Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
weet helemaal niemand een linkje met een programatje hier voor
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
It er nu echt helemaal niemand?
sorry maar dit vind ik wel jammer!!!
sorry maar dit vind ik wel jammer!!!
raidcontrollers hebben geen powerdown.
hier zijn ook geen proggies voor...
raidcontrollers zijn er ook niet voor bedoeld om steeds maar weer aan en uit te gaan... maar voor maximale datathroughput of gegevensbeveiliging.
als je wilt dat je hdd's gaan slapen, zal je ze gewoon aan je normale controller moeten hangen
hier zijn ook geen proggies voor...
raidcontrollers zijn er ook niet voor bedoeld om steeds maar weer aan en uit te gaan... maar voor maximale datathroughput of gegevensbeveiliging.
als je wilt dat je hdd's gaan slapen, zal je ze gewoon aan je normale controller moeten hangen
Ik heb zelf een Promise Fastrak100 en zover ik weet zit daar ook geen powerdown op. Ik gebruik trouwens de powerdown ook niet, want zover ik weet is het constant stoppen en upspinnen van je HD niet echt bevordelijk voor de levensduur. Zoals al gezegd is een powerdown niet lekker voor de performance van je RAID config. Ik heb er een hekel aan eerst 10 seconden te moeten w88 tot eindelijk me schijven weer op toeren zijn......
PSN-ID: Thunder76nl
Tja tenzij je geen raid gebruikt maar alleen maar voor meer hard-disks of Cdrom spelers 
en snachts hoeft mijn server echt niet veel te doen
dus...
maar goed meschien nog iemand anders?
die een vagen Controler heeft of zo
en snachts hoeft mijn server echt niet veel te doen
dus...
maar goed meschien nog iemand anders?
die een vagen Controler heeft of zo
Pagina: 1