Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Je bent hard op weg naar een waarschuwing of niet ?
Lees eerst de faq en ga hier niet na 5 posts zitten janken hoe je het kan verbeteren (in dit geval zelfs verslechteren).
Lees eerst de faq en ga hier niet na 5 posts zitten janken hoe je het kan verbeteren (in dit geval zelfs verslechteren).
Verwijderd
/me geeft een kopje koffie aan DennisOp maandag 01 oktober 2001 09:48 schreef dennisdotcom het volgende:
Je bent hard op weg naar een waarschuwing of niet ?
Ik lust geen koffieOp maandag 01 oktober 2001 09:51 schreef Courage het volgende:
/me geeft een kopje koffie aan Dennis
* Dennis bedankt Courage toch voor zijn gastvrijheid
Copy that, control, 10-4! Wat mij betreft mag ie op slot.
Mag ik ook ff?
HeheheOp maandag 01 oktober 2001 09:57 schreef Courage het volgende:
sorry maar dit ligt niet aan mij !!!!!
Idd, t is zwaar klote...
En nu weer ontopic: dat forum gaat er echt niet komen hoor
HK is het randje van wat we nog tolereren aan onzin, hoewel... Het zit er regelmatig overheen, maar goed... Een forum voor al je onzin en spam, daar kijkt toch niemand? Bovendien willen we dat niet als serieus forum
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Heeelemaal mee eens maar je moet toch 'n forum hebben waar je ff kan uitrazen. Ben nog nooit in HK geweest (NeWBiE)...
www.fokforum.nlOp maandag 01 oktober 2001 14:42 schreef Stoney3K het volgende:
Heeelemaal mee eens maar je moet toch 'n forum hebben waar je ff kan uitrazen. Ben nog nooit in HK geweest (NeWBiE)...
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja man ga terug naar je scholieren.comOp maandag 01 oktober 2001 14:42 schreef Stoney3K het volgende:
Het is hier geen pubersamenscholing hoor
dennis bedoeld dat fokforum beter is voor het afreagerenOp maandag 01 oktober 2001 14:44 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Heb je wel eens aan wat beweging gedacht ? Hoe kan je nou uitrazen op een forum ?!?!?Op maandag 01 oktober 2001 14:42 schreef Stoney3K het volgende:
Heeelemaal mee eens maar je moet toch 'n forum hebben waar je ff kan uitrazen.
Grrrrrene was volgens mij wel duidelijk dacht ik zo.Op maandag 01 oktober 2001 11:03 schreef Grrrrrene het volgende:
En nu weer ontopic: dat forum gaat er echt niet komen hoorHK is het randje van wat we nog tolereren aan onzin, hoewel... Het zit er regelmatig overheen, maar goed... Een forum voor al je onzin en spam, daar kijkt toch niemand? Bovendien willen we dat niet als serieus forum
Reageren in dit topic doet volgens mij verder niet echt meer terzake
Pagina: 1