Toon posts:

halflife

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
iemand een WERKENDE CD key voor halflife????
eentje dat ik ook over Inet kan spelen??

Verwijderd

ja die zitten meestal bij de legale versies... >:)

Verwijderd

Op het doosje?

of Cd-Keys

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

ja hoor ik heb een werkende key
:)

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

Die van mij werkt ook :)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Hahahahahaha, heeeeeeeerrrrrrlijkkkk

Hij is fijn The Duke, hahahahaha
:) :) :) :) :) :) :) :) :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Koopje: Half-Life Generations Fl 99,95
Bevat Half-Life Game Of The Year Edition en Half-Life Opposing Forces

Bv bij Scholtens Wristers

Heeft absoluut zeker weten gegarandeerd ook een werkende CD key.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Ehm... okee... Ik schaam me nu dus dood. :o

Ik heb dus eerder beschreven pakje aangeschaft, maar er zat eerlijk waar GEEN werkende CD-key bij!!! Zo'n key moet 13 karakters lang zijn, maar die van mij was maar 12! Na wat geprobeer kwam ik dus wel achter de juiste (er waren maar 10 mogelijkheden, right?), maar hier ga ik me toch flink af! :+

Verwijderd

Hey Duke: :) :) :) werkelijk schitterend!!!

Verwijderd

Hmm
CD-key he?

Zou zeggen blijft zoeken

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:02
Die key op mijn doosje:

7720-51266-2098

:) :) :) :) :) :)

Verwijderd

Hugo? Dit moet je toch echt tacitscher brengen. Of op een forum vragen waar warez wat meer geaccepteerd worden (worden ze hier ook wel, maar niet als je daardoor zelluf nie meer kan spelen)...

idd, de meeste legasle keys werken, en MIJN key werkt ook (dat was dus drie dagen powersearchen).....

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
Hahahaaaaa.. Duke die is echt goed man!
Moet je die achtergrond zien man...

:) :P :) :P :) :P :) :P :) :P :) :P

Verwijderd

Topicstarter
he fox
als je toch zonodig leuk probeert te doen post dan een CD key die wel werkt maar wel illegaal is

Verwijderd

Dan is ie illegaal bezig en dat mag nie op dit forum.

Verwijderd

Koopje: Half-Life Generations Fl 89,95
Bevat Half-Life Game Of The Year Edition en Half-Life Opposing Forces(goedkoper dus?)

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

He shit zeg... :)

Nou voor dat geld krijg je misschien helemaal geen sleutel bij je pack. :+

Trouwens, mijn avontuurtje heeft nog een vervolg: ben ff terug geweest naar le shoppe om de mensjes daar te waarschuwen dat er wellicht nog meer packs waren die een foutieve sleutel bevatten. Bleek een strak plan want er was er in ieder geval nog een die niet goed was.

Ik ben te goed voor deze wereld. Jullie mogen me wel dankbaar zijn. :P

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-02 09:45
hehe die is tof TheDuke :D

daarom gooi ik de topic maar nog niet dicht. Zodra er 1 illegale key te bespeuren gaat ie wel dicht, want-da-mag-nie!

Verwijderd

Fijn dat de link bevalt, ik heb hem uit uit alt.games.half-life.counterstrike, daar worden per dag ongeveer 10 cd-keys gevraagd.

Ze krijgen alleen meestal deze link als antwoord
:)

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Vraagje: wanneer is een key illegaal? Ik mag toch best mijn eigen key hier posten? Ik bedoel, het is een volledig legale key! (Ik realiseer me dat ik me er volledig mee voor de kont zou schoppen. :P)

Dit lijkt op de situatie met Windoos enzo.. Je betaald voor het gebruiksrecht, niet voor een of andere slappe key die je moet invoeren. Zou het dus dan wel okee zijn om massaal Windoos CD's te kopieren, zonder er een key bij te doen? (Niet, dus, dat staat in de licentievoorwaarden, maar hoe zit het dan toch met de keys????)

Tuinhark back to the shed!

Verwijderd

Het aanbieden van je cd-key is natuurlijk niet illigaal.

Het vragen erom impliceerd natuurlijk dat je ZELF niet de officiele versie hebt. Want anders had je het niet hoeven te vragen.

En als je je key hiet publiceerd kan je er donder op zeggen dat over 2 weken de hele wereld ervan weet en dat de key ongeldig wordt. Wel zonde van je 100 piek dan.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Natuurlijk, daar was ik me van bewust hoor. Maar ik zal eerlijk zijn en zeggen dat het multiplayen bij mij tot nu toe helemaal niet goed is verlopen met HL. Geef mij maar UT. Ik speel HL vanwege de mooie single user levels. Die kon ik ook wel waarderen in Unreal.

Verwijderd

Topicstarter
nah
dan toch maar weer elke dag 5 uur gaat utten
Pagina: 1