[interaction design] -- Augmented Surfaces

Pagina: 1
Acties:

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zoals jullie wel weten ben ik naar NYC geweest voor FlashForward. Daar heb ik in dit topic nog verslag over gedaan. Uit dat draadje komt ook de volgende quote:
Daarna dus de laatste presentatie van Yugo Nakamura die erg indrukwekkend was. Vooral het draggen van objecten van je scherm naar buiten je beeldscherm en dan via projectie op je buro (van Sony) was zeer, zeer indrukwekkend. Heb nog nooit zoiets gezien iig.
Nu kan ik eindelijk laten zien waar ik destijds op doelde, klik maar eens op de volgende link:

Augmented Surfaces: A Spatially Continuous Workspace for Hybrid Computing Environments

interaction design gepushed to the max? iig vind ik het zeer indrukwekkend!

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

huh!

Das wel heel errug wijs! Ben t filmpie an t downloaden, dus zal straks wat meer comment leveren, maar ik weet wel dat ik dit errug wijs (lees: SF) vindt....

tot zo..

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
Dat ziet er echt vaag uit.

Ik denk vooralsnog dat dat voorlopig -- en dan bedoel ik dus heeeel lang -- er nog niet aan zit te komen. Te kostbaar, en wat is nou eigenlijk het nut ervan?

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

zo dat roelerd even hevig... dat wil ik ook hebben.... (maar ik zal wel weer te weinig geld hebben... :() hoeveel kost zo een geintje nou??

Don't mind Rick

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ziet er leuk uit idd maar denk dat het nog wel een even een "gadget" zal blijven voordat dit ding écht gebruikt gaat worden (als het al ooit écht gebruikt gaat worden)

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 16:09
lekker oud, heeft Xerox al 2 a 3 jaar geleden al uitgevonden

Verwijderd

SWEET!!! :9~

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Freakystuff ... ben een beetje bang aan het worden voor de toekomst ;)

* Yellow|A wil graag terug naar monotone schermen met een vierkanten muis :)

|{ brrr }] |

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

* TheDjasp ziet het al helemaal voor zich.

Heb ooit eens geprobeerd iemand te bellen door het nummer uit mijn notepad naar mijn telefoon te slepen. Duurde echt even voor ik er achter kwam dat dat toch echt (nog) niet mogelijk was.

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Op maandag 01 oktober 2001 11:46 schreef Helox-in-a-box het volgende:
lekker oud, heeft Xerox al 2 a 3 jaar geleden al uitgevonden
En als je goed gekeken had, had je gezien dat ze dit in 1999 gepresenteerd hebben. Dus ook 2 a 3 jaar geleden uitgevonden.. op zijn minst.

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Intens vet.......ik zie de mogelijkheden.......wow :).....echt koel.

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 10:09

pim

Op maandag 01 oktober 2001 14:29 schreef TheDjasp het volgende:
Heb ooit eens geprobeerd iemand te bellen door het nummer uit mijn notepad naar mijn telefoon te slepen.
Uit notepad valt niks te slepen.
notepad heeft geen drag & drop..

:)

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
*EDIT*

* oh,when? kijkt weer es niet op welke knop die ramt.. |:(

"You're only as good, as what you did last week."

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 19-09 18:12

Tim Schuhmacher

abasios

hmm nice!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op dinsdag 02 oktober 2001 17:48 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
hmm nice!
lees: <zwaar accent>Niet onaardig...</zwaar accent>

Zeker niet gek, maar je bereikt de helft al als je een beamer onder je glazen tafel legt en dan daar win op projecteert. Alleen dat als interactief veld... hmmmm... gaat niet echt lukken (niet met een Ikea tafel iig :P )

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 19-09 18:12

Tim Schuhmacher

abasios

Trouwens het lijkt mij ook erg cool voor strategie spellen. Moeten de graphics wel wat gelikter en soepeler, maar ik neem aan dat na 2 jaar het er wel beter uitziet. (filmpje was uit 1999).

Of was het precies de zelfde opstelling oh,when die jij gezien hebt en die van dat filmpje?
Pagina: 1