Irritante functie in fotosoep 6

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik ben nu op me werk dus bezig met saai knip en plakwerk. Maar nu zit er een of andere irritante functie in fotosoep 6 dat als je Opslaan Als kiest en dan een andere bestandsformaat als PSD selecteerd dat hij automatisch COPY achter de bestandsnaam zet die je bij het nieuwe document al gekozen heb. Dit is echt zwaar irritant, want ik moet nu elke keer bij al die tientallen plaatjes die COPY weghalen en dat irriteert me mateloos.
Weet iemand hoe dat uitgezet moet worden? :?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Volgens mij niet maar ik weet niet als wat je het op wilt slaan, maar als het jpg of gif is dan is save for web net zo makkelijk, hebbie er ook geen last van.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
waarschijnlijk omdat de bestandsnaam/het bestand al bestaat

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
nee de bestandsnamen bestaan nog niet, maar een collega van me zegt dat het gewoon een soort waarschuwing is omdat je niet als PSD opslaat en dan een hoop gegevens kwijt kunt raken, maar dat boeit me niet. Ik moet gewoon veel in weinig tijd opslaan. Die functie moet gewoon uit, maar ik vermoed dat dat helemaal niet kan. :(

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 01 oktober 2001 10:59 schreef Barracuda_82 het volgende:
nee de bestandsnamen bestaan nog niet, maar een collega van me zegt dat het gewoon een soort waarschuwing is omdat je niet als PSD opslaat en dan een hoop gegevens kwijt kunt raken, maar dat boeit me niet. Ik moet gewoon veel in weinig tijd opslaan. Die functie moet gewoon uit, maar ik vermoed dat dat helemaal niet kan. :(
hernoem je ze na de tijd via dos :) maar ik heb ook nog even gekeken en volgens mij kan het inderdaad niet.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:14
ja gek he, je gebruikt ook Save As...
wat je kan doen is Save for Web... doen (CTRL-ALT-SHIFT-S)
zoals OzBoz al net zei

[edit] zoals Ozboz 2 uur geleden al zei bedoelik :) ben net wakker dus nog een beetje slaperig

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 14:08
Kan je het niet tekkelen via de batch functie? Is misschien makkelijker en sneller.
Pagina: 1