Toon posts:

[perl] file openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geen perl programmeur, wil het ook niet worden, maar ik moet ff wat weten. Een bestand openen kan op twee manieren, direct en daar bedoel ik mee dat er geen webserver tussen zit, dus de file wordt direct vanuit het filesysteem aangeroepen, of via een HTTP request, waarbij een script file eerst door de webserver wordt uitgevoerd.
Nu heb ik een situatie waarbij het bestand direct wordt aangeroepen, maar het moet via een HTTP request gaan omdat het bestand eerdt geparsed moet worden door ColdFusion. Is er een groot verschil in aanroep? Ik bedoel moet de halve source worden veranderd of alleen dat ene regeltje?

Verwijderd

Thunderbird: Nu heb ik een situatie waarbij het bestand direct wordt aangeroepen, maar het moet via een HTTP request gaan omdat het bestand eerst geparsed moet worden door ColdFusion. Is er een groot verschil in aanroep? Ik bedoel moet de halve source worden veranderd of alleen dat ene regeltje?
Plak eens een stukje source?

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, maar dat vroeg ik niet, is er ook iemand die gewoon antwoord kan geven? Ik wil verder helemaal niets met perl te maken hebben, ik moet alleen ff weten of daar verschil in is.

Verwijderd

is wel een verschil ja, en ik kan het wel op 1 regel proggen hoor :+

maar nee voor wat jij wil weten is het een groot verschil :)

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hey Thunderbird de reden waarom m.i. niemand antwoord geeft is omdat je heel arrogant overkomt en Perl beledigt, en dat zijn twee dingen die je niet moet doen als je antwoord wilt op een vraag.

(Ik hoop dat je inziet dat ik me hier aan het inhouden ben)

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.