Nog een paar vraagjes the sims

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
Hoe neem je een dag vrij zonder dat je op je dak krijgt van je baas?
Kan je ook bij de buren op visite gaan of kan je alleen uitnodigen?
Weet er iemand hoe het komt dat je bij de ene persoon de volgende acties wel kunnen en bij de andere persoon niet:
opscheppen, laten schrikken, slaan, beledigen, en nog een paar.

Ik heb trouwens nog een goeie tip: als je aan het babbelen ben om iemand een vriend te maken en je bent te lui(net als ik) om het heel de tijd in de gaten te houden, dan moet je dit doen:
klik omstebeurten op praten en wegsturen, en klik vervolgens bovenin alle wegstuur-vierkantjes weer weg. Als je er dan een hele ris hebt hoef je er 2 uur niet meer naar om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de eerste vraag weet ik wel antwoord:
doe net zoals homer simpson, zet een robor neer en doe alsof jij dat bent. (hopelijk heb je dan zo'n baas als mr. burns :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 17:50

Kolky

subtitle not available

Ik heb gehoord dat je om de dag vrij kunt nemen. Je krijgt wel een boos telefoontje, maar die kun je ook gewoon negeren. Het is niet zo raar dat de baas boos is als jij niet komt :)

Je kunt niet bij buren op visite gaan. Die kun je inderdaad alleen maar uitnodigen.
Weet er iemand hoe het komt dat je bij de ene persoon de volgende acties wel kunnen en bij de andere persoon niet:
Dat hangt af van het humeur van je eigen sim en van de ander. Als je sim ongelooflijk moe is, dan kun je bijv. alleen maar wegsturen. Je kunt beledigen, slaan en laten schrikken als het niet zo goed gaat tussen jullie. Opscheppen is om indruk te maken op de ander, dus als de sims elkaar nog niet zo goed kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je wel eens iemand laten schrikken??
dat lijk echt cool :D BOE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps... had te vaak op submit geramd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 21:14

TB

pompiedom

Hoe hou je trouwens een feest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 22:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ennuh kan iemand mij vertellen hoe je kunt trouwen??? :) Mijn zusje zegt dat ze dat kon op een gegeven moment...

HOE ?? :)

plz ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je ze wil laten trouwen, laat je ze eerst ff flink zoenen, daarna geef je hem/haar wat te eten dan blij maken dan weer kussen en dan aanzoek doen en voila
PS kost wel duizend simzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het spel 3 X niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sims sucks...

tering als een manneke 3 stappen zet is er 1 uur voorbij.. dat is toch niet realistisch meer????

SChijtspel!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jernst
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 05-10 22:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Goh dank je.. een faq... daar hadden we zelf naar kunnen zoeken... :) :) maar ja.. we are lazy :)

thx man (serieus! :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 23:16

Theeboon

theebonen bestaan!

realistisch spel hoor:

hoi hier heb je wat eten.
ik zoen je effe helemaal plat.
nou gaan we trouwen.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
Oke oke de tijdplanning klopt niet helemaal, maar verder is het gewoon een cool spel. En over een paar onrealistische dingen moet je niet zeuren want welk spel is nu precies als de werkelijkheid?

Ik ben trouwens benieuwd hoe the sims 2 eruit gaat zien. Ik neem tenminste aan dat er een tweede versie uitkomt.
Pagina: 1