hier ook 
vooral bij het zoeken trouwens....
vooral bij het zoeken trouwens....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ja, ik heb 't dus als ik de topics waar ik in gepost wil zien 
ps. ik heb 100Mbit verbinding, daar ligt 't dus nie aan
ps.2 iemand die weet hoe 't komt en wanneer het verholpen wordt
ps. ik heb 100Mbit verbinding, daar ligt 't dus nie aan
ps.2 iemand die weet hoe 't komt en wanneer het verholpen wordt
Hier ook en thuis ook. (ISDN en Chello).
Ik wordt er een beetje ziek van, t gebeurt veel te vaak, ik irriteer me er dood aan, want als je wat wilt posten en je moet soms terug, is je bericht kwijt, of je bent al te laat met reageren enz enz.
Dat zal iedereen ook wel hebben, al is soms 1 reload niet genoegOp maandag 01 oktober 2001 09:32 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Hier ook al de laatste tijd, al werkt het hier wel weer als ik de pagina "reload"...
Dat heb ik gelukkig niet, als ik back ga, staat me tekst er altijd nog, anders wordt 't idd érrug frustrerendOp maandag 01 oktober 2001 09:33 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik wordt er een beetje ziek van, t gebeurt veel te vaak, ik irriteer me er dood aan, want als je wat wilt posten en je moet soms terug, is je bericht kwijt, of je bent al te laat met reageren enz enz.
Gisteren had ik 5 minuten een bericht getypt, toen was het dus wegOp maandag 01 oktober 2001 09:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Dat heb ik gelukkig niet, als ik back ga, staat me tekst er altijd nog, anders wordt 't idd érrug frustrerend
Ik zie geen 404 in jouw screenie hoor...
Een 404 van GoT ziet er zo uit:

in internet explorer...
Je krijgt een veel lastiger te voorkomen melding, namelijk dat de webserver in principe niet in staat blijkt te zijn de pagina binnen de gestelde tijd terug te sturen. (timeout)

in internet explorer...
Je krijgt een veel lastiger te voorkomen melding, namelijk dat de webserver in principe niet in staat blijkt te zijn de pagina binnen de gestelde tijd terug te sturen. (timeout)
En daar heb ik de laatste tijd dus erg veel last van. Alleen wat wel opvalt is dat het alleen thuis gebeurt en niet op school.Op maandag 01 oktober 2001 10:58 schreef ACM het volgende:
[afbeelding]
in internet explorer...
Maar om GoT nou fatsoenlijk te kunnen bekijken in het weekend zoek ik het niet om naar school te gaan
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Uh.. not found of displayed is een verschilOp maandag 01 oktober 2001 10:58 schreef ACM het volgende:
[afbeelding]
in internet explorer...
Verwijderd
ACM: nee een timeout resulteert bij apache in een server busy error. een 404 is denk ik een fout in de loadbalancer.
De melding van Locutus is een 'probleem met de verbinding' (tussen de webserver en zijn browser)Op maandag 01 oktober 2001 11:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Uh.. not found of displayed is een verschil
De melding die ik toonde is een 'pagina die niet bestaat op de server' (/blaat had ik ook niet van verwacht dat die zou bestaan hoor
De laatste KAN dus niet getoond worden, want die bestaat niet. De eerste zou dat wel moeten.
Wat bedoel je nou precies?Op maandag 01 oktober 2001 12:01 schreef Otis het volgende:
ACM: nee een timeout resulteert bij apache in een server busy error. een 404 is denk ik een fout in de loadbalancer.
Mijn post was louter om op de continu gemaakte fout te wijzen, dat de melding die locutus krijgt (en ik ook regelmatig voorgeschoteld krijg) geen 404 melding is.
De melding die hij wel krijgt heeft zeer waarschijnlijk met timeouts op de verbinding oid te maken.
Overigens draait got (en zelfs t.net nog niet echt, alleen maar roundrobin dns) bij mijn weten niet op een loadbalancer.
We hebben nog geen loadbalancer.Op maandag 01 oktober 2001 12:01 schreef Otis het volgende:
Bericht hierboven
Damn, het wordt steeds erger. Reacties komen niet aan e.d.
Frusty...vooral search op active topics gaat slecht.
Frusty...vooral search op active topics gaat slecht.
Pagina: 1