
Read More
Ja weet ik ook wel leuk maar kan het niet tippen aan strike-force.
Als je dan toch nog wat leuks wil zien, dit is ook nog een (zeer toekomstige) leuke mod, maar dan op de kinhpin engine: http://srtalpha.teamhavoc.net /
Als je dan toch nog wat leuks wil zien, dit is ook nog een (zeer toekomstige) leuke mod, maar dan op de kinhpin engine: http://srtalpha.teamhavoc.net /
Verwijderd
met DUAL ISDN duurt het ook nog tig uren.
kunnen ze hem niet 5/6 keer zippe
dan is die wat kleiner
kunnen ze hem niet 5/6 keer zippe
dan is die wat kleiner
Verwijderd
ik heb maar een gewone ISDN, das pas shit. niet he internetten maar het downen is shit. verder doet ie het wel goed. geen probleem over internet spellen. q3, UT, TS-FS speelt soepel
Pagina: 1