Toon posts:

Epic houdt niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort komt er weer een gratis :) missionpack uit voor Unrealtournament. 6 nieuwe levels, zie www.planetunreal.com
Ze zijn erg goed bezig daar.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

Cool!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Leuk, nog meer mensen die moeten downen van je ut server...

Verwijderd

yes

Verwijderd

Die luitjes houden echt van hun vak :)

Verwijderd

check deze site maar is voor toekomstige Quake3 mods :)
Vooral die Tribal Mod wordt zwaar vet :7 www.q3seek.com

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Ik ben toch ook benieuwd naar Unreal2, hopelijk kan je skins, levels enz importeren van UT naar Unreal2...

Verwijderd

Topicstarter
Dat hangt er waarschijnlijk vanaf of ze de Unreal engine blijven gebruiken. Het lijkt me dat ze nu wel een nieuwere engine zullen gaan gebruiken.

Verwijderd

Voor UT komt er ook een extreem vette MOD uit, StrikeForce, het is het idee dat dat de

CounterStrike van UT wordt.

En iedereen weet hoeveel er "ge-counterstriked" wordt....

Verwijderd

Dat is nou eens waar voor je geld en voorbeeld voor andere

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
dgk: voor unreal2 gebruiken ze wel de unreal engine, maar hij is een enorm stuk beter. Ze hebben daarin onderandere de features die ze in de huidige engine disabled hadden toch aan gezet. Maar hoedan ook de UT en Unreal levels zullen niet werken in Unreal2.... hij is niet backward compatibe zoals UT was. Je moet het als het ware een beetje vergelijken met q2 naar q3

Verwijderd

das dan een hele vooruitgang!
enne..nu je het over quake hebt had ik nog ies opgemerkt (dit slaat echt nergens op, wat ik nu ga zeggen) acclaim heeft dus Turok gemaakt voor de n64 (DUH) en als je een cheat invoerde kreeg je quake mode! maar hoe, als je met een explosief wapen schoot zoals de rocket launcher dan hadden ze expres de revolutie heel erg laag gezet dat je in plaats van een mooie explosie allemaal rode/gele/oranje blokjes zag als explosie. dit was echt een goeie grap van ze om ff te laten zien hoe de eerste quake er uit zag. het zag er niet uit :) want ik vind de eerste Turok een roelende shooter, niet zo goed als UT, maar voor de rest is ie the best (vind ik dan)

Verwijderd

Wie weet nog een goede Mod voor Unreal tournament waarbij je met wapens kan spellen die nu worden gebruikt in het echte leven...(Uzi's, M16's enz...)
geef ff een link... alvast bedankt...

Verwijderd

dan moet je ff een keer naar de agentX mod kijken, ziet er niet fantastisch uit maar je hebt wel wapens die nu ook gebruikt worden

5erl

Verwijderd

Waar kan ik die mod. vinden dan?

Verwijderd

bedankt...ik zal hem zo ff instaleren en dan zeg ik morgen wel wat ik van deze mod vindt...

Verwijderd

Ik heb die AgentX nu geinstaleerde en de wapens zijn wel geinig maar het geluid is (bij mij???) zeer matig...vooral de shotgun...heeft iemand tips?

Verwijderd

Wachten op de volgende beta
:)

In de mod sin2ut zitten ook vrij veel realistische wapens.

Verwijderd

oke dan maar wachten op de volgende ßeta...

Verwijderd

Ik vindt de Infiltration mod veeel beter dan de AgentX mod... dus 1 tip...download de Infiltration mod!!!

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb hem ook, is wel leuk, alleen weinig bekende wapens,

Heb liever een M60 ofzo, of een Assault Rifle :)

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
1 keer is genoeg hoor :)

Verwijderd

Geen bekende wapens? ik kom alleen maar bekende wapens tegen...(zal wel aan mij liggen)
Pagina: 1